Quicksilver naast 'The Avengers 2' ook in 'X-Men: Days of Future Past' te zien
Joss Whedon krabt momenteel waarschijnlijk hard aan zijn hoofd.

New Kids 2 op komst Jonguh!

Geplaatst door Arman op 15-03-2011 12:10 - Bron: nu.nl

New Kids 2 op komst Jonguh!De succesvolle Nederlandse speelfilm New Kids Turbo krijgt een vervolg, zo is gisteren duidelijk geworden. New Kids Nitro, zoals dit tweede deel moet gaan heten, zal vanaf 8 december 2011 in de bioscopen te zien zijn.

De Brabantse aso's uit Maaskantje veroverden eind 2010 de harten van menig bioscoopbezoeker en was met afstand de best bezochte Nederlandse speelfilm van 2010, wat natuurlijk wel moest leiden tot een vervolg.

De acteurs die de vijf New Kids spelen, zullen in elk geval terug keren in de film, die deze zomer moet worden opgenomen. Er zullen ongetwijfeld ook een aantal gastacteurs optreden in de film, maar daar is verder nog niets over bekend.

Bekijk de New Kids Turbo trailer (meer filmtrailers)

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (35)

15-03-2011 12:26
Heb er nog nooit wat van gezien ?
15-03-2011 12:30
Nitro jonguh!
15-03-2011 12:41
Het gaat steeds verder achteruit met de nederlandse film..
15-03-2011 13:04
Dit jaar een nieuwe johan nijenhuis film en een nieuwe turbo sukkels kan het nog erger met de Nederlandse film
15-03-2011 13:06
Tja het moest ook wel met die opkomst. het voordeel is wel dat het vrij snel weer in de bios kom. als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld een hollywood film dan duurt dat minimaal 1,5 jaar. Maja, ik betwijfel of het ooit zo goed word als de eerste. evengoed leuk!
15-03-2011 14:16
Ik heb de 1e film nog steeds niet gezien. Ik voelde me enigszins ontmoedigd nadat ik twee afleveringen van de serie had gezien op TV.
Wie weet stop ik de film ooit nog eens in mijn DVD speler, maar dat zal waarschijnlijk niet eerder zijn dan dat het vervolg in de bios te zien is.

Ik zie wel een hoop opmerkingen over de Nederlandse films, maar hebben deze mensen de film überhaupt gezien? Ik ook niet, want hij lijkt me niet erg interessant na wat ik op tv gezien heb, maar een film veroordelen terwijl je deze niet gezien hebt??? Waar gaat het heen met de Nederlandse filmkijkers...
15-03-2011 14:19
Lekker vlot; ze laten er geen gras over groeien. Ik vraag me af hoeveel mogelijkheden er nog zijn voor een nieuw plot (in de eerste film leed het gegeven af en toe al aan metaalmoeheid) maar ze hebben in ieder geval wel weer een lollige titel.
15-03-2011 14:47
Pete_027 schreef:
Dit jaar een nieuwe johan nijenhuis film...


Ik hoor wel vaker dat mensen hier niet uitkijken. Kan iemand me uitleggen waarom? Zijn die films zo bagger? Heb geen zin om te searchen op het moment en ook geen energie voor
15-03-2011 15:20
Angelater schreef:
Ik hoor wel vaker dat mensen hier niet uitkijken. Kan iemand me uitleggen waarom? Zijn die films zo bagger? Heb geen zin om te searchen op het moment en ook geen energie voor


Johan heeft alleen nog maar troep gemaakt. Costa Volle Maan
15-03-2011 15:41
Pete_027 schreef:
Dit jaar een nieuwe johan nijenhuis film en een nieuwe turbo sukkels kan het nog erger met de Nederlandse film
Inderdaad: films waar veel mensen naar toe gaan, dat is echt de doodsteek voor de Nederlandse film.
15-03-2011 15:44
timdekw schreef:
Ik zie wel een hoop opmerkingen over de Nederlandse films, maar hebben deze mensen de film überhaupt gezien? Ik ook niet, want hij lijkt me niet erg interessant na wat ik op tv gezien heb, maar een film veroordelen terwijl je deze niet gezien hebt??? Waar gaat het heen met de Nederlandse filmkijkers...
Jonguh, gewoon kijken. Hij is beter dan Inception, net zoals Step Up 3D
15-03-2011 15:52
patrick_h schreef:
Jonguh, gewoon kijken. Hij is beter dan Inception, net zoals Step Up 3D


Step Up 3D heb ik wel gezien... En beter dan Inception? Zo zou ik de film niet willen omschrijven.
Mooie dansscenes in 3D, maar daar is ook alles mee gezegd.

Ik zal eens kijken wat ik eerdaags kan doen aan New Kids Turbo. Maar als ik het geen zak aan vind, dan hou ik jou verantwoordelijk.
15-03-2011 15:55
timdekw schreef:
Ik zal eens kijken wat ik eerdaags kan doen aan New Kids Turbo. Maar als ik het geen zak aan vind, dan hou ik jou verantwoordelijk.
Is goed, kom dan maar verhaal halen bij een voorstelling van Nitro.
15-03-2011 17:00
OT:

Moet dit ook niet op FT?

Horrorfilm Sint naar Tribeca Filmfestival
15-03-2011 17:21
Joeki schreef:
Maja, ik betwijfel of het ooit zo goed word als de eerste.


Huh, was de eerste goed dan?!
15-03-2011 17:29
De serie was al zwaar overschat en pijnlijk ongrappig. Nu komt daar nog een tweede film van en nog altijd snap ik niet waarom dit grappig is.
15-03-2011 18:06
heerlijk! alleen geen film om nuchter te zien!
in de eene hand een blik bier en in de andere een dikke joint
en genieten maar!!!!
15-03-2011 19:42
filmjunky schreef:
heerlijk! alleen geen film om nuchter te zien!
in de eene hand een blik bier en in de andere een dikke joint
en genieten maar!!!!


Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten
Sommige films zijn nu eenmaal beter met een paar biertjes erbij.
15-03-2011 21:05
15-03-2011 21:41
hollywoodking schreef:


De negatieveling spreekt weer JONGUH!!!
16-03-2011 01:22
jonguh...?
16-03-2011 09:57
wars140 schreef:
Het gaat steeds verder achteruit met de nederlandse film..

NL krijgt wat ie verdient troep,troep en nog meer troep.

NL loopt achter op alle fronten kwa film sowieso.
16-03-2011 12:21
Nou liever New Kids dan die serieuze poep uit Nederland!
16-03-2011 16:13
Bij Turbo heb ik mij (geheel onverwacht) helemaal dood gelachen. Ik verwacht daarom ook niet dat Nitro dat zal evenaren of zelfs zal overtreffen. Toch ben ik zeer benieuwd. Het zijn ook duidelijk geen films voor humorloze mensen.
16-03-2011 16:29
de eerste was mee heel goed bevallen. Prima dat er een 2de komt, vraag me alleen af of het goed is voor de kwaliteit dat ie binnen een jaar al hier is
16-03-2011 19:02
Spawn999 schreef:
Nou liever New Kids dan die serieuze poep uit Nederland!


helemaal mee eens! new kids is een van de weinige nederlandse films die nog leuk is om te bekijken. de rest is overdreven dramatisch/cliche en slecht geacteerd.
16-03-2011 19:14
stuntmanMike schreef:
De negatieveling spreekt weer JONGUH!!!


Moet ik dan om zulke films blij zijn? Denk het niet.
16-03-2011 23:26
Planethugo schreef:
de eerste was mee heel goed bevallen. Prima dat er een 2de komt, vraag me alleen af of het goed is voor de kwaliteit dat ie binnen een jaar al hier is
Ik las net dat het script van Pirates of the Caribbean: The Curse Of The Black Pearl in 3 maanden geschreven was. Even kijken op Wikipedia levert op dat het filmen 6 maanden in beslag nam. Dus als je die film qua kwaliteit oke vond, dan moet het wel lukken.

(Disclaimer: ja ik weet dat het script officieel alleen 'bewerkt' is door Ted Elliott and Terry Rossio, maar op de site van Rossio valt te lezen hoe dat in zijn werk gaat - in feite blijft dan alleen het basisidee staan, de rest is gewoon nieuw.)
16-03-2011 23:32
baas schreef:
helemaal mee eens! new kids is een van de weinige nederlandse films die nog leuk is om te bekijken. de rest is overdreven dramatisch/cliche en slecht geacteerd.
Om even uit een reactie elders aan te halen: wat is er dan zo overdreven dramatisch/cliche en slecht geacteerd aan Weemoed en Wildernis, Rotvos, Schemer, Joy, R U There?, Farewell, Vreemd Bloed, Hunting & Zn., Johan Primero en Shocking Blue, om maar een paar goede Nederlandse films uit 2010 te noemen.

Niet dat het natuurlijk enig nut heeft serieus te reageren op iemand die vindt dat het
ook apart is dat er honderden mensen zijn die de film ook nog een serieuze rating hebben gegeven.
19-03-2011 21:33
patrick_h schreef:
Om even uit een reactie elders aan te halen: wat is er dan zo overdreven dramatisch/cliche en slecht geacteerd aan Weemoed en Wildernis, Rotvos, Schemer, Joy, R U There?, Farewell, Vreemd Bloed, Hunting & Zn., Johan Primero en Shocking Blue, om maar een paar goede Nederlandse films uit 2010 te noemen.

ja, die ken ik niet hoor, ik kijk al heel lang geen nederlandse films meer.
niet voor mij weggelegd. alleen simon vond ik leuk. juist omdat ook die film een dosis goede humor bevat.

en dat laatste wat je quote? geen idee waar je dat vandaan haalt.
als je het niet nodig vind om te reageren op iemand die niet van nederlandse films houd, doe dat dan niet, want dat zijn er genoeg
20-03-2011 09:27
Ah, je ziet ze niet, maar je hebt er wel een mening over. Wees niet bang, dat gaat vast wel over als je uit de puberteit bent.

En die quote? Die heb je nog geen week geleden op Filmtotaal gezet, jonguh!
20-03-2011 15:27
patrick_h schreef:
Ah, je ziet ze niet, maar je hebt er wel een mening over. Wees niet bang, dat gaat vast wel over als je uit de puberteit bent.

En die quote? Die heb je nog geen week geleden op Filmtotaal gezet, jonguh!


hoo jongeman. ik zei niet dat ik een mening over de films heb die jij opnoemde, maar over nederlandse films in het algemeen en de ervaring die ik er mee heb. volgende keer even je leesbrilletje opzetten.

en die quote heeft niks te maken met dit topic. dat ging over de justin bieber film. want komop zeg. wie kan zoiets nou serieus nemen, een film over een verwend kindje van 16 jaar. in 3d. commerciele troep
20-03-2011 17:17
Jij had het over 'de rest' van de nederlandse films, de films die ik opnoemde horen bij de rest. Als je geen Nederlandse films ziet, kun je ook niks zeggen over de 'nederlandse films in het algemeen'.

En die quote heeft alles te maken met jouw reactie. Zoals je 'de rest' van de nederlandse films afserveert zonder ze te zien, geef je ook aan Never Say Never een 1 zonder de film te hebben zien en verbaas je je over mensen die de film een waardering hebben gegeven na 'm gezien te hebben, in plaats van (wat normale mensen doen) je te verbazen over de mensen die de film ongezien een cijfer geven.

En als je het zo ontzettende niet begrepen hebt op uit commercieel oogpunt gemaakte films kun je natuurlijk ermee beginnen Pirates Of The Caribbean 4 een 1 te geven.
20-03-2011 18:10
[quote=patrick_h]Jij had het over 'de rest' van de nederlandse films, de films die ik opnoemde horen bij de rest. Als je geen Nederlandse films ziet, kun je ook niks zeggen over de 'nederlandse films in het algemeen'.

jij bent niet de slimste zeg! ik las de discussie even mee en hij heeft het er toch duidelijk over dat hij geen goed beeld heeft over de nl films die hij WEL gezien heeft en dat hij ze daarom al een tijd niet meer kijkt. begin jij no ff over nl films uit 2010, haha.
20-03-2011 19:38
patrick_h schreef:

En die quote heeft alles te maken met jouw reactie. Zoals je 'de rest' van de nederlandse films afserveert zonder ze te zien, geef je ook aan Never Say Never een 1 zonder de film te hebben zien en verbaas je je over mensen die de film een waardering hebben gegeven na 'm gezien te hebben, in plaats van (wat normale mensen doen) je te verbazen over de mensen die de film ongezien een cijfer geven.

En als je het zo ontzettende niet begrepen hebt op uit commercieel oogpunt gemaakte films kun je natuurlijk ermee beginnen Pirates Of The Caribbean 4 een 1 te geven.


kom op zeg, stel je niet aan. ik geef nooit films een cijfer zonder ze te zien, maar never say never is een uitzondering. dat is gewoon zielige uitmelkerij, en ik ben niet echt een 'belieber'.

en om vervolgens een vergelijking te maken met pirates slaat nergens op. pirates is geen docu, het is een film met een plot, waar veel moeite aan besteed word. commercieel, dat ook zeker (daarom vond ik alleen deel 1 leuk)maar een wereld van verschil met never say never

Laatste Filmnieuws