Eerste trailer ‘The Lego Movie’
Je krijgt gelijk zin om al die steentjes weer van zolder te halen.

'Fast & Furious 5' regisseur Justin Lin over Terminator 5

Geplaatst door Jan-Peter op 14-04-2011 14:39 - Bron: Latino Review

'Fast & Furious 5' regisseur Justin Lin over Terminator 5In februari ging het gerucht dat Universal de Terminator reeks weer op het goede pad wil brengen na het niet al te geslaagde Terminator Salvation. De studio zou voor Terminator 5 geïnteresseerd zijn in de diensten van Justin Lin, regisseur van het aankomende Fast & Furious 5. Lin sprak onlangs met Omelete over zijn positie ten opzichte van de film:

"I think one of the great things is that when I got started, no one would return my calls, and now I get a lot of phone calls, which is good. I have options. Terminator was one of my favorite films growing up. And I feel I have a take that I would love to see, and I’ve talked with Arnold and we’ve talked and we’ll see. Again, I would love to do it, but it has to be the right circumstances. It has to be the right people. And there’s other projects too. But I’m in a position now that I can choose more than I could a year ago, two years ago. So that is something that is potentially in my future, but when I get home I will sit down and look at my options and choose what I want to do."

Wederom valt de naam van Arnold Schwarzenegger. De acteur, die momenteel samenwerkt met Stan Lee aan zijn animatieserie The Governator, noemt de laatste tijd steeds meer projecten waarin hij eventueel interesse zou hebben, zoals Jee-woon Kims Last Stand en Antoine Fuqua's The Tomb. Ook spreekt hij zijn interesse uit over projecten die zijn verbonden aan iconische rollen uit zijn verleden, waaronder dus Terminator. Het blijft afwachten of de acteur ook daadwerkelijk terugkeert voor het vijfde deel.

© FilmTotaal 2013 | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (27)

14-04-2011 14:44
Wel met Arnie graag, anders hoef ik 'm niet te zien.
14-04-2011 14:47
Zolang Bale niet mee doet kan het onmogelijk slechter. Wat een sacherijnige emotieloze flutakteur. Een draak van een film, deel IV. Een tien, een tien, een zeven en een drie. Ik neem genoegen met een zesje voor deel V.
14-04-2011 15:05
De eerste 2 zijn meesterlijk. De derde was aardig maar een STUK minder dan de eerste 2. De vierde was vergeleken de eerste 2.

Als Arnie en James Cameron weer meedoen kan het wat moois worden anders heb ik er niet veel vertrouwen in.
14-04-2011 15:22
Ik zal hierin wel de enige zijn, maar ik was juist blij dat deel 4 eindelijk loskwam van de Schwarzeneggerdominantie. De Terminator-reeks gaat over John Connor; feitelijk speelt Schwarzenegger daarin slechts een bijrol.
14-04-2011 15:22
Kunnen ze niet zoiets maken als spielberg deed met back to the future.
Dat arnold weer terug de tijd in moet op het moment dat terminator 2 aan de gang is ... Ze moeten iig een film maken dat voor doomsday is .. of ze moeten het idee van salvation houden maar dan WEL GOED..
14-04-2011 15:49
SeanDeNiro schreef:
Zolang Bale niet mee doet kan het onmogelijk slechter. Wat een sacherijnige emotieloze flutakteur.

Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Bale is wel degenlijk een goeie acteur hij heeft alleen in de terminator een verkeerde rol gekregen. Hij hoort namelijk gewoon absoluut niet in een terminator film en is daarbij vind ik ook helemaal geen John Connor maar dat maakt hem nog niet meteen slecht. In bijv de batman films en the fighter is ie fenomenaal. Verder was het verhaal in de 4de ook te ver gezocht en het personage van Sam Worthington flut. Maar ondanks dat zit ik ook wel te wachten op een 5de met dan het liefst Edward Furlong weer als Connor of anders weer Nick Stahl die het ook best goed deed in de 3de. Ik twijfel alleen of Arnold dan weer te zien moet zijn als terminator maar ik laat me graag verrassen.
14-04-2011 16:14
Pete_027 schreef:
De eerste 2 zijn meesterlijk. De derde was aardig maar een STUK minder dan de eerste 2. De vierde was vergeleken de eerste 2.

Als Arnie en James Cameron weer meedoen kan het wat moois worden anders heb ik er niet veel vertrouwen in.


I agree,en Cameron zal geen deel 5 gaan maken,die gaat zich bezighouden met Avatar 2 en 3 en tegen die tijd is Arnie ECHT te oud..

Ik ben trouwens volgens mij 1 van de weinige die Terminator 1 niet zo bijzonder vind,deel 2 is echt briljant maar deel 1 doet me weinig.
14-04-2011 16:17
SeanDeNiro schreef:
Zolang Bale niet mee doet kan het onmogelijk slechter. Wat een sacherijnige emotieloze flutakteur. Een draak van een film, deel IV. Een tien, een tien, een zeven en een drie. Ik neem genoegen met een zesje voor deel V.


Bale is juist één van de beste acteurs in Hollywood. Alsof Schwarzenegger zoveel beter is als acteur.
14-04-2011 16:26
benjamin schreef:
Bale is juist één van de beste acteurs in Hollywood. Alsof Schwarzenegger zoveel beter is als acteur.


Zo'n goede acteur .. en toch zo slecht kunnen zijn door een hele Terminator film om zeep te helpen..
14-04-2011 17:16
Thiver schreef:
Ik zal hierin wel de enige zijn, maar ik was juist blij dat deel 4 eindelijk loskwam van de Schwarzeneggerdominantie. De Terminator-reeks gaat over John Connor; feitelijk speelt Schwarzenegger daarin slechts een bijrol.
Ik ben het zeker gedeeltelijk met je eens. Maar anderzijds, Terminator is Arnie en andersom.

Ik vind Terminator Salvation erg gaaf en de rol van Sam Worthington juist erg goed en origineel bedacht!

Ben beniewd of Justin Lin een 5e deel van de grond krijgt, ik heb wel vertrouwen in hem. Hij krijgt steeds grotere projecten en ontwikkelt zich, de man kan een knaller van een actiefilm maken.
14-04-2011 18:14
marcjeb schreef:
Zo'n goede acteur .. en toch zo slecht kunnen zijn door een hele Terminator film om zeep te helpen..


Kan je iets specifieker zijn? Welk gedeelte van de film heeft Bale met zijn acteerprestatie om zeep geholpen? Ik denk dat dit eerder bij de schrijver of desnoods de casting ligt dan bij Bale.

Bale is een van de beste acteurs op dit moment. Hoe hij zich voorbereid op een rol, dat is echt ongeëvenaard. Qua acteur is hij natuurlijk ook beter dan Arnie, die kan namelijk maar 1 typetje spelen. Desondanks past dat typetje van Arnie prima in de rol als Terminator, daarom hoop ik ook dat hij terugkomt in een nieuw deel.
14-04-2011 19:18
Thiver schreef:
Ik zal hierin wel de enige zijn, maar ik was juist blij dat deel 4 eindelijk loskwam van de Schwarzeneggerdominantie. De Terminator-reeks gaat over John Connor; feitelijk speelt Schwarzenegger daarin slechts een bijrol.
ik ben het zeker met jou eens, en Arnold is gewoon te oud nog voor dit soort films, tijd om het stokje door te geven. Salvation film is het goede pad ingeslagen qua verhaal. Laten ze aub de Terminator ook niet om zeep gaan helpen zoals de vervolgen op de Highlander.
14-04-2011 19:19
waarom praat iedereen zo slap over dat Arnie terug moet komen?? wat gaat die gast doen? mensen slaan met een wandelstok? hijs te oud om nog in actie te komen met terminator!! en dat gezeur over christian bale datie een draak van een acteur is.. alsjeblieft hijs heus wel een goede acteur.. miss niet jouw favoriete, maar dat is geen reden om hem een slechte acteur te noemen..

tuurlijk zijn de eerste 2 delen vet .. zeker voor zijn tijd... maar deel 4 was zeker vermakelijk om naar te kijken en sluit qua verhaallijn best wel aan met de voorgaande delen... ben benieuwd naar deel 5, maar is wel jammer als bale niet meer mee doet. En een echte cameo van arnie is leuk, maar geen grote rol voor hem meer... aangezien zijn leeftijd!! maar in deel 4 een animatie versie van hem was wel lachen.. U GUYS WHINE TOO MUCH!!
14-04-2011 20:14
Pete_027 schreef:
De eerste 2 zijn meesterlijk. De derde was aardig maar een STUK minder dan de eerste 2. De vierde was vergeleken de eerste 2.

Als Arnie en James Cameron weer meedoen kan het wat moois worden anders heb ik er niet veel vertrouwen in.


Klopt voor de volle 100 procent. Cameron is de enige die een film als deze een stukje verhaal en diepte mee kan geven. In de handen van ieder andere flut aktie regisseur wordt het gewoon niks dat is wel gebleken. Het enige wat goed was aan de laatste twee films was de aktie maar verder niks. Maar ook die aktie zal nooit de boeken ingaan als aktie die we ons over 20 jaar nog herinneren. De laatste 30 minuten van T2 is een aaneenschakeling van geweldige aktie zeker voor die tijd. Als ze deze regisseur nemen voor een eventuele Terminator film is het gedoemd te mislukken. Dat is net zoiets als Michael Bay of Brett Ratner een remake van een klassieke aktie film laten maken.
14-04-2011 20:25
arnie moet terminator 5 gaan doen!!! ik kijk er al naar uit
14-04-2011 20:47
Ik haat het als een rol van acteur naar acteur wisselt,Zoals hier het geval was met de rol van John Conner. Hadden ze Furlong voor deel 3 gebruikt was het voor mij oke geweest ondanks dat het gewoon eigenlijk Terminator 2.1 was voor mij dan!
Terminator Salvation met Bale als Conner kwam toch voor mij beter uit de verf. De jonge Furlong uit 2 had toch iets weg van bale en viseversa.
En dat mensen over zijn sacherijnige emotieloze gezichtsuitdrukking vallen vind ik echt van de pot gerukt.Zeker vergeten dat Conner al sinds zijn 15e al geconfronteerd werd met de ondergang van de wereld door skynet en op de vlucht is voor Terminators en dat het aan hem is om de mensheid te redden.De meeste hier vonden deel 3 geweldig omdat de Oostenrijkse Eik erin zat.
Voor mij is deel 3 echt overbodig.!!
Zie dan ook liever gewoon 1 2 en 4 alleen al vanwege de Continuiteit.
En aangezien al bekend is dat deel 5 NIET aan zal sluiten op deel 4,Sla ik hem gewoon over.
14-04-2011 21:15
Ik ben nou niet erg overtuigd door deze regisseur, heb ook liever dat er niet alleen maar cgi actie in een film zit, iets waar lin maar al te graag gebruik van maakt.
En hoewel ik dol ben op schwarzenegger, het kan gewoon niet meer, een terminator verouderd niet. In deel 3 kon het eigenlijk nog maar net.
Bale vond ik een goede connor alleen het verhaal sloeg nergens op, het acteerwerk was van de bijrolletjes ook niet best en het leek totaal niet op de wereld die cameron gemaakt had.
14-04-2011 21:19
ntt schreef:
Ik haat het als een rol van acteur naar acteur wisselt,Zoals hier het geval was met de rol van John Conner. Hadden ze Furlong voor deel 3 gebruikt was het voor mij oke geweest ondanks dat het gewoon eigenlijk Terminator 2.1 was voor mij dan!
Terminator Salvation met Bale als Conner kwam toch voor mij beter uit de verf. De jonge Furlong uit 2 had toch iets weg van bale en viseversa.
En dat mensen over zijn sacherijnige emotieloze gezichtsuitdrukking vallen vind ik echt van de pot gerukt.Zeker vergeten dat Conner al sinds zijn 15e al geconfronteerd werd met de ondergang van de wereld door skynet en op de vlucht is voor Terminators en dat het aan hem is om de mensheid te redden.De meeste hier vonden deel 3 geweldig omdat de Oostenrijkse Eik erin zat.
Voor mij is deel 3 echt overbodig.!!
Zie dan ook liever gewoon 1 2 en 4 alleen al vanwege de Continuiteit.
En aangezien al bekend is dat deel 5 NIET aan zal sluiten op deel 4,Sla ik hem gewoon over.


damn k ben zo et met je eens! k heb ook liever 1,2,4 .. vanwege de samenhang.. deel 3 is crap.. verhaal-wise en acteurs-wise... mar vind jammer dat deel 5 niet aansluit op deel 4.. maar ik d8 juist wel.. ze wilden tog een new trilogie doen met deel 4 als begin movie? .. dat gaat nie tmeer door?

oftopic: hoe kan ik weten wanneer iemand reageert op mijn post hier op FT? dat kan volgens mi jniet eah? je moet handmatig checken of niet?
14-04-2011 23:04
Als iemand Terminator hoort wordt er gelijk aan Arnold gedacht en dat is niet meer dan logisch, ik vond deel 4 dan ook een goede reboot als is het geen instant klassieker.

We moeten eens uit de droom komen dat film die je nu uitkomt vergelijkt met en film die je uit jouw jeugd herinnert, die films kommen niet meer en een vergelijking met deel 1 en 2 gaat altijd scheef.

Deel 3 is nog aardig tot matig gedaan en past nog een beetje in het 4e deel. De terminator in deel 3 is een ontwikkeling van wat er door skynet bekend is in deel 4 en in de tv serie. Uiteindelijk gaat de serie erom tussen gedachte en handeling van een mens en iemand die probeert na te bootsen, dat is wat terminator in deze tijd interessant houdt naast de actie, vrouwen, Hollywood actie
15-04-2011 00:02
Thiver schreef:
Ik zal hierin wel de enige zijn, maar ik was juist blij dat deel 4 eindelijk loskwam van de Schwarzeneggerdominantie. De Terminator-reeks gaat over John Connor; feitelijk speelt Schwarzenegger daarin slechts een bijrol.

Wat een BS. De film heet THE TERMINATOR en op alle hoezen staat Arnold. John Conner komt in 1 niet eens voor.
15-04-2011 08:34
Arnold is gewoon 'The Terminator'.

Wat mij betreft alleen een vervolg als Arnie mee doet.
15-04-2011 10:02
Oke dan hier heb je jullie Arnold the terminator:



15-04-2011 16:04
Ik vond deel 4 helemaal niet slecht, het was juist heel vernieuwend. Als er een deel is uit de franchise die alles verneukt heeft, dan is het wel terminator 3, in T3 draait het alleen maar om de actie en niet om het verhaal.Dan maken ze nog zo van die grote fouten in de film zoals wanneer john connor in het begin van de film zegt " When I was 13 they tried again" terwijl het zou moeten zijn: "When I was 10 they tried again"(John was 10 in T2). Ik vond Christian Bale heel goed als John Connor , hij toonde prachtig hoe het personage verbitterd is na al wat hij heeft meegemaakt in het verleden. Christian Bale is één van betere acteurs van zijn generatie, voor mij is hij de beste van zijn generatie !! Ik vond Arnold heel goed als T-800, maar ik zou het stom vinden moest hij in het 5de deel terugkeren, omdat de franchise moet open staan voor vernieuwing, de franchise moet niet afhankelijk zijn van Arnold(en hij is trouwens veel te oud om nog een T-800 te spelen :p).
15-04-2011 22:32
Terminator 1 Super goed.
Terminator 2 Perfect.
Hoop dat de niewe Terminator op deze 2 films gaat aansluiten als een Terminator 0 of Terminator 3.

Ze moeten het verhaal een beetje maken als the cube.. dat je na het laatste deel weer vanaf het begin kan kijken ...
18-04-2011 01:09
Romain196 schreef:
Ik vond deel 4 helemaal niet slecht, het was juist heel vernieuwend. Als er een deel is uit de franchise die alles verneukt heeft, dan is het wel terminator 3, in T3 draait het alleen maar om de actie en niet om het verhaal.Dan maken ze nog zo van die grote fouten in de film zoals wanneer john connor in het begin van de film zegt " When I was 13 they tried again" terwijl het zou moeten zijn: "When I was 10 they tried again"(John was 10 in T2). Ik vond Christian Bale heel goed als John Connor , hij toonde prachtig hoe het personage verbitterd is na al wat hij heeft meegemaakt in het verleden. Christian Bale is één van betere acteurs van zijn generatie, voor mij is hij de beste van zijn generatie !! Ik vond Arnold heel goed als T-800, maar ik zou het stom vinden moest hij in het 5de deel terugkeren, omdat de franchise moet open staan voor vernieuwing, de franchise moet niet afhankelijk zijn van Arnold(en hij is trouwens veel te oud om nog een T-800 te spelen :p).


in een notendop k ben ook hiermee eens ^^ en degene boven mij marjeb die rate niet eens deel 3 ^^ aleen deel 1 en 2.. en hij wilt graag gewoon een deel 0 of deel 3 die aansluit op deze delen met de aankomende 5e terminator film.. als iemand het nog snapt na mijn uitleg.. ?
18-04-2011 11:16
Ik vind dat T5 een vervolg moet zijn op terminator salvation, en dat deel dan ook het slotdeel zou zijn die zich afspeelt in 2029 waarin we op het einde van de film zien dat Kyle Reese gestuurd word naar het jaar 1984 om Sarah Connor te beschermen, waardoor de franchise een soort van cirkel vormt, waarmee ik dus bedoeld dat T5 ook het begin is van de vorige delen zoals Marcjeb denk ik bedoelde, maar dat T5 een vervolg zou zijn op T2 zou ik een beetje verwarrend beginnen vinden xD, dan zouden er zo al 3 verschillende vervolgen zijn op T2: T5,T3 en The Sarah Connor Chronicles . Wat ik stom zou vinden is dat ze teug nieuwe acteurs zouden gebruiken, terug een nieuwe John Connor en een nieuwe Kyle Reese, dat zou overdreve zijn vind ik.
19-04-2011 16:55
Romain196 schreef:
Ik vond deel 4 helemaal niet slecht, het was juist heel vernieuwend. Als er een deel is uit de franchise die alles verneukt heeft, dan is het wel terminator 3, in T3 draait het alleen maar om de actie en niet om het verhaal.Dan maken ze nog zo van die grote fouten in de film zoals wanneer john connor in het begin van de film zegt " When I was 13 they tried again" terwijl het zou moeten zijn: "When I was 10 they tried again"(John was 10 in T2). Ik vond Christian Bale heel goed als John Connor , hij toonde prachtig hoe het personage verbitterd is na al wat hij heeft meegemaakt in het verleden. Christian Bale is één van betere acteurs van zijn generatie, voor mij is hij de beste van zijn generatie !! Ik vond Arnold heel goed als T-800, maar ik zou het stom vinden moest hij in het 5de deel terugkeren, omdat de franchise moet open staan voor vernieuwing, de franchise moet niet afhankelijk zijn van Arnold(en hij is trouwens veel te oud om nog een T-800 te spelen :p).


Helemaal mee eens.

Laatste Filmnieuws