Gelekte concept art toont grootte Hulkbuster in 'Avengers: Age of Ultron'
Ook de lengte van Ultron en The Vision wordt duidelijk.

Veel nieuwe beelden Prometheus

Geplaatst door Jim op 26-04-2012 14:41 - Bron: FilmTotaal

Hieronder een nieuwe featurette van de film Prometheus. In de featurette gaat het over regisseur Ridley Scott en de manier waarop hij werkt. Dat gaat gepaard met veel nieuwe beelden, en gesprekken met onder andere Scott zelf, Noomi Rapace, Michael Fassbender, Charlize Theron, Guy Pearce en Logan Marshall-Green.



In Prometheus keert regisseur Ridley Scott terug naar het genre dat hij zelf heeft helpen definiëren. In Azteekse en Mesopotamische tempels wordt een sterrenkaart ontdekt, die de bemanning van het ruimteschip Prometheus naar een verre planeet leidt. Daar ontdekken ze een oude beschaving die de oorsprong van de mens kan verklaren, maar tegelijkertijd treffen ze een bedreiging die het einde van de mensheid kan betekenen.

Prometheus is vanaf 31 mei in de Nederlandse bioscopen te zien.

© FilmTotaal 2014 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (20)

26-04-2012 15:11
Moet... niet... kijken... nog... maandje...
26-04-2012 15:54
Ik denk dat ik de Alien films (de eerste 2 dan) nog maar eens ff moet gana kijken als lekkermakerdje voor deze film
26-04-2012 16:07
Hier zit ik echt zo op te wachten!
26-04-2012 16:41
Dit is voor mij ook de film van het jaar hoor. Tenminste, waar ik op wacht dan. Ik hoop zo dat hij de verwachtingen inlost. Al het beeldmateriaal maakt me echt gek!
26-04-2012 16:49
Serafijn schreef:
Ik denk dat ik de Alien films (de eerste 2 dan) nog maar eens ff moet gana kijken als lekkermakerdje voor deze film


haha cool, heb ik ook gedaan afgelopen week
26-04-2012 17:28
Ik heb eergisteren Aliens gezien en er zit totaal geen inkakmoment in.
Ik heb gelezen dat Scott geniaal is en het heeft er alle schijn van dat deze film die strekking waar gaat maken.
Dé film van het jaar en een klassieker. Want zeg nu eerlijk, welke andere film speelt met het lot der mensheid? De nieuwe Vleermuismanfilm, The Hobbit en Avengers spelen zich allen af in een fantasiewereld. Prometheus speelt zich in een mogelijke toekomstige werkelijkheid af. Ik denk 5 sterren/10.
26-04-2012 18:34
SeanDeNiro schreef:
Ik heb eergisteren Aliens gezien en er zit totaal geen inkakmoment in.
Ik heb gelezen dat Scott geniaal is en het heeft er alle schijn van dat deze film die strekking waar gaat maken.
Dé film van het jaar en een klassieker. Want zeg nu eerlijk, welke andere film speelt met het lot der mensheid? De nieuwe Vleermuismanfilm, The Hobbit en Avengers spelen zich allen af in een fantasiewereld. Prometheus speelt zich in een mogelijke toekomstige werkelijkheid af. Ik denk 5 sterren/10.

5 sterren van de 10.

Een slechte film dus.

En een film die speelt met het lot der mensheid is een pluspunt omdat...?
26-04-2012 18:41
Dat jij dat niet snapt zegt genoeg en het uitleggen is dus een kansloze zaak. Veel plezier op 20 juli!
26-04-2012 18:55
SeanDeNiro schreef:
Dat jij dat niet snapt zegt genoeg en het uitleggen is dus een kansloze zaak. Veel plezier op 20 juli!

Ik lig op 20 juli op een strand aan de middelandse zee. Bedankt maar waarom...?
26-04-2012 19:20
Ga deze featurette niet bekijken, wil verrast worden in de cinema.

Dat het spelen met het lot der mensheid zo'n pluspunt is, vind ik trouwens ook maar nonsens. En dat je daardoor nu al kunt spreken van de film van het jaar is al helemaal niet waar. Een slecht script kan alles nog naar de zak helpen, wat het onderwerp ook is.

En o ja, waarom trouwens nu weer iets over 'inkakmomenten'? Omdat één enkele recensent dat woord vernoemd heeft. Want er zal wel ergens ook een recensie van Prometheus verschijnen met een negatief woord in. Of moet dat beklemtoond worden om toch maar te zorgen dat The Avengers niet even goed wordt ontvangen?
26-04-2012 20:40
SeanDeNiro schreef:
Dat jij dat niet snapt zegt genoeg en het uitleggen is dus een kansloze zaak. Veel plezier op 20 juli!


Of je formuleert beter. Vijf sterren uit de vijf, of tien uit tien, maar nu lijkt het alsof je vijf uit tien bedoelt.
26-04-2012 21:16
Meer een featurette van hoe hemel ik mijn regisseur zoveel mogelijk op
Verder ziet de film er echt wel goed uit nu nog een R Rating
26-04-2012 23:36
benjamin schreef:
Ga deze featurette niet bekijken, wil verrast worden in de cinema.

Dat is maar goed ook, want er wordt best een aardige spoiler weggegeven.
27-04-2012 10:23
SeanDeNiro schreef:
Ik heb gelezen dat Scott geniaal is


Dus wat jij leest is waar? (ik ontken niet het feit dat Scott een ervaren en goede regisseur is, hoor) Oh...en Aliens is van Jim Cameron. Alien is door Scott geregisseerd.

SeanDeNiro schreef:
Dé film van het jaar en een klassieker. Want zeg nu eerlijk, welke andere film speelt met het lot der mensheid? De nieuwe Vleermuismanfilm, The Hobbit en Avengers spelen zich allen af in een fantasiewereld. Prometheus speelt zich in een mogelijke toekomstige werkelijkheid af. Ik denk 5 sterren/10.


Dat jij denkt/vindt dat het dé film/klassieker van dit jaar wordt, dat is echt jouw mening. En wat jij vindt van die andere films, ook dat is jouw mening. En nog wat....we hebben 't over FILMS. Neem 't niet zo zwaar op, kerel.
27-04-2012 17:18
Dat is zeker mijn mening zoals iedereen die hier ventileert. En er staat " ik heb gelezen", er staat niet "ik vind". Dus neem het zelf niet zo zwaar en leer begrijpend lezen.
27-04-2012 22:12
B@chelor schreef:
Dus wat jij leest is waar? (ik ontken niet het feit dat Scott een ervaren en goede regisseur is, hoor) Oh...en Aliens is van Jim Cameron. Alien is door Scott geregisseerd.

Het is JAMES Cameron, niet Jim...Maar voor de rest ben ik het wel met je betoog eens.

SeanDeNiro schreef:
Dat is zeker mijn mening zoals iedereen die hier ventileert. En er staat " ik heb gelezen", er staat niet "ik vind". Dus neem het zelf niet zo zwaar en leer begrijpend lezen.

Nee, je stelt vast dat Prometheus een klassieker is (niet "wordt"), alvorens deze is uitgebracht. Probeer je mening in je enthousiasme niet te verkopen als werkelijkheid, al denk/hoop ik ook dat Prometheus een hele vette film wordt(misschien zelfs de beste film van het jaar).
27-04-2012 23:00
KeesjeNL schreef:
Het is JAMES Cameron, niet Jim...Maar voor de rest ben ik het wel met je betoog eens.


O'RLY? De naam James wordt in 't engels wel vaker als Jim aangeduid. Zoek 't maar op. Zo ook JAMES Cameron. Bijvoorbeeld zijn eigen twitter account of op imdb. Of bekijk deze video en luister naar de introductie . Jim Carrey's geboortenaam is ook James. Een ander voorbeeld is de naam William; deze wordt regelmatig aangeduid als Bill.
27-04-2012 23:05
SeanDeNiro schreef:
Dat is zeker mijn mening zoals iedereen die hier ventileert. En er staat " ik heb gelezen", er staat niet "ik vind". Dus neem het zelf niet zo zwaar en leer begrijpend lezen.


Ja, meester! Nee, je hebt gelijk. Sorry dat 't aanvallend overkwam; was niet de bedoeling. Maar waarom kan een film als Batman of The Hobbit geen klassieker worden? Jurassic Park is mijn ogen een fantasiefilm, maar toch ook wel een klassieker. Zeker in de zin van techniek. Nog een klein maandje en dan kunnen we beide genieten van Prometheus
28-04-2012 02:03
B@chelor schreef:
O'RLY? De naam James wordt in 't engels wel vaker als Jim aangeduid. Zoek 't maar op. Zo ook JAMES Cameron. Bijvoorbeeld zijn eigen twitter account of op imdb. Of bekijk deze video en luister naar de introductie . Jim Carrey's geboortenaam is ook James. Een ander voorbeeld is de naam William; deze wordt regelmatig aangeduid als Bill.

Vind het beide vreemde afkortingen, maar het zal wel waar zijn.
28-04-2012 11:04
B@chelor schreef:
Ja, meester! Nee, je hebt gelijk. Sorry dat 't aanvallend overkwam; was niet de bedoeling. Maar waarom kan een film als Batman of The Hobbit geen klassieker worden? Jurassic Park is mijn ogen een fantasiefilm, maar toch ook wel een klassieker. Zeker in de zin van techniek. Nog een klein maandje en dan kunnen we beide genieten van Prometheus

Ja, sowieso kan Prometheus nog geen klassieker zijn. Daar moet hij toch wel 15 jaar oud voor zijn vind ik. LOTR wordt ook wel een klassieker. Maar daar zijn de films nu nog wat te jong voor. En als de LOTR een klassieker wordt kan de Hobbit het ook. Al geef ik toe dat de LOTR wel een iets epischer verhaal heeft.

Laatste Filmnieuws