Special 2015: De grootste releases uitgelicht (deel 4)
Met o.a. Bond 24, Crimson Peak, The Good Dinosaur, Star Wars: Episode VII, The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 en Miss...

Marvels Ant-Man dichterbij dan ooit

Geplaatst door Bram op 08-05-2012 08:54 - Bron: Edgar Wright

Marvels Ant-Man dichterbij dan ooitSchrijver/regisseur Edgar Wright heeft via Twitter weer eens wat laten horen over zijn gewenste film over de Marvel superheld én origineel Avengers-lid Ant-Man. De regisseur van o.a. Shaun of the Dead (2004) en Scott Pilgrim vs. The World (2010) is al jaren aan de verfilming verbonden, maar het is tot op heden nooit van de grond gekomen. Onlangs zei Marvel Studios’ productiebaas Kevin Feige echter dat Ant-Man dichterbij dan ooit is.

De hoopgevende quote van Marvel Studios’ productiebaas Kevin Feige over de film: “It’s as close as it’s ever been. Edgar is getting excited to get behind the camera again and start some advanced prep work for Ant-Man… We are going to take some forward steps in a few months that will bring it closer than ever. In terms of release date, I don’t know.”

Op zijn Twitter account plaatste regisseur Wright de onderstaande foto, met de volgende tekst: Received this in the mail. What can it mean?. Dit kan twee dingen zijn: een knutselwerkje van een fan zijn of een tease van Marvel Studios. De studio gaf onlangs aan dat we binnenkort te horen krijgen wel titel de tweede Marvel film wordt in 2014, naast Captain America 2.

© FilmTotaal 2014 | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (45)

08-05-2012 09:01
Dat zou een leuke hint van Marvel zijn. Ze zijn al jaren bezig met de verfilming van Ant-Man. Ik hoop ze snel laten weten of ie er komt. Of niet.
08-05-2012 09:04
Weet alleen niet of ik Ant-Man (en Wasp, want ik vind dat die gewoon bij elkaar horen) wel zo'n geschikte aanvulling vind op de huidige formatie. Een kerel die kan groeien en krimpen wanneer hij dat wil, hmm..

Qua geloofwaardigheid mag je daarover niets zeggen (want Thor en Hulk), maar het is toch net dat beetje anders. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. ^^
08-05-2012 09:27
PKP schreef:
Weet alleen niet of ik Ant-Man (en Wasp, want ik vind dat die gewoon bij elkaar horen) wel zo'n geschikte aanvulling vind op de huidige formatie. Een kerel die kan groeien en krimpen wanneer hij dat wil, hmm..

Qua geloofwaardigheid mag je daarover niets zeggen (want Thor en Hulk), maar het is toch net dat beetje anders. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. ^^


Ik heb dat ook. Ik heb eigenlijk nooit wat met Ant-Man en Wasp gehad. Ik heb ze daarom ook niet gemist in The Avengers. Sommige fanboys daarintegen....
08-05-2012 09:38
dit is wel goed nieuws hoor dat word dan ook een ant man in the avengers 2
08-05-2012 10:24
Weet niet of het een goede zaak zou zijn nóg een lid aan The Avengers toe te voegen - wat die films betreft zou ik verder gaan met het huidige team. Maar verder ben ik wel benieuwd wat Wright van deze Ant-Man kan maken.
08-05-2012 10:36
PKP schreef:
Weet alleen niet of ik Ant-Man (en Wasp, want ik vind dat die gewoon bij elkaar horen) wel zo'n geschikte aanvulling vind op de huidige formatie. Een kerel die kan groeien en krimpen wanneer hij dat wil, hmm..

Qua geloofwaardigheid mag je daarover niets zeggen (want Thor en Hulk), maar het is toch net dat beetje anders. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. ^^

Ik begrijp je volkomen. Ik vond Ant-man en Wasp altijd het meest belachelijk in de strips (en nog) ze moeten wel met wat heel erg goeds aan komen om dit bij mij aan te laten slaan. Ant-man HAHAHA!! Dat is toch gewoonweg belachelijk. Dat ze nu aliens in de mix hebben gegooid... oké dat is dan net op het randje maar dit. Het worden gewoon fantasie films zo.
08-05-2012 10:45
benjamin schreef:
Weet niet of het een goede zaak zou zijn nóg een lid aan The Avengers toe te voegen - wat die films betreft zou ik verder gaan met het huidige team. Maar verder ben ik wel benieuwd wat Wright van deze Ant-Man kan maken.


NEE! Zeker niet met huidige team verder. Volgende Avengers 2 moet gewoon weer nieuwe leden hebben. Wolverine, FF, Ant-man, Spiderman (moeilijk, maar zou wel tof zijn) of Black Panther.

Ze mogen van mij Hawkeye, Black Widow in ieder geval wegdoen en vervangen door meer monsterlijke karakters.

Zelf kijk ik uit naar een Dr. Strange film. Dan krijgen we eindelijk eens meer Cosmic entities te zien. Of Adam Warlock?
08-05-2012 10:46
Steve-O schreef:
Ik begrijp je volkomen. Ik vond Ant-man en Wasp altijd het meest belachelijk in de strips (en nog) ze moeten wel met wat heel erg goeds aan komen om dit bij mij aan te laten slaan. Ant-man HAHAHA!! Dat is toch gewoonweg belachelijk. Dat ze nu aliens in de mix hebben gegooid... oké dat is dan net op het randje maar dit. Het worden gewoon fantasie films zo.


Marvel is 1 grote sci-fi/fantasy wereld vol met Cosmic Entities en Space gevechten. Ant-man is het minst bizarre. Wacht maar tot we Thanos, Galactus, The Living Tribunal, Lord Chaos, One-above-all in films te zien krijgen.
08-05-2012 11:09
Relief schreef:
NEE! Zeker niet met huidige team verder. Volgende Avengers 2 moet gewoon weer nieuwe leden hebben. Wolverine, FF, Ant-man, Spiderman (moeilijk, maar zou wel tof zijn) of Black Panther.

Ze mogen van mij Hawkeye, Black Widow in ieder geval wegdoen en vervangen door meer monsterlijke karakters.

Zelf kijk ik uit naar een Dr. Strange film. Dan krijgen we eindelijk eens meer Cosmic entities te zien. Of Adam Warlock?


Dan het liefst Spider-man of/en Wolverine,die anderen hoeven van mij niet.
Hoop ook dat Hawkeye of Black Widow(hoewel die zorgt voor het vrouwelijk schoon) vermoord wordt al is het maar om voor meer spanning te zorgen want in deel 1 was de vijand meer figurant en had ik nooit het gevoel dat een Avenger het loodje zou leggen.
08-05-2012 11:13
Steve-O schreef:
Ik begrijp je volkomen. Ik vond Ant-man en Wasp altijd het meest belachelijk in de strips (en nog) ze moeten wel met wat heel erg goeds aan komen om dit bij mij aan te laten slaan. Ant-man HAHAHA!! Dat is toch gewoonweg belachelijk. Dat ze nu aliens in de mix hebben gegooid... oké dat is dan net op het randje maar dit. Het worden gewoon fantasie films zo.


Ik denk niet dat Marvel van plan is het belachelijk te maken. In de comics heet hij soms Yellowjacket als ik het goed heb en ze kunnen vast wel iets aan het design doen. Maar Ant-man vind ik ook dom klinken.
08-05-2012 11:27
Jammer dat er geen trailer van The Antman te vinden is. Deze film heeft niks te maken met Marvel's Ant-Man, maar is een Duitse parodie op jaren '50-monsterfilms. Blijft niet negentig minuten lang leuk, maar de voiceover "Er bekamm.... ein Ameisenmann" zal altijd in mijn hoofd komen als ik ergens Ant-man zie staan.
08-05-2012 11:32
Relief schreef:
Marvel is 1 grote sci-fi/fantasy wereld vol met Cosmic Entities en Space gevechten. Ant-man is het minst bizarre. Wacht maar tot we Thanos, Galactus, The Living Tribunal, Lord Chaos, One-above-all in films te zien krijgen.

Ja dat kan wel zijn maar dan wijken ze naar mijn idee compleet af van bijvoorbeeld de eerste Iron Man film... Maar goed, we zien wel waar ze mee komen. In de strips kan alles maar op film.. Het moet wel wat hebben. Dat ze nu de aliens er grotendeels in hebben om alleen maar als punchvoer te dienen voor de Avengers dan is er ook weinig aan toch. Als villains als Galactus er dan op een gegeven moment dan toch komen het zij zo maar dan moeten ze van heel goeie huize komen om dat te laten werken.
08-05-2012 11:33
Luthron schreef:
Ik denk niet dat Marvel van plan is het belachelijk te maken. In de comics heet hij soms Yellowjacket als ik het goed heb en ze kunnen vast wel iets aan het design doen. Maar Ant-man vind ik ook dom klinken.
Ik hoop dat ze de film tenminste anders noemen ja Dat is wel het minste wat ze kunnen doen om het niet zo idioot over te laten komen.
08-05-2012 11:34
Lijkt me ook echt een suffe superheld. Wat zijn überhaupt zijn speciale krachten eigenlijk, behalve zichzelf belachelijk maken met een achterlijk helmpje?
08-05-2012 11:54
UndercoverPanda schreef:
Lijkt me ook echt een suffe superheld. Wat zijn überhaupt zijn speciale krachten eigenlijk, behalve zichzelf belachelijk maken met een achterlijk helmpje?

Heeeeel groot of heeeel klein worden. En hij kan met insecten communiceren.
Ik kijk de cartoonserie en daar maakt 'ie vaak gebruik van het vliegen op een vliegende mier. Gebruikt ze ook frequent als wapen.

Als hij groot is, doet hij praktisch wat Hulk altijd al doet; SMASH.

Het interessant aan hem is dan weer wel dat 'ie een pacifist is. Botst nog weleens met de overige Avengers.
08-05-2012 12:00
Gisteren trouwens naar The Avengers 3D geweest!

Jezus wat een bazenfilm!!!
ik had hem echt niet zo goed verwacht!!!
heb er echt van begin tot eind van genoten!
en vond de 3D ook echt goed zitten..

Meer van dat!
mooi after credits stukje wat mij zeker doet verheugen op het volgende deel
08-05-2012 12:35
In de animatie zijn Antman en Wasp ook lid van het team. Bovendien werd de naam van Nathan Fillion genoemd voor Antman.



Nathan Fillion naast RDJ in een Marvel filmpje...hint?
08-05-2012 12:37
Het is allemaal wel leuk van dit en dat , maar ze durven echt nooit de strijdt aan met DC ,want een Marvel film en een Dc film die in dezelfde week op de zelfde dag strijden tegen elkaar.......mischien zijn ze slim genoeg om het toch maar niet te doen want THE DARK KNIGHT RISES 2012 EN MAN OF STEEL 2013 trekken aan het einde toch aan het langste eind.


een Ant-man en Flash movie op dezelfde dag is top , maar voorlopig ?
08-05-2012 12:41
Doe dan liever Black pantar die is ook een lid van de advengers maar een stuk cooler dan wasp en antman dus laat hem gewoon opdraven in de nieuwe advengers movie. En dan begin je met het eerste stuk van de film gewoon over het verhaal van de blackpantar zodat mensen die niet weten wie hij is een beeld krijgen.
08-05-2012 12:51
PKP schreef:
Weet alleen niet of ik Ant-Man (en Wasp, want ik vind dat die gewoon bij elkaar horen) wel zo'n geschikte aanvulling vind op de huidige formatie. Een kerel die kan groeien en krimpen wanneer hij dat wil, hmm..

Qua geloofwaardigheid mag je daarover niets zeggen (want Thor en Hulk), maar het is toch net dat beetje anders. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. ^^
Zoals je ziet ben je daar niet alleen in. Ik vind Ant-Man en Wasp ook helemaal niks. Passen niet bij het huidige team. En zoals gezegd is, Ant-Man doet hetzelfde als Hulk, als hij groot is. Ik zie ze ook gewoon niet bij de huidige formatie, ik vind ze er ook gewoon totaal niet bijpassen, niet kwa krachten en niet kwa naam.
Ze moeten zoals Steve-O ook al zegt, met heel wat origineels en goeds komen om een Ant-Man film interessant te maken.
Doe dan maar Black Panther.
08-05-2012 13:31
Steve-O schreef:
Ja dat kan wel zijn maar dan wijken ze naar mijn idee compleet af van bijvoorbeeld de eerste Iron Man film... Maar goed, we zien wel waar ze mee komen. In de strips kan alles maar op film.. Het moet wel wat hebben. Dat ze nu de aliens er grotendeels in hebben om alleen maar als punchvoer te dienen voor de Avengers dan is er ook weinig aan toch. Als villains als Galactus er dan op een gegeven moment dan toch komen het zij zo maar dan moeten ze van heel goeie huize komen om dat te laten werken.


Who cares dat ze afwijken van de eerste Iron Man film? Iron Man staat niet voor Marvel en Marvel staat niet voor Iron Man. Marvel is veel groter dan alles wat zich op aarde afspeelt.

Het wordt tijd voor wat meer Galactische gevechten en wezens.
08-05-2012 13:34
Relief schreef:
Who cares dat ze afwijken van de eerste Iron Man film? Iron Man staat niet voor Marvel en Marvel staat niet voor Iron Man. Marvel is veel groter dan alles wat zich op aarde afspeelt.

Het wordt tijd voor wat meer Galactische gevechten en wezens.

Vind jij.


08-05-2012 15:40
Relief schreef:
Who cares dat ze afwijken van de eerste Iron Man film? Iron Man staat niet voor Marvel en Marvel staat niet voor Iron Man. Marvel is veel groter dan alles wat zich op aarde afspeelt.

Het wordt tijd voor wat meer Galactische gevechten en wezens.
Ja, maar Iron Man is wat Marvel echt populair heeft gemaakt, op Spider-Man na dan.
Alles stond of viel met Iron Man, het succes van IM was doorslaggevend naar de andere Marvel vervolg films toe. Als IM het niet (zo) goed had gedaan, waren er geen Thor, Cap en Avengers films geweest.
Dus ik begrijp Steve-O zijn standpunt wel. Superheldenfilms vallen nu eenmaal (meestal) onder het fantasygenre, maar IM maakte het enigszins realistisch.
08-05-2012 15:58
Decepticon schreef:
Ja, maar Iron Man is wat Marvel echt populair heeft gemaakt, op Spider-Man na dan.
Alles stond of viel met Iron Man, het succes van IM was doorslaggevend naar de andere Marvel vervolg films toe. Als IM het niet (zo) goed had gedaan, waren er geen Thor, Cap en Avengers films geweest.
Dus ik begrijp Steve-O zijn standpunt wel. Superheldenfilms vallen nu eenmaal (meestal) onder het fantasygenre, maar IM maakte het enigszins realistisch.

Precies! Ik vindt het spijtig dat dat overwelmd word door aliens, goden en weet ik wat nog meer.
08-05-2012 16:58
Ant-Man is alleen als Giant Man echt een lid geweest van The Avengers. De vroege jaren 60 verhalen waren wel leuk maar hadden uiteindelijk toch te weinig diepgang. Ben benieuwd hoe ze een film met de Ant-Man interessant kunnen maken nu er juist zoveel andere veel betere rollen zijn binnen het Marvel universum.. ...
08-05-2012 17:37
Decepticon schreef:
Ja, maar Iron Man is wat Marvel echt populair heeft gemaakt, op Spider-Man na dan.
Alles stond of viel met Iron Man, het succes van IM was doorslaggevend naar de andere Marvel vervolg films toe. Als IM het niet (zo) goed had gedaan, waren er geen Thor, Cap en Avengers films geweest.
Dus ik begrijp Steve-O zijn standpunt wel. Superheldenfilms vallen nu eenmaal (meestal) onder het fantasygenre, maar IM maakte het enigszins realistisch.


Daarom vind ik de eerste Iron Man nog steeds de beste Marvel film Al is The Avengers ook super goed! Iron Man was gewoon de meest realistische van alle films voor The Avengers.
08-05-2012 17:58
Relief schreef:
NEE! Zeker niet met huidige team verder. Volgende Avengers 2 moet gewoon weer nieuwe leden hebben. Wolverine, FF, Ant-man, Spiderman (moeilijk, maar zou wel tof zijn) of Black Panther.

Ze mogen van mij Hawkeye, Black Widow in ieder geval wegdoen en vervangen door meer monsterlijke karakters.


Nieuwe leden, waarom? Als je steeds het team gaat uitbreiden, ga je steeds minder aandacht kunnen geven aan elk lid. Zeker iemand als Wolverine wil ik hier nu niet direct bij zien aansluiten. Oké, Whedon heeft zich al bewezen en kan het misschien doen werken, maar ik zie absoluut geen noodzaak om het team uit te breiden. Of om Hawkeye en Black Widow te schrappen.
08-05-2012 18:21
benjamin schreef:
Nieuwe leden, waarom? Als je steeds het team gaat uitbreiden, ga je steeds minder aandacht kunnen geven aan elk lid. Zeker iemand als Wolverine wil ik hier nu niet direct bij zien aansluiten. Oké, Whedon heeft zich al bewezen en kan het misschien doen werken, maar ik zie absoluut geen noodzaak om het team uit te breiden. Of om Hawkeye en Black Widow te schrappen.


Wat denken jullie van The Vision, Wanda The Witch en haar broer Quicksilver? Zou toch wat meer diepgang geven vermoed ik..
08-05-2012 18:51
Zal wel de enigste zijn die het niet ziet zitten om naar een superheld te kijken die iets met mieren te maken heeft Maar als ik die stelling echt 100% zou aanhouden had ik Spider-Man nooit gekeken
08-05-2012 18:58
Angelater schreef:
Zal wel de enigste zijn die het niet ziet zitten om naar een superheld te kijken die iets met mieren te maken heeft Maar als ik die stelling echt 100% zou aanhouden had ik Spider-Man nooit gekeken

Maar gelukkig berijdt spiderman niet een spin met wie hij kan praten.
08-05-2012 19:43
jah jah jah jah jah jah eindelijk ik wacht hier al zo lang op en het is bijna zover.
08-05-2012 20:38
Aston schreef:
Maar gelukkig berijdt spiderman niet een spin met wie hij kan praten.


Wtf, doet die Ant-Man dat dan wel?
08-05-2012 21:23
Als ik PKP mag geloven wel.

PKP schreef:
En hij kan met insecten communiceren.
Ik kijk de cartoonserie en daar maakt 'ie vaak gebruik van het vliegen op een vliegende mier. Gebruikt ze ook frequent als wapen.
08-05-2012 23:42
Mysterio schreef:
Wat denken jullie van The Vision, Wanda The Witch en haar broer Quicksilver? Zou toch wat meer diepgang geven vermoed ik..
Op CBM hebben ze het erover dat Coulson in de comics wordt veranderd in The Vision. Ten minste, die suggestie wekken ze. Klopt dit? Miss zien we Clark Gregg dan nog weer terug in een aankomende film, dat zou ik erg gaaf vinden. Man ik baal er nog van dat Coulson dood is
09-05-2012 00:08
Decepticon schreef:
SPOILER

SPOILER ALERT!
09-05-2012 00:22
Decepticon schreef:
Op CBM hebben ze het erover dat Coulson in de comics wordt veranderd in The Vision. Ten minste, die suggestie wekken ze. Klopt dit? Miss zien we Clark Gregg dan nog weer terug in een aankomende film, dat zou ik erg gaaf vinden. Man ik baal er nog van dat Coulson dood is


The Vision is getrouwd met Wanda ..... Wanda is de dochter van Magneto..... It's a Family Affair.
09-05-2012 11:42
Aston schreef:
SPOILER ALERT!
Sorry, maar ik dacht, f@ck it, iedereen hier heeft hem nu toch wel gezien?
09-05-2012 12:00
Decepticon schreef:
Sorry, maar ik dacht, f@ck it, iedereen hier heeft hem nu toch wel gezien?

Steve-O nog niet.
09-05-2012 12:46
Aston schreef:
Steve-O nog niet.

Inderdaad!!! Gelukkig geen spoiler gelezen.
09-05-2012 13:05
Steve-O schreef:
Inderdaad!!! Gelukkig geen spoiler gelezen.
I'm sorry, won't happen again.
Ik hoop voor je dat je snel herstelt, zodat je wel naar TDKR kunt.
09-05-2012 13:21
Decepticon schreef:
I'm sorry, won't happen again.
Ik hoop voor je dat je snel herstelt, zodat je wel naar TDKR kunt.

Nou dat hoop ik ook!!! Ik denk dat dat ook wel moet lukken, operatie begin juni en dan moet het voorbij zijn. Het gaat wel heel langzaamaan steeds wat beter.
09-05-2012 15:18
Steve-O schreef:
Nou dat hoop ik ook!!! Ik denk dat dat ook wel moet lukken, operatie begin juni en dan moet het voorbij zijn. Het gaat wel heel langzaamaan steeds wat beter.


Take care, man.
09-05-2012 16:27
Angelater schreef:
Wtf, doet die Ant-Man dat dan wel?
De ant man kan comuniceren met mieren en hij kan heel groot worden torens hoog. Maar dat stop de hulk niet eens met hem in elkaar beuken die hoogte van de ant man dus ik hoef geen film van de ant man te zien dat lijkt me echt helemaal niks ik vindt de ant man een slappe marvel cherachter.
09-05-2012 17:27
B@chelor schreef:
Take care, man.

Bedankt!
09-05-2012 19:02
Plz no Ant-Man... ik wil een Black Widow film
een hoog Scarlett-gehalte dat is veel beter voor de ogen

Laatste Filmnieuws