'Star Trek into Darkness' opent sterk, maar niet overdonderend
'Iron Man 3' blijft hoge ogen gooien in het derde weekend.

Eerste trailer Taken 2!

Geplaatst door Bram op 21-06-2012 22:13 - Bron: Yahoo! Movies

Eerste trailer Taken 2!In oktober verschijnt de sequel op de succesvolle wraakfilm Taken (2008). Van Taken 2 verscheen verleden maand een eerste preview en gisteren de eerste filmposter, hieronder kun je de eerste trailer checken! In de film van regisseur Olivier Megaton (Colombiana, Transporter 3) heeft Liam Neeson wederom de hoofdrol als CIA agent Bryan Mills. Ook Maggie Grace en Famke Janssen keren terug. Dit keer is het echter niet de dochter (Grace) die gered moet worden, maar de moeder (Janssen), aangezien de Mills' slachtoffers uit het eerste deel wraak nemen op hem en zijn familie.

Het eerste deel verzamelde $226,8 miljoen aan de wereldwijde box office. Taken 2 draait vanaf 31 oktober in de Nederlandse bioscoop.

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (46)

21-06-2012 22:23
Een woord "ZALIG!"

Ziet er super uit!! veel actie, ik hoop dat ie even goed gaat zijn als de eerste.
21-06-2012 22:27
Lijkt me wel leuk, maar had niet gehoeven. Als ik zo de trailer bekijk is het niet Neeson die ontvoerd wordt, maar zijn vrouw Jansen? Je ziet Neeson samen met zijn dochter in die auto en je hoort Neeson vragen "Where is she?!"
21-06-2012 22:29
Dit keer is het echter niet de dochter (Grace) die gered moet worden, maar de vader (Neeson)

Snap er even niks van, als je de trailer bekijkt lijkt het alsof de moeder moet worden gered en dat weer de vader de redder is.
21-06-2012 22:36
Like i said AWESOME trailer! Alleen idd een beetje vaag wie er nou precies Taken is. Maar goed ik ben al lang blij dat ze met een vervolg komen,hoop dat dit net weer zo een achtbaanrit als de 1ste gaat worden. Ik heb hier zin in jonguh!
21-06-2012 22:41
jacksparrow070 schreef:
Snap er even niks van, als je de trailer bekijkt lijkt het alsof de moeder moet worden gered en dat weer de vader de redder is.


Zo hoort het ook te zijn; Liam Neeson going bad-ass!
21-06-2012 22:43
B@chelor schreef:
Zo hoort het ook te zijn; Liam Neeson going bad-ass!

21-06-2012 22:47
jaime91 schreef:


Boris The Blade doet ook mee. Nog een pluspunt!
21-06-2012 22:52
jaime91 schreef:
Alleen idd een beetje vaag wie er nou precies Taken is.


Hoezo vaag,check de trailer dan maar
21-06-2012 22:57
Hm... Ik vindt Taken een geweldige actie film. Dit ziet er op het eerste gezicht niet slecht uit.. maar ik blijf sceptisch hierover. Ik wacht nog wel even af.
21-06-2012 23:05
jacksparrow070 schreef:
Dit keer is het echter niet de dochter (Grace) die gered moet worden, maar de vader (Neeson)

Snap er even niks van, als je de trailer bekijkt lijkt het alsof de moeder moet worden gered en dat weer de vader de redder is.

Helemaal gelijk, aangepast!!
21-06-2012 23:06
Frietgezicht schreef:
Hoezo vaag,check de trailer dan maar

Neeson of Janssen? In de trailer lijkt het erop dat Janssen ontvoerd wordt maar dat klopt niet met de synopsis vandaar dat het een beetje vaag is.

Edit: O shit zie dat het is aangepast. Idd hoezo vaag?
21-06-2012 23:08
Lol werd wel tijd,we hebben nu 20 artikelen over Taken 2 gehad waarin dit stond en er zelfs discussies bezig waren over hoe het weerloze meisje uit deel 1 opeens in deel 2 papa moest gaan redden.
Maar goed,beter laat wakker worden dan nooit.
21-06-2012 23:09
B@chelor schreef:
Boris The Blade doet ook mee. Nog een pluspunt!

En dat is?..
21-06-2012 23:10
jaime91 schreef:
Neeson of Janssen? In de trailer lijkt het erop dat Janssen ontvoerd wordt maar dat klopt niet met de synopsis vandaar dat het een beetje vaag is.

Edit: O shit zie dat het is aangepast. Idd hoezo vaag?


Haha ja ach,ze houden hier op FT in de artikelen over The Expendables 2 ook al een jaar vol dat Mickey Rourke erin meedoet
21-06-2012 23:10
Frietgezicht schreef:
Lol werd wel tijd,we hebben nu 20 artikelen over Taken 2 gehad waarin dit stond en er zelfs discussies bezig waren over hoe het weerloze meisje uit deel 1 opeens in deel 2 papa moest gaan redden.
Maar goed,beter laat wakker worden dan nooit.

Haha ja idd. Maar nu snap ik niet wat die dochter dan moet in het verhaal. Gaat ze dan samen met Neeson achter Janssen aan ofwat?
21-06-2012 23:10
B@chelor schreef:
Boris The Blade doet ook mee. Nog een pluspunt!


Ook wel Boris the Bullet Dodger Één van mijn favoriete acteurs die te weinig in grote engelse films speelt. Moet het continue maar met Snatch en Shooter doen
21-06-2012 23:12
jaime91 schreef:
Haha ja idd. Maar nu snap ik niet wat die dochter dan moet in het verhaal. Gaat ze dan samen met Neeson achter Janssen aan ofwat?


Ja ach,wat moet een mooi meisje in de Transformer-films?En hoezo in zoveel films(zoals Jurassic Park) een kind? Tja..
21-06-2012 23:13
Frietgezicht schreef:
Ja ach,wat moet een mooi meisje in de Transformer-films?En hoezo in zoveel films(zoals Jurassic Park) een kind? Tja..

Zolang ze Neeson maar niet irritant voor de voeten gaat lopen vind ik het prima.
21-06-2012 23:24
Deel 1 was onverwachts leuk dus laat deel 2 maar komen.
22-06-2012 00:00
miss was deel 1 juist zo leuk.. omdat de verwachtingen laag was... maar alsnog.. was deel 1 bruut .. heel leuk en opzich geloofwaardig neer gezet.. en liam neeson als bad ass agent.. is altijd lachen.

Deel 2 had idd niet gehoeven, maar stiekum hoopte ik et tog wel ^^ en dus ben blij datie er komt en is . Hoop datie deze ook weer vermakelijk is... we meoten niet allemaal te enthousiast worden.. want dan gaatie tegenvallen. En dat is dus moeilijk om je verwachtingen laag te houden omdat deel 1 dus een lat heeft gelegd voor deel 2.

Blijkbaar is tog niet dat neeson ontvoerd wordt maar zijn vrouw... blijkbaar hebben ze het dus geod gemaakt... en gaan dochter en manlief.. haar redden.. ik zeg awesome
22-06-2012 00:12
ghossler schreef:
... we meoten niet allemaal te enthousiast worden.. want dan gaatie tegenvallen. En dat is dus moeilijk om je verwachtingen laag te houden omdat deel 1 dus een lat heeft gelegd voor deel 2.



Haha totaal niet moeilijk juist en hoge lat bedoel je denk ik maar dat valt reuze mee.
22-06-2012 00:29
Awesome! Liam 'überbadass' Neeson. Dit zijn van die films die stiekem eigelijk heel slecht zijn.. Maar tegelijkertijd ook echt goed.

jaime91 schreef:
En dat is?..


Foei, ga eens even heel snel Snatch kijken jij!
22-06-2012 00:29
Steve-O schreef:
Hm... Ik vindt Taken een geweldige actie film. Dit ziet er op het eerste gezicht niet slecht uit.. maar ik blijf sceptisch hierover. Ik wacht nog wel even af.
Ben ik met je eens. Het ziet er weer goed uit en de actie scenes zullen wel weer van scherm knallen, maar het lijkt gewoon een herhaling van zetten. Want het is overduidelijk dat Liam voor de actie gaat zorgen en zelfs de moeder ipv de dochter wordt ontvoerd.

Ik snap ook niet waar FT die totaal verkeerde synopsis vandaan had.
22-06-2012 00:37
UndercoverPanda schreef:
Foei, ga eens even heel snel Snatch kijken jij!

Dat is die rare film met Brad Pitt en Jason Statham toch? Nah die sla ik liever ff over,niet zo mijn ding.
22-06-2012 02:36
jaime91 schreef:
Dat is die rare film met Brad Pitt en Jason Statham toch? Nah die sla ik liever ff over,niet zo mijn ding.


Pardon?
22-06-2012 03:02
Crooker schreef:
Pardon?

Jaja ik begeef me op glad ijs,ik trap een klassieker de grond in i know maar dat wat ik van die film gezien heb en ik moet toegeven dat is niet veel (+/- 30 min) boeide mij totaal niet. Hetzelfde geld voor Lock Stock en nog iets,ook daar vind ik geen reet aan. Net als Fight Club hoewel Edward Norton wel mijn al time favoriete acteur is maar die film kon mij ook totaal niet boeien.Of wat dacht je van Pulp Fiction,ook geprobeerd kon me ook niet boeien. Je moet er van houden en dat doe ik dus totaal niet,sorry kan er niets anders van maken.. Niet iedere classic is aan mij besteed,en ik weet dat ik nu een hoop schijt over me heen krijg dus laat maar komen hahaha .
22-06-2012 06:32
jaime91 schreef:
Jaja ik begeef me op glad ijs,ik trap een klassieker de grond in i know maar dat wat ik van die film gezien heb en ik moet toegeven dat is niet veel (+/- 30 min) boeide mij totaal niet. Hetzelfde geld voor Lock Stock en nog iets,ook daar vind ik geen reet aan. Net als Fight Club hoewel Edward Norton wel mijn al time favoriete acteur is maar die film kon mij ook totaal niet boeien.Of wat dacht je van Pulp Fiction,ook geprobeerd kon me ook niet boeien. Je moet er van houden en dat doe ik dus totaal niet,sorry kan er niets anders van maken.. Niet iedere classic is aan mij besteed,en ik weet dat ik nu een hoop schijt over me heen krijg dus laat maar komen hahaha .


Als je geen haast maakt mis je de première van de nieuwe Twilight film waar je zo naar uit kijkt.
22-06-2012 07:29
Ik denk dat hij gewoon op de hielen zal worden gezeten door die mensen die op die berg wonen. Verder wel leuke trailer.
22-06-2012 08:13
Ik vond deel 1 echt SUPER! Het enige waar ik moeite mee had was het feit dat Maggie Grace zo'n jong meisje speelt, terwijl ik 'r ken uit tig andere rollen waar ze alles behalve het jonge dochtertje moet voorstellen. Ze speelt het ook kinderlijk, waar ik mij aan ergerde in deel 1.

Hoop dat ze in deel 2 wat 'volwassener' is. Desalniettemin heb ik gewoon zin in deze film!
22-06-2012 08:26
lijkt me weer een goeie film.
22-06-2012 09:33
JAAAH !!!
Had echt schrik dat het 2de deel zwaar verkl**t zou zijn door slechte verhaal (dat dochter Neeson moet komen redden)
Maar blijkt dus dat synophis verkeert is

en de trailer is
AWESOME!!!

I'll finish this thing... you just have to die

als ik deze film nie zie dan ga ik dood ja ;P
22-06-2012 09:58
Nu mag iemand mij toch nog altijd uitleggen wat er zo geweldig was aan de eerste Taken. Vind dat al een hele tijd een compleet overschat filmpje en zelfs Neeson in de titelrol vond ik niet zo geslaagd (prima acteur weliswaar, maar dit is echt verre van z'n beste rol).

Deel 2 lijkt alleen maar meer van hetzelfde te brengen: veel actie en verder niks. Maar we hebben dit najaar al een nieuwe Bourne en Bond, en die lijken mij toch een pak meer te bieden te hebben.
22-06-2012 10:15
Jonathancrane schreef:
Als je geen haast maakt mis je de première van de nieuwe Twilight film waar je zo naar uit kijkt.


nou nou nou, dat is wel een hele vergaande belediging.
22-06-2012 10:27
jaime91 schreef:
Jaja ik begeef me op glad ijs,ik trap een klassieker de grond in i know maar dat wat ik van die film gezien heb en ik moet toegeven dat is niet veel (+/- 30 min) boeide mij totaal niet. Hetzelfde geld voor Lock Stock en nog iets,ook daar vind ik geen reet aan. Net als Fight Club hoewel Edward Norton wel mijn al time favoriete acteur is maar die film kon mij ook totaal niet boeien.Of wat dacht je van Pulp Fiction,ook geprobeerd kon me ook niet boeien. Je moet er van houden en dat doe ik dus totaal niet,sorry kan er niets anders van maken.. Niet iedere classic is aan mij besteed,en ik weet dat ik nu een hoop schijt over me heen krijg dus laat maar komen hahaha .
Ik sluit me bij je aan hoor, ik heb precies hetzelfde.
Pulp Fiction vind ik nog leuk door SLJ zijn rol en Fight Club vond ik wel leuk voor 1x, maar Snatch en Lock Stock And Two Smoking Barrels vind ik ook helemaal niks, kan mij ook totaal niet boeien.
Niet alle films/klassiekers zijn aan iedereen besteed.
22-06-2012 12:36
benjamin schreef:
Nu mag iemand mij toch nog altijd uitleggen wat er zo geweldig was aan de eerste Taken.



Er bestaat geen serieus antwoord op die vraag omdat die niet geweldig is.
22-06-2012 12:54
benjamin schreef:
Nu mag iemand mij toch nog altijd uitleggen wat er zo geweldig was aan de eerste Taken. Vind dat al een hele tijd een compleet overschat filmpje en zelfs Neeson in de titelrol vond ik niet zo geslaagd (prima acteur weliswaar, maar dit is echt verre van z'n beste rol).

Deel 2 lijkt alleen maar meer van hetzelfde te brengen: veel actie en verder niks. Maar we hebben dit najaar al een nieuwe Bourne en Bond, en die lijken mij toch een pak meer te bieden te hebben.


Ben ik het mee eens, ik vond de eerste ook niet goed, en ik ben wel een actiefanaat.
22-06-2012 12:54
Jonathancrane schreef:
Als je geen haast maakt mis je de première van de nieuwe Twilight film waar je zo naar uit kijkt.

En ook die uhm classic is niet aan mij besteed
22-06-2012 12:55
Decepticon schreef:
Ik sluit me bij je aan hoor, ik heb precies hetzelfde.
Pulp Fiction vind ik nog leuk door SLJ zijn rol en Fight Club vond ik wel leuk voor 1x, maar Snatch en Lock Stock And Two Smoking Barrels vind ik ook helemaal niks, kan mij ook totaal niet boeien.
Niet alle films/klassiekers zijn aan iedereen besteed.

Pfoe gelukkig valt me nog mee eerlijk gezegd. Ik dacht dat ik nu (bijna) iedereen over me heen zou krijgen haha.
22-06-2012 13:06
jaime91 schreef:
Pfoe gelukkig valt me nog mee eerlijk gezegd. Ik dacht dat ik nu (bijna) iedereen over me heen zou krijgen haha.


Hoezo?Ik vind Pulp Fiction, Snatch, Lock Stock en Fight Club fantastisch maar iedereen heeft een eigen mening toch,lekker boeie.
22-06-2012 13:16
jaime91 schreef:
Jaja ik begeef me op glad ijs,ik trap een klassieker de grond in i know maar dat wat ik van die film gezien heb en ik moet toegeven dat is niet veel (+/- 30 min) boeide mij totaal niet. Hetzelfde geld voor Lock Stock en nog iets,ook daar vind ik geen reet aan. Net als Fight Club hoewel Edward Norton wel mijn al time favoriete acteur is maar die film kon mij ook totaal niet boeien.Of wat dacht je van Pulp Fiction,ook geprobeerd kon me ook niet boeien. Je moet er van houden en dat doe ik dus totaal niet,sorry kan er niets anders van maken.. Niet iedere classic is aan mij besteed,en ik weet dat ik nu een hoop schijt over me heen krijg dus laat maar komen hahaha .


Ouch, 4 van mijn all time favourites worden zomaar even de grond in geboord Maar smaken verschillen, daar ga ik verder niet over zeuren.

Toch even uit nieuwsgierigheid: Heb je Fight Club wel helemaal gekeken, tot aan het punt waarop ? Dat blijf ik toch wel een van de beste ever vinden!

Oh, en Snatch kan ik ook nog wel aanraden om helemaal te kijken, als je daar op een gegeven moment de draad kwijt raakt is ie ook wel moeilijk om nog te volgen. Tenzij je Lock Stock wel helemaal hebt gezien en niet leuk vond, dan vind je Snatch waarschijnlijk ook niks.
22-06-2012 14:04
Ik vond de eerste Taken wel zeer goed maar deze lijkt me iets te veel hetzelfde. En het is inderdaad de moeder die gered moet worden en de vader die weer mag schieten enzo... Had eerder een Bourne-film verwacht met de maffia dan...
Zal eentje worden voor DVD
22-06-2012 16:59
UndercoverPanda schreef:
Ouch, 4 van mijn all time favourites worden zomaar even de grond in geboord Maar smaken verschillen, daar ga ik verder niet over zeuren.

Toch even uit nieuwsgierigheid: Heb je Fight Club wel helemaal gekeken, tot aan het punt waarop ? Dat blijf ik toch wel een van de beste ever vinden!

Oh, en Snatch kan ik ook nog wel aanraden om helemaal te kijken, als je daar op een gegeven moment de draad kwijt raakt is ie ook wel moeilijk om nog te volgen. Tenzij je Lock Stock wel helemaal hebt gezien en niet leuk vond, dan vind je Snatch waarschijnlijk ook niks.

Fight Club heb ik helemaal gezien maar dat eind vond ik zo bizar en raar,dat heeft voor mij de hele film verneukt. Daarbij vond ik de humor ook niet echt grappig kortom hij deed mij totaal niets en snapte er vrij weinig van.

En wat Snatch en Lock Stock betreft. Bij Snatch raakte ik idd de draad volledig kwijt en als dat gebeurd dan is het voor mij al klaar. Ik heb niets met dat soort ingewikkelde films,als ik een film kijk wil ik vermaakt worden en het hoeft voor mij allemaal niet zo lastig. Lock Stock heb ik nooit echt te behoefte voor gehad om te kijken omdat ik Snatch al boring vond en ik daardoor zeer aan Guy Ritchie ben gaan twijfelen. Jammer want de film(s) zit(ten) vol met geweldige acteurs maar ik kan daar gewoon niet meer voor gaan zitten. Het boeit me gewoon totaal niet. Dus het is misschien onterecht dat ik Lock Stock ook afbrand maar Snatch boeide me niet dus dan zal die film wel hetzelfde effect op mij hebben.

Het zullen vast en zeker goede films zijn als je van dat genre houdt maar ik vind er geen reet aan.
22-06-2012 18:58
Toen ik hoorde over de dochter die 'badass' zou gaan omdat pappie ontvoerd zou worden had ik geen hoop voor de film. Echter in de trailer wat ik nu zie FREAKIN' AWESOME.

Rade Serbedzija die weer lekker een schurk kan spelen. Neeson die gaat knokken en Maggie Grace als mooie vertoning.

Ik ben weer erg hoopvol.
23-06-2012 09:49
Ziet er idd wel goed uit maar wel een beetje erg simpel verhaal natuurlijk. Weer een kidnap en hij moet weer in aktie komen. Hoop ook dat het plot niet net zo vol gaten zit als de 1e film.
23-06-2012 11:43
1e deel in bios gezien en was vet en 2de deel wordt ook genieten in bios ;D
23-06-2012 12:51
heerlijk! de actie is weer zeer intens, krijg er hetzelfde gevoel bij zoals deel 1 dus dat is uitstekend. En de trailer verhuld inderdaad dat Neeson's vrouw word ontvoerd, het leek me al wat onrealistisch dat dat hem ging zijn. Dus uitstekende trailer, laat deze maar snel komen

Laatste Filmnieuws