Nieuwe trailer 'Man of Steel'
Nogmaals nieuwe beelden van de clash tussen de ijzersterke Superman en General Zod.

Anne Hathaway ziet Catwoman spin-off wel zitten

Geplaatst door Bram op 24-07-2012 08:00 - Bron: Digital Spy

Anne Hathaway ziet Catwoman spin-off wel zittenEen van de belangrijkste personages in Christopher Nolans The Dark Knight Rises was Selina Kyle, de rol van Anne Hathaway. Digital Spy sprak met de actrice en vroeg haar of zij een Catwoman spin-off zou zien zitten. Hathaway antwoordde enthousiast: "I think it would be lovely to see more of her but only if it's with the right people. She lives in this Gotham City and so it would have to be established by the people who have made this Gotham City. For me, at least."

Of het gaat gebeuren valt te betwijfelen. Warner Bros. laatste poging werd niet de meest geliefde superheldenfilm. Ondanks dat Halle Berry in Catwoman (2004), die dus nog voor Batman Begins (2005) verscheen, een bijzonder in het oog springend latex pakje aan had, flopte het aan de wereldwijde box office. Het haalde zo'n $82,1 op bij een budget van circa $100 miljoen. In Batman Returns (1992) had actrice Michelle Pfeiffer meer succes met haar rol als The Cat.

Bekijk hieronder het interview met Hathaway:

© FilmTotaal 2013

Reacties (30)

24-07-2012 08:25
Ja, dat zie ik wel zitten. Wil wel meer weten over Catwoman.
Maar ja, nu nog alles en iedereen zover krijgen...

Overigens vind ik Anne met langer haar toch wel beter.
24-07-2012 08:33
Het mooie is.. En om niet teveel te verklappen, is dat in DKR weinig tot niets wordt uitgelegd over Selina.
Ze wordt niet Catwoman genoemd, er geen verhaal van hoe ze Catwoman wordt en ze heeft ook geen "speciale' krachten..

Dus ligt er misschien wel een interessant verhaal klaar.. maar toch maar liever niet..
24-07-2012 08:35
PKP schreef:
Ja, dat zie ik wel zitten. Wil wel meer weten over Catwoman.
Maar ja, nu nog alles en iedereen zover krijgen...

Overigens vind ik Anne met langer haar toch wel beter.


KAn gebeuren, maar of het een goed idee is weet ik niet..
superhelden films met een vrouwelijke doen het over het algemeen niet goed aan de kassa.
Ikzelf ben ook niet geneigd om naar een film te kijken over alleen Catwoman.
Ideaal als ze meespeelt in een Batman film, maar niet een film op haar eigen..
maar wie weet kan het goed uitdraaien, maar dat lijkt me toch moeilijk..
24-07-2012 08:40
Ik weet niet of ik dit wel zo'n goed idee vind...

Vanavond ga ik eerst maar eens The Dark Knight Rises bekijken...
24-07-2012 08:53
ik weet niet.het kan leuk zijn,maar dan moet het echt goed in elkaar steken.
24-07-2012 08:55
Kom maar op... vond haar dé grote verrassing van Dark Knight Rises!
24-07-2012 08:56
Inderdaad blijft er een vraagstuk achter over Catwoman.
Dus ik denk inderdaad dat een spin-off wel erin zit, misschien wel iets dergelijke met .
24-07-2012 09:25
aspers schreef:
Kom maar op... vond haar dé grote verrassing van Dark Knight Rises!


Hier sluit ik mij ook bij aan. Anne Hathaway was voorafgaand echt wel de rol waar ik mij het meest zorgen over maakte. Anne heeft toch een behoorlijk braaf imago. Gelukkig zat ik er naast!
En wat Halle Berry`s Catwoman betreft, die film was een schande! bijna elke filmfan zag die flop al van verre aankomen.
24-07-2012 09:58
Nee nee nee slecht idee.

En bovendien is Nolan helemaal klaar met de Batman wereld.

En superhelden films die gaan over een vrouw dat werkt niet is in het verleden al bewezen ( Catwoman - Supergirl - electra allemaal flops)
Dus dit gaat niet gebeuren.
24-07-2012 09:59
tylerdv schreef:
Inderdaad blijft er een vraagstuk achter over Catwoman.
Dus ik denk inderdaad dat een spin-off wel erin zit, misschien wel iets dergelijke met .


Ze maar ik ken geen enkele vijand van haar dus lijkt me niet boeiend.
24-07-2012 10:00
MovieThom schreef:
Hier sluit ik mij ook bij aan. Anne Hathaway was voorafgaand echt wel de rol waar ik mij het meest zorgen over maakte. Anne heeft toch een behoorlijk braaf imago. Gelukkig zat ik er naast!
En wat Halle Berry`s Catwoman betreft, die film was een schande! bijna elke filmfan zag die flop al van verre aankomen.


Braaf imago?Lol,kan zo al 3 films noemen waar ze naakt in gaat...
24-07-2012 10:14
Frietgezicht schreef:
Ze maar ik ken geen enkele vijand van haar dus lijkt me niet boeiend.

Een prequel met wat meer uitdieping van 'r relatie met/tot Juno Temple. Aangezien die vrij nutteloos was in TDKR. En uiteraard hoe ze zo geworden is, wat betreft criminaliteit.

Als vijand kun je gewoon een of andere maffiosi kiezen, aangezien de maffia best aanwezig was in het begin van Gotham. Misschien de Falcone's. Aangezien er daar genoeg van waren kunnen ze vast nog een broer, oom, opa of wat dan ook van regelen.
24-07-2012 10:17
Deze film kan enkel succesvol worden als de makers van Batman bij betrokken zijn. Anders heeft deze film totaal geen zin aangezien Catwoman zich in Gotham City bevindt. Zou het super fijn vinden als Anne zelf de rol op zich neemt natuurlijk want zij heeft het echt goed gedaan in TDKR, alleen haar stem kon nog sexier zijn zoals in Batman Returns. Maarja, hoop dat in de toekomst een dikke vette sexy film van gemaakt wordt. Want hoe sexy ik Halle Berry vind, die film was mega troep. Zo zonde, want die pak en alles echt vet gemaakt. Dus hopelijk gaat Nolan zich bemoeien met die film ;p haha. Als ik Warner Bro. was zou ik Nolan echt dik dik dik dik gaan betalen om Catwoman, Superman en Batman goed in elkaar te zetten en af te maken en hun allemaal in Justice League te brengen ;p oeffff zou echt gruwelijk zijn denk ik ;D ... Zo'n goeie regisseur moet je niet laten gaan man

Als ik zelf miljardair was had ik hem dik betaald hahaha
24-07-2012 10:40
Allemaal onzin rumors. Niemand in Nolan's wereld verdient naar mijn mening een spin-off. Vooral omdat niemand Nolan's Gotham kan laten zien zoals Nolan dat wil.

+ welk karakter is nou interessant genoeg om echt 2 uur naar te kijken..


De enige spinoff die ik zou zien zitten is
24-07-2012 11:10
In principe zou het kunnen: en dan zou er ook mooi plek zijn om Catwoman tot uiting te laten komen
24-07-2012 11:38
Opzich zou ik haar wel 2uur lang willen zien hoor.. damn ze zag er goed uit in die zwarte strakke pak

maar opzich kan zo een film wel.. TDKR vertelde niets over haar achtergrond.. en elke x wann selina een eigen scene had.... deed ze het heel goed... etc... ze trok en hield goed de aandacht... ze kan vechten, heeft charmes, is een dief... etc... maarja... catwoman is nooit echt de goodguy gweest... ook niet de goodguy term als in batman versie... (vigilante) maar als ze ooit zo een film maken... ga ik wel kijken
24-07-2012 11:57
Dit gebeurt niet. Nolan gaat zich sowieso niet meer mengen in DC verfilmingen dan MOS en misschien diens vervolgen. Maar ook qua tijdlijn is een spin-off van Selina lastig. Dat zou dan allemaal voor TDKR en na TDK moeten plaatsvinden. Ook al hebben ze een gat van acht jaar daartussen. Misschien één film ofzo maar ik zou er niet mee knoeien. Hatahway's Selina is absoluut top maar een hele film over haar.. Dat zou ik alleen willen zien als de juiste mensen eraan werken.

Tot zover, zie ik het niet gebeuren.
24-07-2012 13:15
Ze kunnen beter een Nightwing film maken met haar dan weer als sub-personage of zo (als het de bedoeling was dat voor me)
24-07-2012 16:28
Frietgezicht schreef:
Ze maar ik ken geen enkele vijand van haar dus lijkt me niet boeiend.


Ja klopt ook wel weer...
Maarja, een soort van 'Catwoman origins' lijkt mij wel interessant... Wat weer aansluit op TDKR?
24-07-2012 17:03
tylerdv schreef:
Ja klopt ook wel weer...
Maarja, een soort van 'Catwoman origins' lijkt mij wel interessant... Wat weer aansluit op TDKR?
Dat zal alleen maar minder worden, een slap aftreksel dus van Nolans werk. Komende 25 jaar liever geen batman-films meer, hou deze trilogie in ere!
24-07-2012 17:07
ik weet dat je on topic moet blijven maar ik zie geen of-topic bericht
maar er zijn beelden van de comic con trailer van man of steel
[http://www.youtube.com/watch?v=mlbzhYmH4as]
24-07-2012 17:10
KeesjeNL schreef:
Dat zal alleen maar minder worden, een slap aftreksel dus van Nolans werk. Komende 25 jaar liever geen batman-films meer, hou deze trilogie in ere!

25 jaar is wel erg lang. 15 jaar lijkt me beter
24-07-2012 18:01
Steve-O schreef:
25 jaar is wel erg lang. 15 jaar lijkt me beter

Vind ik ook goed. De muziek, acteren, sfeer, verhaal, locaties van deze trilogie zijn van een dermate hoog niveau dat vervolgen en reboots alleen maar zullen tegenvallen.
24-07-2012 18:03
http://www.cinenews.be/Critics.Detail.cfm?ContentsId=40231&lang=nl

Ojee...

Ik weet al dat ik vanavond geen meesterwerk van Nolan moet verwachten maar gewoon een snelle bombastische film waarin de gelaagdheid van The Dark Knight veel minder aanwezig is. Ik ben nu wel benieuwd wat ik ervan zal vinden... Hopelijk stelt Nolan me niet teleur!
24-07-2012 18:14
Banned schreef:
http://www.cinenews.be/Critics.Detail.cfm?ContentsId=40231&lang=nl

Ojee...

Ik weet al dat ik vanavond geen meesterwerk van Nolan moet verwachten maar gewoon een snelle bombastische film waarin de gelaagdheid van The Dark Knight veel minder aanwezig is. Ik ben nu wel benieuwd wat ik ervan zal vinden... Hopelijk stelt Nolan me niet teleur!

24-07-2012 19:20
Nee dank u doe maar niet.. noem maar is een goede spinoff... juist dat bedoel ik.
24-07-2012 19:28
Dijkie schreef:
Nee dank u doe maar niet.. noem maar is een goede spinoff... juist dat bedoel ik.


Mwah, Get Him To the Greek,The Scorpion King en Puss In Boots waren in hun eigen genre best vermakelijk,zeker geen TDK-niveau maar dat waren de films waar ze een spin-off van zijn ook al niet.
Wolverine ging wel maar deel 2 verwacht ik meer van.
25-07-2012 08:27
Banned schreef:
http://www.cinenews.be/Critics.Detail.cfm?ContentsId=40231&lang=nl

Ojee...

Ik weet al dat ik vanavond geen meesterwerk van Nolan moet verwachten maar gewoon een snelle bombastische film waarin de gelaagdheid van The Dark Knight veel minder aanwezig is. Ik ben nu wel benieuwd wat ik ervan zal vinden... Hopelijk stelt Nolan me niet teleur!

Joh, de muziek alleen al maken deze film geweldig.
Heb gister de soundtrack nog een keer op Spotify zitten beluisteren. Wat een ongelooflijke held is die Hans Zimmer toch.
25-07-2012 09:58
Banned schreef:
http://www.cinenews.be/Critics.Detail.cfm?ContentsId=40231&lang=nl

Ojee...

Ik weet al dat ik vanavond geen meesterwerk van Nolan moet verwachten maar gewoon een snelle bombastische film waarin de gelaagdheid van The Dark Knight veel minder aanwezig is. Ik ben nu wel benieuwd wat ik ervan zal vinden... Hopelijk stelt Nolan me niet teleur!


Klopt. Ben het wel eens met de recensie. Vond het net als M:I GP een rommelig geheel. Nu is Mission Impossible een hele andere film, maar vond ze beide rommelig. Al die plotlijnen die doorelkaar lopen. Als men het wat simpeler had gehouden, zoals in BB had ik het een stuk boeiender gevonden. Maar eerlijk is eerlijk er zaten fantastische scenes tussen en de muziek van Zimmer maakte veel goed.
25-07-2012 14:21
wat een hoofd, ze lijkt die badguy uit die Green-Lantern film wel met zo'n Bongkonkel!
Noo, Alleen als ze Lang Haar heeft en een of ander masker
ik vind een Black-Widow Spin-off een beter idee, Catwoman's outfit moet in die Spin-Off dan flink aangepast worden want ik vind het maar een matige look...

Laatste Filmnieuws