Eerste blik op Jennifer Lawrence als Mystique in 'X-Men: Days of Future Past'
De Oscar-winnares weer volop in de blauwe make-up.

Paul Verhoeven kraakt Total Recall remake af

Geplaatst door Jim op 09-08-2012 17:56 - Bron: NOS

Paul Verhoeven kraakt Total Recall remake afVanaf vandaag draait de remake van Paul Verhoevens Total Recall uit 1990 in de bioscopen. Een reactie van de regisseur van het origineel kon natuurlijk niet uitblijven en klaarblijkelijk is Verhoeven niet zo positief over de remake.

"De film zit vol stunts en special effects, maar je krijgt geen contact met de hoofdrolspelers. Ik voelde me daardoor buitengesloten. Het trok mij niet zo," vertelde hij in het radio 1 journaal.

Hij vindt ook dat de film zichzelf te serieus neemt. In het origineel waren er genoeg momente om te lachen, en daar had Verhoeven een duidelijke reden voor. "We wisten dat het verhaal niet waar kon zijn en dus mocht er gelachen worden. Deze film neemt zichzelf zo ontzettend serieus, er kan geen lachje af."

Misschien dat hij zelf wel had kunnen helpen bij het maken van een goede remake, maar volgens Verhoeven is hem niet om advies gevraagd. Dat gebeurt echter nooit volgens hem, want zo werd ook er een musical gemaakt van zijn film Soldaat van Oranje, zonder dat hem om advies gevraagd werd.

Verder vertelde Verhoeven nog dat Hollywood ideeënarmoede heeft. "Ze hebben geen smaak en daardoor hebben ze geen inzicht in wat het publiek naar de bioscoop drijft."

In de box office doet de film het overigens niet zo goed als gehoopt. Afgelopen week ging deze in de Verenigde Staten in première, en daar haalde de film 26 miljoen dollar op.

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (45)

09-08-2012 18:01
Als hij zelf eens meer dan 1 film per 10 jaar zou maken, zou ik het met hem eens zijn. Ik ga vanavond na Total Recall dus ik moet het eerst aanzien.

Maar niemand zit te wachten op dat Entertainment Experience bullshit, of het navertellen van Jezus zijn verhaal. Maak een actie film of nog een Sci-Fi van Showgirls ofzo. Maar doe gewoon iets !
09-08-2012 18:02
Nolan lijkt het ingang gezet te hebben dat zowat elke actie blockbuster heel serieus over moet komen.
bij de batman films komt dat heel goed van pas.maar niet bij elke blockbuster natuurlijk.
mischien moeten we Total Recall niet als een remake beschouwen,maar een totaal andere visie op het origineel.

het origineel heb ik heeeeel lang geleden eens gezien,de nieuwe visie nog niet

btw.....als ik verhoeven wellis hoor praten denk ik dat hij zichzelf ook nogal te serieus neemt.
09-08-2012 18:17
Paul Verhoeven's film was toch ook gebaseerd op een boek ofzo?
09-08-2012 18:25
Soms kan onnodige humor een film onderuit halen. Verhoeven zegt zelf dat het verhaal ongeloofwaardig is. Volgens hem moet de film zichzelf niet te serieus nemen, maar als de film z'n ongeloofwaardige verhaal zelf al niet serieus neemt hoe moet de kijker er dan nog in geloven?? Vraag ik me dan af... Ik heb niks met Verhoeven. Hij mag dan wel in Hollywood vertoeven echt goed kun je z'n films niet noemen. Volgens mij is die man gewoon niet capabel om een film te maken.

Ik heb het origineel niet gezien noch die nieuwe film. Ben ook nu niet van plan om snel naar de bios te rennen.
09-08-2012 18:25
Hij had beter de vervolgen op Starship Troopers af kunnen kraken.

Toch raar dat deze man uit Hollywood verdwenen is.
Met films als Total Recall, Basic Instinct en Robocop heeft die toch niet de minste films gemaakt.Alleen Showgirls begrijp ik nog steeds niet.
En Starship Troopers erna(vind ik erg leuke film) en Hollow Man(popcorn-vermaak)was toch ook niet overdreven bagger om deze man gelijk daar geen budget meer te geven?
Denk dat die zeker nog wel wat vermakelijke films had kunnen afleveren in Hollywood,jammer.
09-08-2012 18:29
Tja, hij heeft wel gelijk. Kon ook niet echt om veel dingen geven in deze film; magere 5/10 - 2.5/5* van mij.
09-08-2012 18:46
Frietgezicht schreef:
Hij had beter de vervolgen op Starship Troopers af kunnen kraken.

Toch raar dat deze man uit Hollywood verdwenen is.
Met films als Total Recall, Basic Instinct en Robocop heeft die toch niet de minste films gemaakt.Alleen Showgirls begrijp ik nog steeds niet.
En Starship Troopers erna(vind ik erg leuke film) en Hollow Man(popcorn-vermaak)was toch ook niet overdreven bagger om deze man gelijk daar geen budget meer te geven?
Denk dat die zeker nog wel wat vermakelijke films had kunnen afleveren in Hollywood,jammer.

ik vind Verhoeven niet zo best.veel van z'n hollywood matriaal is nogal GEMAAKT! de acteerprestaties de sfeer enz enz allemaal een beetje opgeklopt gedoe.

een zwaar overrated regiseur.nee dan zie ik liever films van Stelling.
09-08-2012 19:14
Paul Verhoeven mag het zeggen. Voor als Nederlandse regisseur heeft ie het ver geschopt.

Naast Total Recall heeft ie ook Robocop goed verfilmd!
09-08-2012 20:19
Hij had er zelf beter niks over kunnen zeggen, dat doen anderen wel.
Het is wel vervelend dat bijna al zijn films in de remake gaan terwijl het gewoon goede films zijn, misschien wat gedateerd, maar laat hem dan een vervolg op die films maken, weet zeker dat hij er wat moois van zou maken.

Het is trouwens wel onze beste regisseur en hoort bij de beste 10 van Amerika, ik zou hem wel eens een alien, predator of terminator film willen zien maken ipv een nimrod antal(predators) of mcg(terminator4)
09-08-2012 20:33
FilmMaster schreef:
ik vind Verhoeven niet zo best.veel van z'n hollywood matriaal is nogal GEMAAKT! de acteerprestaties de sfeer enz enz allemaal een beetje opgeklopt gedoe.

een zwaar overrated regiseur.nee dan zie ik liever films van Stelling.



jah en ik vond startroopers veelste overdreven.
09-08-2012 20:50
Wat een arrogantie en ondankbaarheid hier voor Paul Verhoeven. Het feit dat hij drie (4 met basic instinct erbij) klassiekers in het (sci-fi) genre heeft gemaakt die allemaal geremaked worden zegt genoeg.

De man is wat mij betreft een genie. En hij staat tenminste open voor nieuwe dingen op 74-jarige leeftijd (Enterntainment Exp.) Jammer dat het niets geworden is ja maar daar is hij dan ook wel weer eerlijk in, en wie niet waagt wie niet wint.

Die film over Jezus heb ik hoge verwachtingen van, omdat het een 'feitelijke' navertelling word van het verhaal van Jezus, beetje het tegenovergestelde als die uitgemolken lijdensweg van Mel Gibson dus. (zo was hij bvb het resultaat van een verkrachting door een Romeins soldaat volgens Verhoeven)
09-08-2012 20:53
Frietgezicht schreef:


Toch raar dat deze man uit Hollywood verdwenen is.
Met films als Total Recall, Basic Instinct en Robocop heeft die toch niet de minste films gemaakt.Alleen Showgirls begrijp ik nog steeds niet.
En Starship Troopers erna(vind ik erg leuke film) en Hollow Man(popcorn-vermaak)was toch ook niet overdreven bagger om deze man gelijk daar geen budget meer te geven?
Denk dat die zeker nog wel wat vermakelijke films had kunnen afleveren in Hollywood,jammer.


Tja Hollywood is geld dus zodra jij een flop teveel maakt (zeker zo'n grote als Showgirls) dan kun je het schudden. Het is heel makkelijk om te zeggen Verhoeven maak een sci fi film maar om het financieel rond te krijgen is erg lastig. Amerika zal niet gauw geld verstrekken en in Nederland doen ze dat al helemaal niet. Sterker dat geld is er niet eens. Ik vond Total Recall van Verhoeven naast Robocop 1 van zijn beste films trouwens.
09-08-2012 21:08
nietselam schreef:
Hij had er zelf beter niks over kunnen zeggen, dat doen anderen wel.
Het is wel vervelend dat bijna al zijn films in de remake gaan terwijl het gewoon goede films zijn, misschien wat gedateerd, maar laat hem dan een vervolg op die films maken, weet zeker dat hij er wat moois van zou maken.

Het is trouwens wel onze beste regisseur en hoort bij de beste 10 van Amerika, ik zou hem wel eens een alien, predator of terminator film willen zien maken ipv een nimrod antal(predators) of mcg(terminator4)


Mee eens, zowel total recall , robocop en starship troopers krijgen een remake. Volgens mij worden remakes alleen gemaakt omdat het bewezen succesvol is geweest, en het risico te groot is om een nieuw verhaal neer te zetten. Met een dusdanige staat van dienst zouden de topregiseurs toch hopelijk wel wat budget vrij moeten kunnen krijgen voor het maken van een nieuwe originele film. Er rouleert een blacklist in Hollywood met scripts waar veel potentie in zit, maar welke nog niet gemaakt zijn. Daarnaast zijn er nog duizenden goede boeken die een goede verfilming op kunnen leveren. Ik vind Paul Verhoeven wel de aangewezen persoon om weer eens een politiek incorrecte blockbuster in elkaar te zetten. Veel humor en actie met een dikke knipoog.
09-08-2012 21:34
5ieb schreef:
Paul Verhoeven mag het zeggen. Voor als Nederlandse regisseur heeft ie het ver geschopt.

Naast Total Recall heeft ie ook Robocop goed verfilmd!

Idd ik ben ook ontzettend fan van zijn werk. En ik kan me ook wel vinden in zijn mening. Vooral hetgeen wat hij zegt over die hollywood armoede is natuurlijk helemaal waar. Al is dat niet alleen bij films zo maar ook bij games wordt het ene na het andere vervolg uitgescheten. Zo ontzettend zonde!
09-08-2012 21:45
Jonathancrane schreef:
Als hij zelf eens meer dan 1 film per 10 jaar zou maken, zou ik het met hem eens zijn. Ik ga vanavond na Total Recall dus ik moet het eerst aanzien.

Maar niemand zit te wachten op dat Entertainment Experience bullshit, of het navertellen van Jezus zijn verhaal. Maak een actie film of nog een Sci-Fi van Showgirls ofzo. Maar doe gewoon iets !
Dat ben ik met je eens.

Maar de titel van dit artikel klopt ook niet, ik vind niet dat Verhoeven de film afkraakt, hij zegt er gewoon het zijne van.
Hij zegt dat de film te serieus is en geen komische elementen heeft, die volgens hem nodig zijn.
Maar juist doordat dit een serieuze versie is/blijkt van Total Recall en afgaande op de trailers, lijkt mij nu juist dat deze film helemaal geen humor moet hebben, laat staan nodig heeft.
09-08-2012 21:51
Banned schreef:
Ik heb niks met Verhoeven. Hij mag dan wel in Hollywood vertoeven echt goed kun je z'n films niet noemen. Volgens mij is die man gewoon niet capabel om een film te maken.

Ik heb het origineel niet gezien noch die nieuwe film. Ben ook nu niet van plan om snel naar de bios te rennen.


Je hebt het origineel niet gezien maar kunt wel zeggen dat die man niet capabel is om een film te maken? Wat heb je dan wel van hem gezien? Reactie komt nogal uit de hoogte over vooral omdat het over de enigste Nederlandse regisseur gaat die het echt gemaakt heeft in het buitenland. Daarnaast, ongeacht of jij ze goed vond, zijn Robocop, Total Recall, Basic Instinct en Starship Troopers bewezen (cult)klassiekers. Dan niet zijn Nederlandse topfilms [en ik haat Nederlandse films) Turks Fruit, Soldaat van Oranje en Zwartboek te vergeten. Komt eerder op mij over dat jij niet capabel ben iemand op waarde te schatten.
09-08-2012 21:52
jaime91 schreef:
En ik kan me ook wel vinden in zijn mening. Vooral hetgeen wat hij zegt over die hollywood armoede is natuurlijk helemaal waar.
Wat betreft al die sequel/remake/reboot armoede wel ja, maar tegelijk heeft Verhoeven met z´n grote mond ook geen verstand van wat het publiek wil zien.
Want Hollywood heeft juist dondersgoed inzicht wat de mensen naar de bioscoop lokt, kijk eens naar al die blockbusters zoals al die superhelden films!!
09-08-2012 22:45
Decepticon schreef:
Wat betreft al die sequel/remake/reboot armoede wel ja, maar tegelijk heeft Verhoeven met z´n grote mond ook geen verstand van wat het publiek wil zien.
Want Hollywood heeft juist dondersgoed inzicht wat de mensen naar de bioscoop lokt, kijk eens naar al die blockbusters zoals al die superhelden films!!

Dat is ook weer waar alleen zitten er hier en daar ook weer wat flinke missers tussen, ik noem een Conan The Barbarian,Dredd of deze film. De mensen in Hollywood moeten eens wat meer ballen tonen en niet telkens terugvallen op oude successen/formules. En wat Verhoeven betreft, het is niet slim geweest om terug naar NL te keren en het is ontzettend zonde dat hij zich nu met zo'n dom project bezig houd. Ik vond Zwartboek bijvoorbeeld ontzettend goed en hij had gewoon door moeten gaan met films maken of desnoods daarna weer naar LA moeten terugkeren. Zo'n film over Jezus zit ook geen hond op te wachten dus wat dat betreft weet hij het idd zelf ook niet nee. Maar ik vind wel dat de beste man recht heeft om kritiek te geven vooral omdat het om een remake van zijn film gaat. En hij is wel iemand waar we in Nederland trots op mogen zijn.

Het is dus al met al een beetje krom maar hij heeft wel een punt, hij ziet alleen niet in dat hij dezelfde kant op gaat.
09-08-2012 23:16
Jonathancrane schreef:
Als hij zelf eens meer dan 1 film per 10 jaar zou maken...

Vooralsnog heeft hij dat altijd gedaan. Pas wanneer in 2016 geen nieuwe film van hem is uitgekomen (en dat lijkt me lastig aangezien er dit najaar al wat verschijnt), zou Verhoeven slechts één film in tien jaar tijd hebben gemaakt.
09-08-2012 23:26
Infje schreef:
Je hebt het origineel niet gezien maar kunt wel zeggen dat die man niet capabel is om een film te maken? Wat heb je dan wel van hem gezien? Reactie komt nogal uit de hoogte over vooral omdat het over de enigste Nederlandse regisseur gaat die het echt gemaakt heeft in het buitenland. Daarnaast, ongeacht of jij ze goed vond, zijn Robocop, Total Recall, Basic Instinct en Starship Troopers bewezen (cult)klassiekers. Dan niet zijn Nederlandse topfilms [en ik haat Nederlandse films) Turks Fruit, Soldaat van Oranje en Zwartboek te vergeten. Komt eerder op mij over dat jij niet capabel ben iemand op waarde te schatten.


Heb enkel Total Recall en Showgirls niet gezien van Verhoeven... En ik geef enkel aan dat ik z'n standpunt over de inbreng van humor niet kloppen vind.
10-08-2012 00:03
Thiver schreef:
Vooralsnog heeft hij dat altijd gedaan. Pas wanneer in 2016 geen nieuwe film van hem is uitgekomen (en dat lijkt me lastig aangezien er dit najaar al wat verschijnt), zou Verhoeven slechts één film in tien jaar tijd hebben gemaakt.


Ja, en wat scheelt het. Heb de Total Recall remake net gezien en het is 1 van de slechtste films van dit jaar. Saaie actie, veel te gehaaste scènes en een miscaste Colin Farrell.
10-08-2012 00:26
Jonathancrane schreef:
Ja, en wat scheelt het. Heb de Total Recall remake net gezien en het is 1 van de slechtste films van dit jaar. Saaie actie, veel te gehaaste scènes en een miscaste Colin Farrell.


Is Collin Farrel ooit goed gecast dan?Hij heeft wel eens een rol leuk neergezet maar had altijd beter gekund,heb nooit een karakter van hem gezien die echt fantastisch was.
10-08-2012 08:29
Ik heb de remake nog niet gezien, en kan hier dus ook niet over oordelen, maar ik me heel goed voorstellen dat je als regisseur pissed off wordt als een van je films wordt 'geremaked'.

Paul Verhoeven blijft in mijn ogen een van de beste Nederlandse regisseurs ooit. Ik vond zelfs Showgirls de moeite waard om te 'zien'
10-08-2012 08:54
Wat Verhoeven zegt is dat alles wat Doug meemaakt een droom is en daardoor hoeft t niet serieus te zijn. Maar dat is een keuze. Vanilla Sky was oook een droom en bloedserieus
10-08-2012 09:01
Symn schreef:
Wat een arrogantie en ondankbaarheid hier voor Paul Verhoeven. )


Nee......Verhoeven is de arrogante in dit verhaal.Het publiek is koning,die mogen best zeggen dat ie het niet zo best doet en ik heb gezegd waarom.
10-08-2012 09:41
Goed zo meneer Verhoeven; boor die bende maar de grond in. Afgezien van Hollow Man en Showgirls heeft Paul Verhoeven altijd een eigen stijl laten zien in zijn films. Weinig subtiel maar altijd gedurfd. Het verbaast me niet dat Hollywood niet meer staat te trappelen om hem een project aan te bieden. Het gaat daar steeds meer op safe.
10-08-2012 09:44
Ik vraag me trouwens af wat zijn voormalig cameraman Jan de Bont tegenwoordig uitspookt. Ik kan niet nieuws vinden. Het is eeuwig zonde dat zijn Meg film niet doorgaat. Het schreeuwt om een verfilming. Ik heb die boeken verslonden.
10-08-2012 09:54
Paul Verhoeven is naar mijn mening toch een kracht in de filmwereld waar rekening mee gehouden moet worden. Starshiptroopers (superfilm), Turks fruit, robocop en al die andere successen zijn er niet voor niets.

Zelf denk ik wel dat hij beter niets had kunnen zeggen over deze film, want nu komt het zielig over. Desalniettemin is hij een legende in de filmwereld. Hij heeft klassiekers op zijn naam staan.
10-08-2012 12:02
Verhoeven heeft sinds zijn toenmalige 'doorbraak' in Hollywood altijd veel kritiek gehad over hoe het er daar aan toe gaat.
Als regisseur ben je gewoon in dienst van de geldschieters en die bepalen wat er gebeurt. En mensen met een eigen mening zoals Verhoeven worden gewoon afgeserveerd en genegeerd als ze vervelend worden.
Ik geloof dat hij ooit eens heeft gezegd dat hij nooit zelf een vervolg op een van zijn films zou maken.
Als je in Hollywood zelf zeggenschap wil hebben over hoe je film er uit komt te zien dan moet je het vertrouwen hebben van de geldschieters dat er een winstgevende film gemaakt wordt of je moet je eigen project opstarten en dat krijgen er maar weinig voor elkaar.

Een remake zal altijd vergeleken worden met het origineel. En ik vind het persoonlijk wel grappig om de mening van de regisseur van het origineel te horen.
10-08-2012 12:13
jaime91 schreef:
Dat is ook weer waar alleen zitten er hier en daar ook weer wat flinke missers tussen, ik noem een Conan The Barbarian,Dredd of deze film.


Dredd is toch nog niet uit?
En voor zover ik gelezen en gezien heb lijkt ie me wel ok.
10-08-2012 12:44
Frietgezicht schreef:
Is Collin Farrel ooit goed gecast dan?Hij heeft wel eens een rol leuk neergezet maar had altijd beter gekund,heb nooit een karakter van hem gezien die echt fantastisch was.


In Bruges toch wel, omdat het vreemde wel bij hem pasten. Ook Tigerland was heel erg goed van hem, maar dat was volgens voor zijn cocaine periode waarbij hij in elke film aan zijn neus zit [ook in total recall].
10-08-2012 13:03
McGraig schreef:
Goed zo meneer Verhoeven; boor die bende maar de grond in. Afgezien van Hollow Man en Showgirls heeft Paul Verhoeven .
Ik vond Showgirls toch wel behoorlijk Verhoeven. Hij had alleen niet die Berkley moeten neuken op de set, daardoor spatte de seks niet van t scherm zoals B.I.
10-08-2012 13:58
Chris23 schreef:
Dredd is toch nog niet uit?
En voor zover ik gelezen en gezien heb lijkt ie me wel ok.

Klopt maar dat vind ik een onnodige remake en ik verwacht er vrij weinig van.
10-08-2012 14:19
Jonathancrane schreef:
Als hij zelf eens meer dan 1 film per 10 jaar zou maken, zou ik het met hem eens zijn. Ik ga vanavond na Total Recall dus ik moet het eerst aanzien.

Maar niemand zit te wachten op dat Entertainment Experience bullshit, of het navertellen van Jezus zijn verhaal. Maak een actie film of nog een Sci-Fi van Showgirls ofzo. Maar doe gewoon iets !


SF/horror versie van Showgirls? Dat zie ik wel zitten. Bedoel je zoiets als Planet Terror? Of Bordello Of Blood? Siliconendames met alleen een stringetje aan die in zombies veranderen.
10-08-2012 14:36
Banned schreef:
Heb enkel Total Recall en Showgirls niet gezien van Verhoeven... En ik geef enkel aan dat ik z'n standpunt over de inbreng van humor niet kloppen vind.


Nee, je gaf ook aan dat je hem niet capabel vindt om een film te maken.
10-08-2012 15:05
Blockbuster schreef:
SF/horror versie van Showgirls? Dat zie ik wel zitten. Bedoel je zoiets als Planet Terror? Of Bordello Of Blood? Siliconendames met alleen een stringetje aan die in zombies veranderen.


Nee Planet Terror is geweldig. Iets als Leprechaun in Space xD
10-08-2012 15:12
FilmMaster schreef:
Nee......Verhoeven is de arrogante in dit verhaal.Het publiek is koning,die mogen best zeggen dat ie het niet zo best doet en ik heb gezegd waarom.


Het publiek is koning?? Dat vind ik nogal een arrogante uitspraak. De Director is koning en het publiek zijn onderdaan, zo moet het zijn anders krijg je wat Hollywood vandaag de dag is. En je redenering vond ik een beetje raar.
10-08-2012 19:13
SunChaser schreef:
Ik vond Showgirls toch wel behoorlijk Verhoeven. Hij had alleen niet die Berkley moeten neuken op de set...

Huh, heb ik iets gemist?
10-08-2012 19:36
hij kraakt robocop vast ook af.
11-08-2012 12:02
En dat uit iemand z'n mond die johnny de mol in zwartboek liet spelen! Nie waar......(irritant stopwoordje van 'm).
11-08-2012 16:36
adofmirosch schreef:
hij kraakt robocop vast ook af.

En de op handen zijnde remake van Starship Troopers. Maar daarbij zou hij ook echt gelijk hebben.
12-08-2012 20:18
Jonathancrane schreef:
Als hij zelf eens meer dan 1 film per 10 jaar zou maken, zou ik het met hem eens zijn. Ik ga vanavond na Total Recall dus ik moet het eerst aanzien.


Ik denk dat hij heel graag elke jaar een film zou willen maken. Maar doordat de films in Nederland moeilijk aan het geld komen worden weinig films gemaakt. Verhoeven is voor elke film haast 10 jaar bezig om het van de grond te kunnen krijgen. Dus dat kun je hem niet verwijten.
Al moet ik zelf eerlijk bekennen dat ik niet echt een fan van hem ben. De meeste van zijn films is niet mijn kopje thee.
13-08-2012 08:10
jaime91 schreef:
Klopt maar dat vind ik een onnodige remake en ik verwacht er vrij weinig van.


Het origineel was niet echt een meesterwerk vond ik. (heeft ook een 5.1 op IMDB en 15% op RT)
Dus onnodig is het niet helemaal.
En de scene van de nieuwe hieronder (SPOILER?) is zeer veelbelovend en duidelijk Rated R , wat helaas een beetje te zeldzaam is bij geweldadige (en horror) films van de laatste tijd.



Het moet natuurlijk nog blijken of de hele film zo vet word als deze scene, maar om nu al te zeggen dat het een misser is vind ik een beetje te voorbarig.

Ik hoop trouwens dat ie goed word en dat het een hit word , zodat filmstudio`s weer meer Rated R films met een groot budget durven te gaan maken.
16-08-2012 10:04
Film zat inderdaad vol met stunt en acties,maar geen contact met hoofdrolspeler? We weten maar evenveel als hem over hem... NIETS.

Er kon geen lachje van af? Ja,ga je even grappig beginnen doen als je verdomme niet weet wie je bent? Als je niet weet wie je kan vertrouwen en wie niet?

Ik vind hem gewoon wat Jaloers op de nieuwe Total Recall,sorry hoor,maar heb deze film gisteren gezien en ben nog steeds onder de indruk. Spytig dat hij het ietsje minder doet in de Box Office. Moest het een hit zijn zoals bijna Dark Knight Rises of ietsje minder,dan was er waarschijnlijk al een sequel geboekt.
29-09-2012 08:59
jaime91 schreef:
Klopt maar dat vind ik een onnodige remake en ik verwacht er vrij weinig van.



i rest my case

Laatste Filmnieuws