'Man of Steel' vliegt de Box Office in
Ook 'This is the End' maakt een goede start.

Spin-off Snow White and the Huntsman zonder Kristen Stewart

Geplaatst door Bram op 15-08-2012 12:24 - Bron: THR

Spin-off Snow White and the Huntsman zonder Kristen StewartNog voor de verschijnen van Snow White and the Huntsman van regisseur Rupert Sanders werd er al gesproken over een sequel / spin-off. Ondanks de iets beperkte box office score van $389 miljoen bij een productiebudget van $170 miljoen wil studio het plan doorzetten, echter zonder hoofdrolspeler Kristen Stewart. Ze wordt volgens The Hollywood Reporter aan de kant gezet in verband met het slippertje dat ze had met regisseur Sanders, die wel mag aanblijven.

Tevens gaat Universal direct voor een spin-off in plaats van een sequel. In eerste instantie waren er twee films gepland met Stewart en Chris Hemsworth, die de Huntsman speelt. Nu kiest Universal direct voor een spin-off, die als derde film was gepland. Dit heeft Universal doen besluiten scriptschrijver David Koepp van het project te halen. "The studio is currently exploring options to continue the franchise," aldus een woordvoerder van Universal over de situatie dat er nog geen verhaallijn is.

Universal heft echter nog even de tijd. De gewilde Hemsworth heeft een vol programma en is pas volgend jaar juli weer beschikbaar. De trailer:


In Snow White and the Huntsman wordt de Jager (Hemsworth) ingehuurd om Sneeuwwitje (Stewart) in het bos te vermoorden. Het loopt echter anders want het draait erop uit dat hij haar beschermheer en mentor wordt in een queeste om de koningin (Theron) te doden.

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (34)

15-08-2012 12:32
Kijk, dit gebeurd er als je een affaire begint met de regisseur van je eigen film..

Jammer Stewart
15-08-2012 13:02
Ik geloof dat het slipperje er niks mee te maken heeft. Stewart komt een beetje houterig en nep over in de film en staat straal voor lul bij Oscarwinnares Theron.

Overgens heb ik de film niet gezien ik heb dit horen zeggen van vrienden en kennissen.
Ik kan geen 3D zien dus wacht op de blueray...
15-08-2012 13:08
eppy schreef:
Overgens heb ik de film niet gezien ik heb dit horen zeggen van vrienden en kennissen.
Ik kan geen 3D zien dus wacht op de blueray...


De film is niet in 3D. De film zelf was wel aardig en Stewart werd inderdaad weggespeeld door Theron.
15-08-2012 13:08
Snow White heeft ook niks te zoeken in een het verleden van de Jager...

en een sequel zou het eerste verhaal enkel verkloten... wat voor villian zou er dan moeten zijn? Als je aan sneeuwwitje denkt denk je aan de slechte stiefmoeder.
15-08-2012 13:11
Vrij apart als je "Snow White and the Huntsman" maakt zonder Snow White
15-08-2012 13:21
Hé, een reden om de spin-off te kijken
15-08-2012 13:27
Wie wil uberhaubt een spin-off zien?
Hoop dat Stewart z'n carriere flink naar de klote gaat want vind haar 3x niks.Elke regisseur heeft nu ruzie met zijn vrouw als die haar in een film een rol geeft.
15-08-2012 14:20
Beetje raar dat ze is ontslagen om dat ze vreemd ging ..hallo half hollywood gaat vreemd.
Denk dat het meer aan haar acteerprestaties lig dan het vreemd gaan.
15-08-2012 14:45
B@chelor schreef:
De film is niet in 3D. De film zelf was wel aardig en Stewart werd inderdaad weggespeeld door Theron.
Idd, ik vind het ook een hele leuke film.

Maar net wat jij en Gigan72 al zeggen, wat heeft iemands sekscapades nu te maken met het maken film of spelen van een rol? Is toch dikke onzin, als ze daarom ontslaan zou worden.
Ze is toch een actrice waar veel jongge filmkijkers op af komen en is dus wel iemand waar ze veel geld aan/mee kunnen verdienen.
Ik ben benieuwd wie ze nu gaan casten als Snowwhite. Lily Collins misschien, die eerder al Sneeuwitje speelde in Mirror mirror?

Jammer dat de meesten haar afkraken, want ze kan echt wel acteren, ze heeft wel een paar goede prestaties geleverd.
15-08-2012 15:03
UnknowB schreef:

... wat voor villian zou er dan moeten zijn? Als je aan sneeuwwitje denkt denk je aan de slechte stiefmoeder.


Rumpelstiltskin (Repelsteeltje) zou een leuke villian zijn
15-08-2012 15:30
deel 1 lijkt me een hele toffe film.
Rupert Sanders is 41 en heeft met kristen stwart een realty gehat en zij is 22.
15-08-2012 16:25
Het gaat allemaal om geld. Ze heeft nu een imago-deuk opgelopen. Veel jeugd dat haar wilde zien vanwege het "twillight"-gedoe voelen zich nu ook verraden omdat Robert Pattinson is verraden. En die gaan dan niet meer naar Kirsten kijken.

Hollywood weet dit ook en dus is het imago-uitmelken even gestopt.
15-08-2012 16:48
Ze kunnen beter deze serie gewoon hierbij laten. Als Stewart en die regisseur nu een stel zijn, zal hij ook wel weer gaan zeiken wegens buitensluiting van haar. Of hij is gewoon kei harteloos en het interesseert hem niks
15-08-2012 17:54
Ik had verwacht dat het andersom zou zijn: Stewart terug en Sanders eruit. Niet dat 'K-Stew' gemist zal worden overigens; mijn nekharen gaan spontaan weer overeind staan als ik terugdenk aan die battle speech van haar...
15-08-2012 18:52
net goed.Die stewart is de arrogantie zelfe.
15-08-2012 19:35
Moviemagic schreef:
Het gaat allemaal om geld. Ze heeft nu een imago-deuk opgelopen. Veel jeugd dat haar wilde zien vanwege het "twillight"-gedoe voelen zich nu ook verraden omdat Robert Pattinson is verraden. En die gaan dan niet meer naar Kirsten kijken.

Hollywood weet dit ook en dus is het imago-uitmelken even gestopt.


Misschien kan Stewart dan weer wat meer alternatieve rollen gaan spelen zoals die in On The Road
15-08-2012 19:41
FilmMaster schreef:
net goed.Die stewart is de arrogantie zelfe.


Dat mens heeft maar één gezichtsuitdrukking, altijd ie sippe saaie kop. Ik begrijp dat ze "hot" is in Hollywood omdat Twilight zo veel heeft opgeleverd maar hoop dat ze nog veel vaker keihard onderuit gaat. Genoeg ander nieuw talent dat overtuigender kan acteren dan dat zij doet.
15-08-2012 19:55
Ach wat een onzin toch weer die Stewart-haat. Ik heb niet veel met Stewart, maar ook niks tegen haar. Een goede regisseur begeleid acteurs, en kan, helemaal met de digitale camera's van tegenwoordig, een acteur tijdens een take sturen en op de juiste manier precies de nuances en emoties er uit trekken die hij wil. Het probleem is dat veel regisseurs tegenwoordig vooral goed zijn in het visuele aspect, actie etc., en daarvoor worden aangenomen, maar geen acteurregisseurs zijn. Als bijvoorbeeld een epische speechscène niet goed is heeft hij gewoon z'n werk niet goed gedaan, hij is de eindverantwoordelijke. Wat toevallig zeg dat Stewart veel beter acteert in films van goede regisseurs... En dat regisseur - hoofdverantwoordelijke - zijn jonge hoofdrolspeler gaat liggen nemen, dan versta je je vak niet. Stewart is net één jaar volwassen, die vent is in de 40 en heeft kinderen. Stewart behouden, die amateurregisseur opzouten. That's my 2 cents.
15-08-2012 20:11
Ed Crane schreef:
Ach wat een onzin toch weer die Stewart-haat. Ik heb niet veel met Stewart, maar ook niks tegen haar. Een goede regisseur begeleid acteurs, en kan, helemaal met de digitale camera's van tegenwoordig, een acteur tijdens een take sturen en op de juiste manier precies de nuances en emoties er uit trekken die hij wil. Het probleem is dat veel regisseurs tegenwoordig vooral goed zijn in het visuele aspect, actie etc., en daarvoor worden aangenomen, maar geen acteurregisseurs zijn. Als bijvoorbeeld een epische speechscène niet goed is heeft hij gewoon z'n werk niet goed gedaan, hij is de eindverantwoordelijke. Wat toevallig zeg dat Stewart veel beter acteert in films van goede regisseurs... En dat regisseur - hoofdverantwoordelijke - zijn jonge hoofdrolspeler gaat liggen nemen, dan versta je je vak niet. Stewart is net één jaar volwassen, die vent is in de 40 en heeft kinderen. Stewart behouden, die amateurregisseur opzouten. That's my 2 cents.


Hoezo zou Stewart-haat onzin zijn?Haat is sowieso een groot woord maar vind het gewoon niks.
Boeit mij geen reet dat ze vreemdgegaan is,daar maken die twilight-fans a.k.a. tienermeisjes zich maar lekker druk om,maar vond haar altijd en vervelende verschijning,of het nou is bij het ontvangen van een award of in een interview bij Graham Norton ofzo.
En ook in films bevalt ze me niet,want hoe iemand buiten de camera om is doet er op zich weinig toe.
Ik vind Tom Hardy ook maar vage snuiter als ik interviews zie alsof die een pilletje op heeft of last van iets in z'n hersenpan maar ben fan van hem in films.

En leeftijd kijk ik niet naar,ze is de best betaalde actrice dus dan mag je ook kritiek hebben.
15-08-2012 20:55
Ik geef het een 10!!!
15-08-2012 20:55
O ja en wat is eene reboot eigenlijks???
15-08-2012 21:09
Jim schreef:
Vrij apart als je "Snow White and the Huntsman" maakt zonder Snow White

Denk dat het vervolg dan niet Snow White and The Huntsman 2 gaat heten maar gewoon simpelweg The Huntsman ofzo. Ik vind het opzich niet zo heel apart, ze waren het immers al van plan om van het 3de deel een solo verhaal van The Huntsman te maken, alleen vreemd dat ze dat idee nu naar voren schuiven. Moet Snow White And The Huntsman nog zien dus heb hier verder ook geen mening over. Even wachten totdat ie op dvd verschijnt.
15-08-2012 21:11
Frietgezwicht schreef:
O ja en wat is eene reboot eigenlijks???

Had je ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken maar goed...http://nl.wikipedia.org/wiki/Reboot_(fictie)
15-08-2012 21:18
Ze hadden haar nooit moeten casten omdat ze gewoon geen goede actrice is. Toch hebben ze dat gedaan.. heel flauw dat ze niet meer mag meedoen. Natuurlijk is het niet netjes dat ze is vreemgegaan, maar dat zijn haar zaken.
15-08-2012 21:33
jaime91 schreef:
Had je ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken maar goed...http://nl.wikipedia.org/wiki/Reboot_(fictie)


Ga er serieus op happen
15-08-2012 21:37
Frietgezicht schreef:
Ga er serieus op happen

Hahaha ja heb even niets te doen en dacht ach waarom niet, laat ik eens aardig zijn.
15-08-2012 21:45
jaime91 schreef:
Hahaha ja heb even niets te doen en dacht ach waarom niet, laat ik eens aardig zijn.


Belgie-Nederland kijken? Beter dan op die fake antwoorden lijkt me
15-08-2012 21:47
Frietgezicht schreef:
Belgie-Nederland kijken? Beter dan op die fake antwoorden lijkt me

Nee heb het helemaal gehad met het NL eftal en het voetbal.
15-08-2012 23:58
Officiële synopsis:

'The dwarfs from Snow White and the Huntsman are taking a rest after their victory on the evil queen. One day the brightest of rainbows wakes their taste for adventure and they go out to find the source. But there is no gold at the source of the rainbow... what they find is something else entirely. The dwarfs and their forest friends are teleported to New York, 2015, where adventure finds them and takes them on a journey beyond their wildest imaginations.'
- source: imdb
16-08-2012 18:48
SaulKarath schreef:
Officiële synopsis:

'The dwarfs from Snow White and the Huntsman are taking a rest after their victory on the evil queen. One day the brightest of rainbows wakes their taste for adventure and they go out to find the source. But there is no gold at the source of the rainbow... what they find is something else entirely. The dwarfs and their forest friends are teleported to New York, 2015, where adventure finds them and takes them on a journey beyond their wildest imaginations.'
- source: imdb


The Smurfs meets Snow White ?
16-08-2012 22:39
BobbyBoelhouwer schreef:
The Smurfs meets Snow White ?


Volgens mij bewaren ze dat voor de andere spinoff. Alien vs Predator, maar dan Dwarfs vs. Smurfs.
En dan adapteren ze de smurfs van deze Smurfen spin-off:http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/198/2/9/Smurf_of_War_by_AShinati.jpg
17-08-2012 00:47
Ze moeten gwn een villain doen van een ander sprookje, zoals..... De weerwolf van roodkapje of een gemene koning van ik weet niet welk sprookje
20-08-2012 23:55
HighVolt schreef:
Ze moeten gwn een villain doen van een ander sprookje, zoals..... De weerwolf van roodkapje of een gemene koning van ik weet niet welk sprookje

Roodkapje werd niet verslonden door een weervolf. En nee, het gedrocht met de titel Red Riding Hood verandert daar niets aan.

Laatste Filmnieuws