'Star Trek into Darkness' opent sterk, maar niet overdonderend
'Iron Man 3' blijft hoge ogen gooien in het derde weekend.

Trailer The Last Stand met Arnold Schwarzenegger!

Geplaatst door Bram op 16-08-2012 21:44 - Bron: Apple

Trailer The Last Stand met Arnold Schwarzenegger!Hieronder zie je de trailer van de film The Last Stand van regisseur Kim Ji-woon, bekend van I Saw the Devil (2010) en The Good, The Bad, The Weird (2008), en met Arnold Schwarzenegger, Peter Stormare, Forest Whitaker, Jaimie Alexander, Johnny Knoxville en Luis Guzmán.

In de western speelt de Oostenrijkse spierbundel een Amerikaanse sheriff die het opneemt tegen een Mexicaanse drugskartel. Vanaf 17 januari 2013 moet The Last Stand in de bioscoop draaien.

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (47)

16-08-2012 21:58
Het begint echt op te vallen dat de beste man te oud wordt. Hij maakt er zelf ook al een grapje van maar het is gewoon echt zo. Mijn verwachtingen zijn gewoon echt naar het 0 punt gedaald, ik verwacht ook niet dat Arnie nog heel veel klappen zal gaan uitdelen maar het meer van de schietactie en oneliners moet hebben.
16-08-2012 22:00
Ziet er wel leuk uit als actieflick. Leuke cast erin. Het is natuurlijk niet oscarmateriaal, maar leuk genoeg om eens voor te gaan zitten.
16-08-2012 22:01
Okay, het ziet er niet heel slecht uit, maar ben niet echt onder de indruk. Na die fantastische I Saw The Devil, verwachtte ik wel wat meer. We shall see
16-08-2012 22:01
B@chelor schreef:
Okay, het ziet er niet heel slecht uit, maar ben niet echt onder de indruk. Na die fantastische I Saw The Devil, verwachtte ik wel wat meer. We shall see

Precies dat heb ik dus ook.
16-08-2012 22:09
jaime91 schreef:
Precies dat heb ik dus ook.


Die ene scene klonk wel grappig; Moest wel lachen. haha
16-08-2012 22:19
B@chelor schreef:
Die ene scene klonk wel grappig; Moest wel lachen. haha

Ja ik ook, ik hoop alleen dat niet alle leuke grappen in de trailer gebruikt zijn en er nog genoeg te lachen is. Maar goed ik ben ook nog totaal niet overtuigd, dit is exact wat ik verwacht had en helaas niet wat ik gehoopt had.
16-08-2012 22:35
jaime91 schreef:
Ja ik ook, ik hoop alleen dat niet alle leuke grappen in de trailer gebruikt zijn en er nog genoeg te lachen is. Maar goed ik ben ook nog totaal niet overtuigd, dit is exact wat ik verwacht had en helaas niet wat ik gehoopt had.


Ik had geen hoop en lage verwachtingen voor deze film, dus dit is zowaar haast een aangename verrassing. Kan namelijk ook best dat de trailer gewoon slecht in elkaar is gezet. Wie weet wordt deze film wel gewoon leuk en een niet-storend slecht om naar te kijken.
16-08-2012 22:38
Arnie en vette wapens.
Ziet er alvast leuk uit.

B@chelor schreef:
Okay, het ziet er niet heel slecht uit, maar ben niet echt onder de indruk. Na die fantastische I Saw The Devil, verwachtte ik wel wat meer. We shall see


Het is de regisseur van I Saw The Devil.
Niet de schrijver van het scenario.
Dus je kunt ze niet echt vergelijken.
16-08-2012 22:40
Ik vind het er juist allemaal hartstikke top uitzien! Vooral de camera shots zijn strak en mooi. Deze had I Saw The Devil ook, maar die vond ik daarentegen weer niet zo leuk. Dit ziet eruit als iets veel beters. Hopelijk doet Schwarzenegger ook niet te overdreven; en stopt hij gewoon binnenkort met actie, en gaat hij zich maar op andere rollen richten. Ouwe opa's met pistolen zien springen is ook niet alles.
16-08-2012 22:46
Man man nu begint hij er wel echt oud uit te zien .

Wel cool dat " he's back is " :p
16-08-2012 22:47
Angelater schreef:
Dit ziet eruit als iets veel beters. Hopelijk doet Schwarzenegger ook niet te overdreven; en stopt hij gewoon binnenkort met actie, en gaat hij zich maar op andere rollen richten. Ouwe opa's met pistolen zien springen is ook niet alles.

Oke zoals wat? Hij is nou niet echt een Clint Eastwood ofzo dus regisseren sluit ik al uit, drama kan hij ook niet hmmm dan toch maar weer de politiek in? Nope ook dat kan hij niet, lastig, lastig, lastig.

Alhoewel ik ben misschien weer iets te snel met oordelen, ik weet immers niet of Arnie niet kan regisseren dus misschien moet hij dat eens proberen dan.
16-08-2012 22:56
Wat een Arnie hatorade hier! Ik vond hem gisteren in The Expendables 2 geweldig en dit heeft me ook aangenaam verrast. Ik hoop op een comeback en de beste man kan veel meer dan hoe hij hier wordt afgeschilderd (al zie ik hem uiteraard ook geen Romeo spelen).
16-08-2012 23:11
Oké bitches, nu is hij echt.... BACK!

Tenminste..
16-08-2012 23:14
Infje schreef:
Wat een Arnie hatorade hier! Ik vond hem gisteren in The Expendables 2 geweldig en dit heeft me ook aangenaam verrast. Ik hoop op een comeback en de beste man kan veel meer dan hoe hij hier wordt afgeschilderd (al zie ik hem uiteraard ook geen Romeo spelen).

Het is maar een trailer natuurlijk en heeeel misschien deelt ie toch nog wat klappen uit maar jij ziet hem dit toch ook geen 10 jaar meer doen of wel?
16-08-2012 23:34
Baron Von Marlon schreef:
Het is de regisseur van I Saw The Devil.
Niet de schrijver van het scenario. Dus je kunt ze niet echt vergelijken.


Wat bedoel je precies? Wat kan ik niet vergelijken? Dat hij de regisseur is van I saw the devil dat weet ik; daarom zei ik 't ook. Ik weet ook dat hij niet het scenario voor die film en The Last Stand heeft geschreven. Het is al laat, misschien vat ik je bericht niet ofzo
16-08-2012 23:37
jaime91 schreef:
Oke zoals wat? Hij is nou niet echt een Clint Eastwood ofzo dus regisseren sluit ik al uit, drama kan hij ook niet hmmm dan toch maar weer de politiek in?


Ik heb het ook nooit over regisseren gehad; ik bedoel nog steeds gewoon acteren. Er zullen vast andere rollen zijn waar hij heus wel voor geschikt is; daar kan ik ook niet één, twee, drie op komen, maar ik heb Arnold ook altijd wel in komedie's leuk gevonden. En anders maken we een detective/rechercheur van hem in een thriller of iets dergelijks? Dan blijft ie nog wel dicht bij het actie genre, maar dan in een rustigere jas voor hem. Zolang hij zijn broze heupen maar niet breekt
16-08-2012 23:38
Ja ik vind het een beetje een rare cross over moet ik zeggen. Oud stadje, moderne badguys zeg maar. Ik vind de trailer niet slecht maar zoals jullie zeggen, Arnie zal het meer van de one liners en schietactie moeten hebben. Al denk ik dat hij nog altijd wel wat klappen kan uitdelen. Hier voelt hij voor mij ouder aan dan in de trailer en tv spots van The Expendables 2 en dan in The Tomb. Maar we zullen zien.
16-08-2012 23:42
Angelater schreef:
Ik heb het ook nooit over regisseren gehad; ik bedoel nog steeds gewoon acteren. Er zullen vast andere rollen zijn waar hij heus wel voor geschikt is; daar kan ik ook niet één, twee, drie op komen, maar ik heb Arnold ook altijd wel in komedie's leuk gevonden. En anders maken we een detective/rechercheur van hem in een thriller of iets dergelijks? Dan blijft ie nog wel dicht bij het actie genre, maar dan in een rustigere jas voor hem. Zolang hij zijn broze heupen maar niet breekt

Zoals Dirty Harry bedoel je? Hmmm naja ik weet het niet, misschien. Ik ben ook nog benieuwd naar het vervolg van Twins, misschien dat hij idd daar nog mee verder kan. En wat The Last Stand betreft ochja dat wordt gewoon afwachten. Ik verwacht een ontzettend slechte actieflick en stiekem hoop ik nog steeds dat ik ernaast zit. Nooit de hoop opgeven...
17-08-2012 00:11
B@chelor schreef:
Die ene scene klonk wel grappig; Moest wel lachen. haha
Ja, ik lag hier ook in een deuk joh, Old, geweldige zelfspot weer.
Jammer dat om te zien dat Knoxville er puur voor de komische noot is. Zoals het lijkt had die er uitgelaten kunnen worden. Alleen die phrase op t eind is dan wel leuk.

Ik vind de trailer er leuk uitzien en verwacht ook niet meer dan een doorsnee actiefilmpje, die net iets boven de middelmaat zit. En er zit toch een Corvette in Arnie in zijn Camaro er achteraan, dat levert vast wel een mooie carchase op.
17-08-2012 00:15
Baron Von Marlon schreef:
Dus je kunt ze niet echt vergelijken.
Dat ben ik met je eens, I Saw The Devil is een Koreaanse wraakslasher, The Last Stand is een Hollywood actiefilmpje, kun je totaal niet met elkaar vergelijken. Hollwood producers willen een bepaald type film zien, wat altijd een totaal andere stijl is en type film oplevert dan de Aziatische films.
17-08-2012 00:21
jaime91 schreef:
Zoals Dirty Harry bedoel je?
Ja, ik denk dat Arnie eenzelfde acteurcarriere moet/kan volgen als Clint Eastwood, zoals een Gran Torino bv. Dat soort films is hij wel geschikt voor, films waarin hij niet meer fysiek zwaar aan het werk moet. Maar ik zie hem hier in de trailer ook best rouwdouwen, dus wie weet. Ik verwacht van The Tomb en veel mooiere film en betere rol voor Arnie.
17-08-2012 00:33
Decepticon schreef:
Ja, ik denk dat Arnie eenzelfde acteurcarriere moet/kan volgen als Clint Eastwood, zoals een Gran Torino bv. Dat soort films is hij wel geschikt voor, films waarin hij niet meer fysiek zwaar aan het werk moet. Maar ik zie hem hier in de trailer ook best rouwdouwen, dus wie weet. Ik verwacht van The Tomb en veel mooiere film en betere rol voor Arnie.

Ja alleen moet hij niet teveel de drama kant opgaan vind ik. The Tomb verwacht ik ook nog wel wat van, zijn look is daar beter en ik hou enorm van gevangenisfilms en Sly is daar natuurlijk ook weer bij. Er is nog steeds hoop!
17-08-2012 00:37
jaime91 schreef:
Ja alleen moet hij niet teveel de drama kant opgaan vind ik. The Tomb verwacht ik ook nog wel wat van, zijn look is daar beter en ik hou enorm van gevangenisfilms en Sly is daar natuurlijk ook weer bij. Er is nog steeds hoop!
Ben ik met je eens, niet teveel de drama kant op. Maar meer actiethriller/misdaad, waar schietwerk aan te pas komt en misschien af en een stoot uitdelen.
The Tomb verwacht ik ook meer van en kijk ook meer naar uit.
17-08-2012 00:42
Decepticon schreef:
Ben ik met je eens, niet teveel de drama kant op. Maar meer actiethriller/misdaad, waar schietwerk aan te pas komt en misschien af en een stoot uitdelen.
The Tomb verwacht ik ook meer van en kijk ook meer naar uit.

Nu alleen hopen dat Arnie dat zelf ook gaat inzien en niet zoals Steven Seagal tot het einde door blijft gaan met dit soort films.
17-08-2012 00:54
jaime91 schreef:
Het is maar een trailer natuurlijk en heeeel misschien deelt ie toch nog wat klappen uit maar jij ziet hem dit toch ook geen 10 jaar meer doen of wel?


Nee, natuurlijk niet. Ik denk dat er nog wel een paar degelijke actie films inzitten en daarna zal hij het moeten hebben van rollen als Generaal of zoals gezegd, rechercheur. Een film noir zie ik ook wel met hem zitten. In comedy is die altijd sterk geweest en daar maakt leeftijd minder uit.

Ik wil de man gewoon weer zien schitteren maar ja, ben een fanboy heh
Hoop stilletjes nog op King Conan met Milius. Veel minder actie georiënteerd als je de boeken ook hebt gelezen en het script ligt al klaar.
17-08-2012 01:05
Infje schreef:
Hoop stilletjes nog op King Conan met Milius. Veel minder actie georiënteerd als je de boeken ook hebt gelezen en het script ligt al klaar.

Ja dat zeg je al langer en dat is ook te zien aan je avatar. Naja ik weet niet hoe dat zit met die rechten enzo, en of dat kan als je die nieuwe remake bekijkt. Hij heeft ook niet meer dat postuur van toen natuurlijk maar volgens mij is dat ook niet meer nodig omdat King Conan zelf ook bejaard is. Verder ben ik totaal niet bekend met het King Conan verhaal dusja ik weet niet of ik daar op zit te wachten. Ik hou toch nog altijd wel van wat actie en vooral in de Conan films.
17-08-2012 01:28
jaime91 schreef:
Nu alleen hopen dat Arnie dat zelf ook gaat inzien en niet zoals Steven Seagal tot het einde door blijft gaan met dit soort films.
Ja idd, dat zou verschrikkelijk zijn! Dan kan ie beter direct met pensioen.
Maar iets zegt mij, dat hij wel wijzer is dan dat. Dat wordt vast ook duidelijk met zijn rol in The Tomb.
17-08-2012 01:41
Ik vind de trailer er juist cool uitzien. Het is toch hilarisch om een australische sheriff te hebben die mexicanen uitschakelt. Jullie nemen hem veel te serieus !

Overigens ziet de actie er geweldig uit, zelfs Arnie doet een raam jump. En hij schiet zijn geweren in alle richtingen.

Laat maar komen, ondanks dat de man over de 60 is.
17-08-2012 02:13
Ik vind het wel een geinige trailer maar ben lam en misschien moet ik deze ook maar lam kijken.
Deze trailer geeft iiets extra's omdat het Arnold's eerste hoofdrol is sinds een lange tijd want als het Jason Statham of een minder acteur was geweest was er minder positief op gereageerd.

Denk ook dat mensen bij Arnie gelijk denken aan de man uit Predator en Terminator 1 en 2 enz maar niet vergeten dat zijn films voor die ermee ophield aardig zwak werden.

Dit waren de laatste:

Terminator 3: Rise of the Machines
Collateral Damage
The 6th Day
End of Days
Batman & Robin
Eraser
Jingle All the Way

Nou zeg het maar,ik heb me in die tijd prima vermaakt met sommigen,vooral End of Days heb ik altijd heel goed gevonden en Terminator 3 is heel leuk alleen niks vergeleken met de voorgangers en Eraser vond ik toen wel tof maar is natuurlijk geen topper.
Films zoals Terminator 2, Predator en True Lies hoeven we van Arnie niet meer te verwachten.
17-08-2012 02:24
Decepticon schreef:
Ja idd, dat zou verschrikkelijk zijn! Dan kan ie beter direct met pensioen.
Maar iets zegt mij, dat hij wel wijzer is dan dat. Dat wordt vast ook duidelijk met zijn rol in The Tomb.

Laten we het hopen.

Jonathancrane schreef:
Ik vind de trailer er juist cool uitzien. Het is toch hilarisch om een australische sheriff te hebben die mexicanen uitschakelt. Jullie nemen hem veel te serieus !


Hij is niet australisch, hij is duits. En volgens mij speelt hij ook geen Australiër. En ik neem hem niet te serieus, helemaal niet zelfs. Ik hou best van een domme actiefilm alleen moet een domme actiefilm meer in huis hebben dan aardige oneliners en schietactie. Zoals al een paar keer is gezegd hij doet nu heel erg denken aan Clint Eastwood in Gran Torino alleen dan zonder dat drama en met alleen de actie zeg maar. De actiescenes zien er ook best spectaculair uit alleen zodra je Arnie in beeld ziet klopt het gewoon niet op de een of andere manier, hij ziet er hier gewoon echt uit als een 60 jarige. En Sylvester Stallone is inmiddels ook de 60 gepasseerd alleen kan de beste man het allemaal wel nog en komt het nergens gek over wat hij aan het doen is. Je gelooft dat hij al die badguys nog aan kan en bij Arnie heb ik dat hier gewoon minder.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is, dat het gewoon niet klopt dat je een oude man dit soort stunts uit ziet halen. Dit zijn stunts die geschikt zijn voor iemand als Vin Diesel of The Rock ofzo, nu wordt het onbedoeld komisch.
17-08-2012 03:56
B@chelor schreef:
Okay, het ziet er niet heel slecht uit, maar ben niet echt onder de indruk. Na die fantastische I Saw The Devil, verwachtte ik wel wat meer. We shall see


Ik bedoel dat de regisseur niet volledig verantwoordelijk is voor de kwaliteit van I Saw The Devil.
En omdat hij nu The Last Stand regisseert wil niet zeggen dat deze ook van dezelfde kwaliteit gaat zijn.

Het is als een muziekproducer die samen met een band een album maakt.
Als diezelfde producer nadien met een andere band een andere album maakt, kan het resultaat enorm verschillen omdat hij met andere mensen en middelen moet werken.

Ik weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden


Angelater schreef:
Ouwe opa's met pistolen zien springen is ook niet alles.


-Clint Eastwood
-Charles Bronson
-Danny Trejo
-...

Vette wapens, droge humor en leuke one-liners.
Problem solved.

Mij maakt het niet uit dat ze minder klappen uitdelen.
Makkelijk te compenseren met extra rondvliegende kogels en de bijhorende slachtoffers.
17-08-2012 08:04
ziet er toffer uit dan Expendables.
17-08-2012 08:42
Baron Von Marlon schreef:
Ik weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden


Ik begrijp je nu beter, haha. We moeten gewoon afwachten; het is pas de 1e trailer. Ik ga 'm sowieso voor Arnie kijken.
17-08-2012 09:31
Knoxville en Arnie als team...

Alleen dat aspect is al voldoende: een ragfilm over de top, maar daarom wel supervet!
17-08-2012 10:08
Beetje jammer dit .. hij is echt oud geworden en traag naar mijn idee! Het voelt voor mij een beetje aan als deel 4 van Indiana Jones.. gewoon zonde en overbodig (en slecht ).
17-08-2012 10:09
jaime91 schreef:
Hij is niet australisch, hij is duits.


Nope, hij is Oostenrijks.
17-08-2012 11:52
arnold YOU ARE BACK.
het is mischien niet van het oude nivau van arnold.
maar deze held is zo lang weg geweest van het witte doek.
en nu is die trug en zijn jullie nog niet te vreden.
het lijkt mij een vermakelijke film die ik aleen ga zien om dat arnold er in speeld.
17-08-2012 12:17
Men moet Arnold nog niet afschrijven! De trailer stond me trouwens echt aan! Het maakt me niet uit als hij ouder geworden is of niet! Hij blijft een legende en mag nog veel films maken!! Ik ga hem zeker zien
17-08-2012 12:23
benjamin schreef:
Nope, hij is Oostenrijks.

Haha ja dat bedoel ik!
17-08-2012 12:43
Is er nou echt iemand die een actiefilm met diepgang verwacht waar Arnold in zit?

Ik wil hem zien knallen, beuken, raggen, schieten, dingen opblazen.

He still got it. Dit wordt genieten, net als Bullet To The Head.
17-08-2012 17:11
Trailer zag er zeker niet onaardig uit. Die auwtssjj my back houding heeft ook wel wat. Hij laat wel zien dat er niet met deze grumpy OLd man niet te spotten valt. Nog een paar jaartjes verder en hij slaat ze met zijn rollator tot moes. DON"t MESS WITH MY ROLLATOR!!... BAM!
17-08-2012 17:20
Een hoop negativiteit, ik vind het er geweldig uitzien, het oudere gezicht vind ik op de een of andere manier wel stoer, die look in de tomb staat hem ook top. Voor de mensen die niet overtuigd zijn in zijn kunnen moeten misschien eens een avondje bankdrukken tegen hem, hij kan nog jaren mee.
17-08-2012 17:27
rick512 schreef:
Trailer zag er zeker niet onaardig uit. Die auwtssjj my back houding heeft ook wel wat. Hij laat wel zien dat er niet met deze grumpy OLd man niet te spotten valt. Nog een paar jaartjes verder en hij slaat ze met zijn rollator tot moes. DON"t MESS WITH MY ROLLATOR!!... BAM!


HAHAHAHA!
17-08-2012 21:02
Ja het doet veel plezier om Arnie terug te zien, echt waar! Zo'n actieheld zal er wel nooit meer zijn, maar hij ziet er toch wel enorm oud uit en ben benieuwd of hij het nog wel kan! Maar nietegestaande ben ik verheugd dat hij terug is!! Verder zag de trailer er wel strak uit, een vermakelijke actiefilm met de return of t-800 heerlijk!
17-08-2012 23:19
Vind het er wel vet uitzien. Vind het totaal niet erg dat de hoofdrol gespeeld wordt door een 'oude man'. Vind het zelfs cool. En dat deze regisseur er iets van kan maken, dat weten we ondertussen wel! Dus ik zou zeker nog geen conclusies trekken en het al volledig beginnen af te kraken, terwijl dat niet nodig is...
Ps: In de game metal gear solid 4 was snake ook 'old', maar ook zo fucking cool he!
17-08-2012 23:47
Geweldig trailer! Het lijkt er op dat Stallone weer echte concurrentie gaat krijgen.
18-08-2012 03:44
Hoewel de actie er in de trailer flitsend uitziet, heb ik toch moeite met 'ouwe Arnie'. Hij ziet er echt afgeleefd uit en ik vind het moeilijk hem serieus te nemen als acteur. In zijn gloriedagen was hij al een beperkte acteur maar toen werd dat nog door de vingers gezien door het publiek.
Tegenwoordig wordt er veel meer emotionele diepgang aan karakters gegeven waardoor de filmbeleving echter aanvoelt. Bij de oude garde zul je dat nimmer krijgen. Stallone, Schwarzenegger, van Damme. Stuk voor stuk eendimensionale acteurs. Ik weet niet of het publiek zit te wachten op een revival van vergane actiepoppetjes. The expendables hierop uitgezonderd

Laatste Filmnieuws