Eerste blik op Jennifer Lawrence als Mystique in 'X-Men: Days of Future Past'
De Oscar-winnares weer volop in de blauwe make-up.

The Avengers 2 verschijnt op 1 mei 2015

Geplaatst door Bram op 17-08-2012 10:30 - Bron: Walt Disney Pictures

The Avengers 2 verschijnt op 1 mei 2015Eerder hoorden we al dat Joss Whedon terugkeert voor het vervolg op de uiterst succesvolle The Avengers. Nadat er al wat geruchten rond gingen is de officiële releasedatum van The Avengers 2 ook vastgezet op 1 mei 2015. Tevens meldden Marvel Studios en Disney dat de film nog geen officiële titel heeft. De kans is dus groot dat de film een subtitel krijgt, zoals dat ook gebeurde bij Thor 2 en Captain America 2.

Voor Nederland betekent dit dat de film op 30 april (Koninginnedag) of 23 april verschijnt. The Avengers verscheen afgelopen voorjaar ook een ruime week eerder in Nederland dan in de States. Wereldwijd noteerde het $1,462 miljard en het verschijnt eind deze maand op Dvd / Blu-Ray.

Voorafgaand aan The Avengers 2 verschijnen Iron Man 3 (3 mei 2013), Thor: The Dark World (8 november 2013), Captain America: The Winter Soldier (4 april 2014), Guardians of the Galaxy (1 augustus 2014) en mogelijk ook nog Ant-Man (2014/2015). De Blu-Ray trailer:

© FilmTotaal 2013 | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (38)

17-08-2012 10:42
kom maar op!
deel 1 is zeer vermakkelijk.
17-08-2012 11:09
Bring it on
17-08-2012 11:22
Zucht, zolang nog wachten
17-08-2012 11:38
Dan hebben ze genoeg tijd om een betere film neer te zetten. Deel 1 was erg matig en totaal niet spannend. Leuke special effects, maar daar is ook direct alles mee gezegd. Hopelijk weten ze het dit keer dus wel interessant te maken.
17-08-2012 11:45
Dukat schreef:
Zucht, zolang nog wachten


De film negeren en opeens staat hij op de stoep
17-08-2012 12:04
Misschien gaat het ze lukken om nu wel een normaal product af te leveren. Ik vond deel 1 een, van special effects in elkaar hangende kleuterfilm.
17-08-2012 12:04
Misschien gaat het ze lukken om nu wel een normaal product af te leveren. Ik vond deel 1 een, van special effects in elkaar hangende kleuterfilm.
17-08-2012 12:53
Sommige mensen hier, zijn ook nooit tevreden
Volgens mij zijn superheldenfilms, niet voor jullie weggelegd
Wel een verdomd arrogante opmerking om dit een kleuterfilm te noemen.

2015 is nog ver weg , maar gelukkig worden we tot die tijd vermaakt metd eopbouw door al die andere sequels.
17-08-2012 13:13
Decepticon schreef:
Sommige mensen hier, zijn ook nooit tevreden
Volgens mij zijn superheldenfilms, niet voor jullie weggelegd
Wel een verdomd arrogante opmerking om dit een kleuterfilm te noemen.

2015 is nog ver weg , maar gelukkig worden we tot die tijd vermaakt metd eopbouw door al die andere sequels.

Kleuterfilm is wellicht wat overdreven, maar 'volwassen' zal ik de film niet noemen. Daarvoor was er gewoon teveel (slapstick) humor en cheesy one-liners tijdens al die explosies.
en btw, hij mag een mening hebben, het is tenslotte maar een film.
17-08-2012 13:17
Decepticon schreef:

Wel een verdomd arrogante opmerking om dit een kleuterfilm te noemen.


Kan je mij dan een uitleggen wat er arrogant was aan die opmerking. De laatste keer dat ik keek hadden wij in Nederlands iets als ''Vrijheid van meningsuiting'', en daar maakte ik zojuist gebruik van. Wanneer mijn persoonlijke opinie al als arrogant opgevat wordt...
17-08-2012 13:25
nilserr schreef:
Kan je mij dan een uitleggen wat er arrogant was aan die opmerking. De laatste keer dat ik keek hadden wij in Nederlands iets als ''Vrijheid van meningsuiting'', en daar maakte ik zojuist gebruik van. Wanneer mijn persoonlijke opinie al als arrogant opgevat wordt...
Misschien wel een beetje harsh om arrogant te noemen, maar het komt over, alsof je zegt dat de film niet voor volwassenen is, niet de kwaliteiten beschikt om een volwassen film te zijn, terwijl dit 1 van de beste superhelden films is en ook wordt beschouwd.
De humor die in de film en eigenlijk in bijna alle superheldenfilms zit, is juist het typerende aan comic book films.
17-08-2012 13:27
Nilserr heeft Garfield een voldoende gegeven dus ga ervan uit dat die zich prima vermaakt heeft met deze kleuterfilm
17-08-2012 13:29
Frietgezicht schreef:
Nilserr heeft Garfield een voldoende gegeven dus ga ervan uit dat die zich prima vermaakt heeft met deze kleuterfilm
Hahaha LOL, daar had ik nog niet naar gekeken, maar that made my day
17-08-2012 13:55
Wel even wachten, maar ik heb het er voor over! Eerst komen er nog top films uit in opmars naar The Avenger 2 En binnenkort The Avengers op DVD en Blu-ray! (en ik kan me nog zo goed herinneren dat ik in de bios zat en naar deze film keek. Gaat snel hoor )

Voor mij 1 van de tofste scenes
17-08-2012 14:50
Ereptile schreef:
Wel even wachten, maar ik heb het er voor over! Eerst komen er nog top films uit in opmars naar The Avenger 2 En binnenkort The Avengers op DVD en Blu-ray! (en ik kan me nog zo goed herinneren dat ik in de bios zat en naar deze film keek. Gaat snel hoor )

Voor mij 1 van de tofste scenes


Thor, Captain America en Iron Man worden nog gefilmd voordat TA2 uitkomt, maar The Hulk niet Ik vond hem juist een v/d betere/interessante karakters.
17-08-2012 15:23
Dukat schreef:
Thor, Captain America en Iron Man worden nog gefilmd voordat TA2 uitkomt, maar The Hulk niet Ik vond hem juist een v/d betere/interessante karakters.

Omdat er voorheen al 2 Hulk films zijn geweest en ze niet zoooo succesvol waren als die andere als ik het me goed herinner. En waarom niet de kans geven aan Guardians of the Galaxy, iets nieuws, dan weer een Hulk film?
Ik begrijp je, ik vind de Hulk zelfs de allervetste van het hele stel en ik zou heel graag een solofilm van de Hulk zien zoals hij hier is met Ruffalo. Maar dat zit er voorlopig nog niet in. Voorlopig..
17-08-2012 15:24
Dukat schreef:
Thor, Captain America en Iron Man worden nog gefilmd voordat TA2 uitkomt, maar The Hulk niet Ik vond hem juist een v/d betere/interessante karakters.


Ben ik met je eens, ik vond hem ook interessant neergezet door Ruffalo. Al was ik enorm tegen het feit dat hij er weer anders uitzag, ik vond het absoluut geen probleem. En zelf zou ik Ruffalo wel in een eigen Hulk film willen zien
17-08-2012 16:03
Over 3 jaar al! In die tussentijd worden we getrakteerd op maar liefst 4 of 5 andere Marvelfilms!!! Thank you, Marvel!
17-08-2012 16:27
Decepticon schreef:
Misschien wel een beetje harsh om arrogant te noemen, maar het komt over, alsof je zegt dat de film niet voor volwassenen is, niet de kwaliteiten beschikt om een volwassen film te zijn, terwijl dit 1 van de beste superhelden films is en ook wordt beschouwd.
De humor die in de film en eigenlijk in bijna alle superheldenfilms zit, is juist het typerende aan comic book films.

Ik zei dat IK het een kleuterfilm vond. Wanneer jij je er mee hebt vermaakt vind ik dat prima. Superhelden films zijn gewoon totaal niet mijn ding, ik vind ze, op The Dark Knight trilogie, saai en kinderachtig. Dat mag toch?

Frietgezicht schreef:
Nilserr heeft Garfield een voldoende gegeven dus ga ervan uit dat die zich prima vermaakt heeft met deze kleuterfilm

Ik heb het vrij matige Garfield inderdaad een 6 gegeven dankzij de, wat mij betreft geniale prestatie van Bill Murray. Rare conclusies trek jij trouwens.
17-08-2012 16:35
nilserr schreef:
Dat mag toch?


Nee, dat kan en mag echt niet, hoor. Anders hoor je er niet bij.
17-08-2012 16:57
B@chelor schreef:
Nee, dat kan en mag echt niet, hoor. Anders hoor je er niet bij.

Shit man, nu ga ik mezelf maar van een brug gooien.
17-08-2012 17:08
nilserr schreef:
Superhelden films zijn gewoon totaal niet mijn ding, ik vind ze, op The Dark Knight trilogie, saai en kinderachtig. Dat mag toch?
Uiteraard, ik kreeg dat vermoeden ook, toen ik je filmratings ff bekeek. Nolan's Batman trilogie is dan ook idd een veel serieuzere filmserie, zonder superkrachten, dan de rest van de comic book movies.
Ieder zijn voorkeur
17-08-2012 18:12
Super helden films zijn wel leuk de 1 is beter als de andere maar altijd wel vermakelijk
The Avengers was zeker erg leuk om te zien dus deel 2 zal ik zeker gaan kijken.

Zelf zou ik wel wat meer japanse animatie naar live action willen zien
bv Robotech of G-Fore battle of the planets, Wicked City ...

Wat me ook cool lijkt is een film van de comic Storm (Don Lawrence)
17-08-2012 18:53
nilserr schreef:
Ik heb het vrij matige Garfield inderdaad een 6 gegeven dankzij de, wat mij betreft geniale prestatie van Bill Murray. Rare conclusies trek jij trouwens.


Hoezo rare conclusie?
Natuurlijk is het een klein sneertje dat meer als geintje bedoeld is maar als je een kinderachtige slechte film als Garfield al een 6 geeft kan ik me niet voorstellen dat je The Avengers nog kinderachter en slechter vindt.Niet elke film ken donker zijn als TDK-reeks met sterk verhaal enz.

Maybe moet jij dan Watchmen eens proberen,meer jou ding?(Sterke film en stuk serieuzer)
17-08-2012 18:55
3 Jaar... Hmm oké. Benieuwd in welke wateren ik tegen dan zoal heb gevaren
17-08-2012 18:56
Dukat schreef:
Thor, Captain America en Iron Man worden nog gefilmd voordat TA2 uitkomt, maar The Hulk niet Ik vond hem juist een v/d betere/interessante karakters.


Heb wat geduld ik durf ervoor wedden dat er binnen de maand een nieuwtje komt dat men een Hulk film wil maken...
17-08-2012 19:04
Dukat schreef:
Thor, Captain America en Iron Man worden nog gefilmd voordat TA2 uitkomt, maar The Hulk niet Ik vond hem juist een v/d betere/interessante karakters.


Ik ook maar vond zijn karakter ook krachtig door de wisselwerking met de anderen,of die nu ook zo boeiend is als die een film meer dan 90 min alleen moet dragen betwijfel ik en de 2 eerdere Hulk-films bewijzen dat.
17-08-2012 19:04
op the anvengers 1 hebben we langer moeten wachten.
kan in ieder geval niet wachten hier op.
17-08-2012 20:59
nilserr schreef:
Misschien gaat het ze lukken om nu wel een normaal product af te leveren. Ik vond deel 1 een, van special effects in elkaar hangende kleuterfilm.


Ik vond het ook voor een groot deel een van special effects aan elkaar hangende kleuterfilm maar kon hem daarvoor wel waarderen.
Het pretendeert ook niet veel meer te zijn dan dat en de film heeft bewerkstelligd dat deze oude helden door de jeugd gewaardeerd gaan worden en dat de oude fans zich weer even kind konden voelen.
Bij het verlaten van de bioscoopzaal heb ik volwassen kerels de Hulk na zien doen (jullie weten wat ik bedoel).
Dat is toch schitterend als een film dat soort gevoelens op kan roepen.
17-08-2012 21:47
LEUK!!!
Voor de fans. Mij interesseert dit niet zo, ik vond 1 vermakelijk maar meer ook niet. Maar ik wens alle fans succes met het wachten en ik hoop voor jullie dat Whedon en co een fijne film afleveren.
17-08-2012 23:52
Zie liever eerst een nieuwe hulk film verschijnen die iets wegheeft van de hulk film uit 2003. En zouden ze alsjeblieft die Thor kunnen lozen in de volgende film.
18-08-2012 09:59
eltorro schreef:
Zie liever eerst een nieuwe hulk film verschijnen die iets wegheeft van de hulk film uit 2003. En zouden ze alsjeblieft die Thor kunnen lozen in de volgende film.


nee van de avangers vind ik thor het tofst.
18-08-2012 10:05
Vond deel 1 erg vermakelijk, maar zat wel vol special-effects en actie.. Hopelijk wordt deel 2 wel wat kleiner en diepgaander..

Maar ik kijk wel uit naar deel 2!
18-08-2012 20:29
adofmirosch schreef:
nee van de avangers vind ik thor het tofst.
Hoezo dat dan? Het is een gigantische suf en voorspelbaar personage, en zijn superkracht is een hamer
18-08-2012 20:37
eltorro schreef:
Hoezo dat dan? Het is een gigantische suf en voorspelbaar personage, en zijn superkracht is een hamer


Ja en Iron Man heeft geen superkrachten en heeft een pak nodig en Captain America alleen een schild en Hawkeye stelt al helemaal weinig voor.Zo kun je overal wat over zeggen.
Zonder Hamer ramt die nog Captain America in elkaar hoor(denk Iron Man ook wel) en hij was ook de enige in de film die nog weerstand kon geven tegen The Hulk.
Vooral in de film Thor was die leuk,lekker die arrogantie,dat kwam er in The Avengers minder uit.
21-08-2012 14:27
eltorro schreef:
Hoezo dat dan? Het is een gigantische suf en voorspelbaar personage, en zijn superkracht is een hamer


ik vind alles van thor tof.
zijn uiterlijk,zijn gedrag en zijn superkracht/hamer.
ik weet ook niet warom.
21-08-2012 14:29
Frietgezicht schreef:
Ja en Iron Man heeft geen superkrachten en heeft een pak nodig en Captain America alleen een schild en Hawkeye stelt al helemaal weinig voor.Zo kun je overal wat over zeggen.
Zonder Hamer ramt die nog Captain America in elkaar hoor(denk Iron Man ook wel) en hij was ook de enige in de film die nog weerstand kon geven tegen The Hulk.
Vooral in de film Thor was die leuk,lekker die arrogantie,dat kwam er in The Avengers minder uit.


hij heeft het tegen mij niet tegen jouw.
21-08-2012 15:35
adofmirosch schreef:
hij heeft het tegen mij niet tegen jouw.

Oh sorry baas!

Laatste Filmnieuws