Man of Steel [recensie]
Pompeuze maar verfrissende Superman-versie .

FT Off-topic 17 augustus 2012

Geplaatst door FilmTotaal op 17-08-2012 16:30 - Bron: FilmTotaal

Alles kan hier dus door jullie zelf gepost worden. Nieuwtjes, roddels, video's etc... (geen schaamteloze zelfpromotie of spam)

Graag zien we dat jullie een bronvermelding met link bij je bericht plaatsen.

© FilmTotaal 2013

Reacties (60)

17-08-2012 17:03
Raiders of the lost ark krijgt in september een speciale IMAX-release voordat de films op blu-ray verschijnen.
Bij deze de link naar een speciale poster:http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=34919
17-08-2012 17:20
Regisseur Simon West denkt aan Expendebelles, de vrouwelijke variant op The Expendables. Met in de hoofdrollen Jamie Lee Curtis, Cameron Diaz, Angelina Jolie,Milla Jovovich en Hellen Mirren. Wat een ONTZETTEND GOED IDEE!!!
Ik zou alleen Mirren vervangen door Gina Carano, en Linda Hamilton en Michelle Rodriguez, Kate Beckinsale,Charlize Theron en Jessica Biel zijn voor mij ook zeker kanshebbers!

Link:http://www.nu.nl/film/2886417/simon-west-denkt-vrouwelijke-expendables.html
17-08-2012 17:31
jaime91 schreef:
Regisseur Simon West denkt aan Expendebelles, de vrouwelijke variant op The Expendables. Met in de hoofdrollen Jamie Lee Curtis, Cameron Diaz, Angelina Jolie,Milla Jovovich en Hellen Mirren. Wat een ONTZETTEND GOED IDEE!!!
Ik zou alleen Mirren vervangen door Gina Carano, en Linda Hamilton en Michelle Rodriguez, Kate Beckinsale,Charlize Theron en Jessica Biel zijn voor mij ook zeker kanshebbers!

Link:http://www.nu.nl/film/2886417/simon-west-denkt-vrouwelijke-expendables.html


Michelle Rodriguez is iemand die er zeker wel in moet komen dan Ken geen andere meid die zo'n stoer imago heeft als zij Kate Beckinsale is ook een goede
17-08-2012 17:41
jaime91 schreef:
Regisseur Simon West denkt aan Expendebelles, de vrouwelijke variant op The Expendables.
Haha, dat is idd een ontzettend goed idee!
Dat zie ik wel zitten, Gina Carano en Michelle Rodriguez moeten er idd in, maar Helen Mirren moet er ook echt wel in hoor, die was in RED ook bad-ass.
17-08-2012 17:47
Decepticon schreef:
Haha, dat is idd een ontzettend goed idee!
Dat zie ik wel zitten, Gina Carano en Michelle Rodriguez moeten er idd in, maar Helen Mirren moet er ook echt wel in hoor, die was in RED ook bad-ass.

Ja maar ik vind haar niet tussen Sly en die andere gasten passen. West wil namelijk ook uiteindelijk de Expendebelles en de Expendables zij aan zij laten strijden. De reden dat ik Curtis wel zie zitten is ook alleen maar omdat ze samen met Arnie in de hilarische film True Lies zat en ik het geinig zou vinden als ze opnieuw de vrouw van hem zou gaan spelen.

Ik bedenk me nu ineens dat Lucy Liu en Michelle Yeoh hier gewoon ook in moeten. Wauw hier moet ook gewoon een reeks van komen. Had geen idee dat er ook zoveel bad ass chicks zijn.
17-08-2012 17:57
Ereptile schreef:
Michelle Rodriguez is iemand die er zeker wel in moet komen dan Ken geen andere meid die zo'n stoer imago heeft als zij Kate Beckinsale is ook een goede

Micelle Rodriguez is inderdaad stoer,waardoor ik haar minder sexy vind ...
Kate Beckinsale ga ik hellemaal voor ;D
of Jessica Biel is ook goed voor mij
17-08-2012 18:19
jaime91 schreef:
Regisseur Simon West denkt aan Expendebelles, de vrouwelijke variant op The Expendables.


Oneeee
17-08-2012 18:26
Dat idee is nog idioter dan de Expendables zelf.
17-08-2012 18:38
Banned schreef:
Oneeee


Voor het eerst ben ik het eens met u eens. Dit is wel een waardeloos, laat staan zeer onorigineel, idee. Ugh, ze hadden West deze film nooit moeten laten regisseren.
17-08-2012 18:46
Angelater schreef:
Voor het eerst ben ik het eens met u eens. Dit is wel een waardeloos, laat staan zeer onorigineel, idee. Ugh, ze hadden West deze film nooit moeten laten regisseren.


Zelfs de titel klinkt waardeloos, je moet het eens luidop zeggen klinkt belachelijk.

En daarbij die "kanshebbers" van "JAIME91" zijn allemaal jonge, knappe babes... (je bonjourt Helen Mirren, de ouwe taart van het gezelschap en zelf uit. Waarschijnlijk omdat je film vol vrouwen wil). Bij mij weten zitten er grotendeels bejaarden in de cast The Expendables... Dus ik zou er ook maar niet op hopen dat iemand als Charlize Théron gaat toehappen voor zo'n flut project. Michelle Rodriguez is iets anders. Dat manwijf neemt alle rollen aan, het is nu niet dat ze er veel aangeboden krijgt.
17-08-2012 19:11
Banned schreef:
Zelfs de titel klinkt waardeloos, je moet het eens luidop zeggen klinkt belachelijk.

En daarbij die "kanshebbers" van "JAIME91" zijn allemaal jonge, knappe babes... (je bonjourt Helen Mirren, de ouwe taart van het gezelschap en zelf uit. Waarschijnlijk omdat je film vol vrouwen wil).

PRECIES! of naja bijna... Alleen zeg ik ook Linda Hamilton omdat zij zo tof was in Terminator 2 en Jamie Lee Curtis is ook de jongste niet meer. En de jonge dames die ik noem kunnen stuk voor stuk ass kicken, daarom passen ze daar perfect in. Waarom alleen maar een versie met mannen? Er zijn genoeg vrouwen die dit ook kunnen.Girlpower noem je dat.
17-08-2012 19:14
jaime91 schreef:
Regisseur Simon West denkt aan Expendebelles, de vrouwelijke variant op The Expendables. Met in de hoofdrollen Jamie Lee Curtis, Cameron Diaz, Angelina Jolie,Milla Jovovich en Hellen Mirren. Wat een ONTZETTEND GOED IDEE!!!
Ik zou alleen Mirren vervangen door Gina Carano, en Linda Hamilton en Michelle Rodriguez, Kate Beckinsale,Charlize Theron en Jessica Biel zijn voor mij ook zeker kanshebbers!

Link:http://www.nu.nl/film/2886417/simon-west-denkt-vrouwelijke-expendables.html


Neeeee,dat zou alleen werken als het een porno-film is en ze continu topless rondlopen.
Dan moeten Hamilton en Carano er wel uit en types als die uit Haywire en Jessica Alba erin.

Ik weet niet of dat idee serieus is maar dat zijn geen actiehelden,slaat nergens op,The Expendables is juist guilty pleasure omdat alle actie-helden van toen en nu samen in 1 film zitten.
Dit zijn gewoon een zooi actrices bij elkaar.
Op Kill Bill na moet ik nu al nadenken over een sterke actie-film met een vrouwelijke hoofdrol.

Als er een vrouwelijke versie komt moet het ook op vrouwen gericht zijn.
Streep, Meg Ryan, Susan Sarandon, Bette Midler, Goldberg,enz enz allemaal in een klef romantisch filmpje voor de dames terwijl de mannen lekker naar The Expendables 3 kunnen tegen die tijd.
17-08-2012 19:15
En wat ik begrepen heb wordt Machete 2 al een film vol lekkere chickies die ass gaan kicken,alleen heb je dan Trejo nog als leading role,dat vind ik al zat.
17-08-2012 19:20
Frietgezicht schreef:
Neeeee,dat zou alleen werken als het een porno-film is en ze continu topless rondlopen.
Dan moeten Hamilton en Carano er wel uit en types als die uit Haywire en Jessica Alba erin.

Ik weet niet of dat idee serieus is maar dat zijn geen actiehelden,slaat nergens op,The Expendables is juist guilty pleasure omdat alle actie-helden van toen en nu samen in 1 film zitten.
Dit zijn gewoon een zooi actrices bij elkaar.
Op Kill Bill na moet ik nu al nadenken over een sterke actie-film met een vrouwelijke hoofdrol.

Als er een vrouwelijke versie komt moet het ook op vrouwen gericht zijn.
Streep, Meg Ryan, Susan Sarandon, Bette Midler, Goldberg,enz enz allemaal in een klef romantisch filmpje voor de dames terwijl de mannen lekker naar The Expendables 3 kunnen tegen die tijd.

Ten eerste Carano is die chick uit Haywire, Ten 2de hoezo niet? Hoezo kunnen en mogen mannen alleen maar ass kicken? Die vrouwen kunnen dat net zo goed, er zijn genoeg badass chicks die net zo badass kunnen zijn als die mannen....
17-08-2012 19:24
jaime91 schreef:
Ten eerste Carano is die chick uit Haywire, Ten 2de hoezo niet? Hoezo kunnen en mogen mannen alleen maar ass kicken? Die vrouwen kunnen dat net zo goed, er zijn genoeg badass chicks die net zo badass kunnen zijn als die mannen....


In het echt niet...Ja manwijven die eruit zien als bodybuilders,is geen knappe aantrekkelijke dame in de filmwereld die in het echt je ass kickt hoor.

En ja was in de war met Gina Gershon ofzo uit Face/Off,was altijd wel pittig dametje.

Vrouwen die samenwerken slaat nergens op,denk aan die western ofzo met Hayek en Cruz.
Vrouwen moeten lekker wegrennen voor Jason Voorhees.
17-08-2012 19:27
Frietgezicht schreef:
In het echt niet...Ja manwijven die eruit zien als bodybuilders,is geen knappe aantrekkelijke dame in de filmwereld die in het echt je ass kickt hoor.

En ja was in de war met Gina Gershon ofzo uit Face/Off,was altijd wel pittig dametje.

Vrouwen die samenwerken slaat nergens op,denk aan die western ofzo met Hayek en Cruz.
Vrouwen moeten lekker wegrennen voor Jason Voorhees.

Jezus wat een onzin! Jij ziet vrouwen echt als het zwakkere geslacht he? Dan zou ik jou wel eens in de ring tegenover Gina Carano of Michelle Yeoh willen zien.

Het klopt dat dit ook nooit een succes is geweest kijk ook maar naar Charlie's Angels, daarom juist! Het wordt eens tijd voor een goede actiefilm waarin dames serieus ass kicken! De dochter van Van Damme kan er dan ook in. Zij schijnt ook een aardige potje te kunnen knokken.
17-08-2012 19:27
Ik zie de makkelijke grappen al voor me,na een knokpartij en de spiegel kijken of hun haar nog goed zit en na een schietpartij ff lippenstift bijwerken.
17-08-2012 19:30
Frietgezicht schreef:
Ik zie de makkelijke grappen al voor me,na een knokpartij en de spiegel kijken of hun haar nog goed zit en na een schietpartij ff lippenstift bijwerken.

Haha ik vind echt dat je denigrerend bezig bent.
17-08-2012 19:31
jaime91 schreef:
Jezus wat een onzin! Jij ziet vrouwen echt als het zwakkere geslacht he? Dan zou ik jou wel eens in de ring tegenover Gina Carano of Michelle Yeoh willen zien.


Dan mogen ze naakt op m'n gezicht zitten en zal ik gokken hoeveel ze wegen.
Zwakkere geslacht,wel als het aankomt op een genre met knokken, schieten enz,is toch gewoon een feit.Kijk het leger enz.
Jij brengt het op een feministische toon maar qua dit genre zijn ze gewoon het zwakkere geslacht ja,als jij elke dag naar de supermarkt gaat kom je toch ook geen meiden tegen die je niet aan kan?Of zelden,en zeker geen aantrekkelijke dame.

Als vrouwen knokken in een kroeg ofzo eindigen ze altijd op de grond met elkaars handen in elkaars haar,moeten ze dan ook in die film stoppen,gegil en geschreeuw en haargetrek.
17-08-2012 19:34
Frietgezicht schreef:
Dan mogen ze naakt op m'n gezicht zitten en zal ik gokken hoeveel ze wegen.
Zwakkere geslacht,wel als het aankomt op een genre met knokken, schieten enz,is toch gewoon een feit.Kijk het leger enz.
Jij brengt het op een feministische toon maar qua dit genre zijn ze gewoon het zwakkere geslacht ja,als jij elke dag naar de supermarkt gaat kom je toch ook geen meiden tegen die je niet aan kan?Of zelden,en zeker geen aantrekkelijke dame.

Als vrouwen knokken in een kroeg ofzo eindigen ze altijd op de grond met elkaars handen in elkaars haar,moeten ze dan ook in die film stoppen,gegil en geschreeuw en haargetrek.

Vind jij Beckinsale,Carrano of Biel lelijk dan? Beckinsale en Biel hadden toch best een aardig gevecht in Total Recall of niet?

Sorry man maar ik vind dat je grote onzin praat.
17-08-2012 19:35
Niks denigrerend,films bewijzen toch ook dat mensen net als ik denken.
Hoeveel films zijn er niet waarin de leading role een sterke vent is en die een vrouwtje bij zich heeft rondlopen die hij moet beschermen en die dient als eyecandy.
Noem eens wat films waar een dame de hoofdrol heeft en ass kickt en ze een vent heeft als sidekick die amper ken knokken
Superhelden bewijzen het ook,veel meer mannelijke dan vrouwelijke en als er over een Justice League gesproken wordt vinden de meeste Wonderwoman al raar stom personage.Maar Superman kan wel
17-08-2012 19:39
Frietgezicht schreef:
Niks denigrerend,films bewijzen toch ook dat mensen net als ik denken.
Hoeveel films zijn er niet waarin de leading role een sterke vent is en die een vrouwtje bij zich heeft rondlopen die hij moet beschermen en die dient als eyecandy.
Noem eens wat films waar een dame de hoofdrol heeft en ass kickt en ze een vent heeft als sidekick die amper ken knokken

Underworld,Haywire,Tomb Raider,Total Recall,The Dark Knight Rises,crouching tiger hidden dragon,Terminator 2 zijn dit genoeg voorbeelden? Allemaal films waarin vrouwen zitten die ass kicken.

Hoezo moet de vrouw een vent naast zich hebben die niet kan knokken? Dat volg ik niet helemaal.
17-08-2012 19:40
jaime91 schreef:
Vind jij Beckinsale,Carrano of Biel lelijk dan? Beckinsale en Biel hadden toch best een aardig gevecht in Total Recall of niet?

Sorry man maar ik vind dat je grote onzin praat.


Nee die Carrano is een uitzondering,die kan in het echt ook ass kicken.Maar dat veranderd niks aan wat ik zeg.
En heb die nieuwe Total Recall niet gezien maar dat is een film,je denkt toch niet dat Biel en Beckinsale in het echt ass kicken?hahaha.

Laten ze het maar houden bij Charlie's Angels,maar ook hun luisterden naar een man natuurlijk.

Maar jij wilt dus een film zien met al die vrouwtjes bij elkaar die net als de mannen in The Expendables beetje legers gaan uitschakelen?En dan zijn de badguys zeker ook allemaal vrouwen haha.
Jij doet alsof ik vrouwen beledig maar ik breng feiten vriend.
Ken jij een celebrity die vrouwen als bodyguard heeft?haha
Jij zou zeker 4 vrouwen om je heen nemen dan haha,ik ook hoor

Maar goed,van mij mogen ze die film maken,als er maar wel een douche-scene inzit met alle dames en ze in strakke truitjes lopen.
17-08-2012 19:43
Frietgezicht schreef:
Nee die Carrano is een uitzondering,die kan in het echt ook ass kicken.Maar dat veranderd niks aan wat ik zeg.
En heb die nieuwe Total Recall niet gezien maar dat is een film,je denkt toch niet dat Biel en Beckinsale in het echt ass kicken?hahaha.

Laten ze het maar houden bij Charlie's Angels,maar ook hun luisterden naar een man natuurlijk.

Maar jij wilt dus een film zien met al die vrouwtjes bij elkaar die net als de mannen in The Expendables beetje legers gaan uitschakelen?En dan zijn de badguys zeker ook allemaal vrouwen haha.
Jij doet alsof ik vrouwen beledig maar ik breng feiten vriend.
Ken jij een celebrity die vrouwen als bodyguard heeft?haha
Jij zou zeker 4 vrouwen om je heen nemen dan haha,ik ook hoor

Maar goed,van mij mogen ze die film maken,als er maar wel een douche-scene inzit met alle dames en ze in strakke truitjes lopen.

Natuurlijk vechten Biel en Beckinsale niet in het echt, maar het punt is dat ze het wel kunnen. En de badguys kunnen ook vrouwen zijn maar dit hoeft niet. Ik blijf bij mijn standpunt en weet zeker dat hier iets leuks van te maken is, en jij blijft ook blijkbaar bij die van jou haha. Naja ik vind nog steeds dat je onzin praat.
17-08-2012 19:44
jaime91 schreef:
Underworld,Haywire,Tomb Raider,Total Recall,The Dark Knight Rises,crouching tiger hidden dragon,Terminator 2 zijn dit genoeg voorbeelden? Allemaal films waarin vrouwen zitten die ass kicken.

Hoezo moet de vrouw een vent naast zich hebben die niet kan knokken? Dat volg ik niet helemaal.


Heb amper voorbeeld gezien,ik zei waar een man een slappe sidekick is zoals vrouwen zat zijn in een film waar een kerel de leading role heeft.
TDKR valt af,Catwoman is zelf de sidekick, in Haywire, Total Recall heeft een man de leading role,in CTHD kunnen de mannen ook ass kicken,Terminator 2 zit pittige dame maar of ze kan winnen van een sterke gozer wordt nergens duidelijk en weer geen leading role.

Ik bedoelde dat jij doet alsof ik vrouwen het zwakkere geslacht noem en ik zeg de filmwereld ondersteunt mij want(ik val in herhaling) er zijn zat films waar een man de leading role heeft en de vrouw als eyecandy erbij loopt of in ieder geval slapper is dan de man.
Andersom is er amper een film te bedenken,jij noemt geen films waar een vrouw de leading role heeft en de man het zwakkere geslacht is en er wat bijloopt.
Underworld en Tomb Raider een beetje maar met mannen kun je er zo 100 noemen.
17-08-2012 19:47
jaime91 schreef:
Natuurlijk vechten Biel en Beckinsale niet in het echt, maar het punt is dat ze het wel kunnen. En de badguys kunnen ook vrouwen zijn maar dit hoeft niet. Ik blijf bij mijn standpunt en weet zeker dat hier iets leuks van te maken is, en jij blijft ook blijkbaar bij die van jou haha. Naja ik vind nog steeds dat je onzin praat.


Ok,cool maar het ging over die film die ze willen maken he,een actie-film zoals The Expendables maar dan met vrouwen.
Conclusie is dat jij dat prima vind kunnen en mannen en vrouwen zijn gewoon 100% gelijk,net zoveel sterke mannen als vrouwen,vrouwen zijn gewoon even sterk als mannen zelfs want anders noem je vrouwen het zwakkere geslacht.
Heb nog nooit een klap van een vrouw gehad die ik een half uur later nog voelde,behalve een keer met een stofzuiger maar dat telt niet.
17-08-2012 19:47
Frietgezicht schreef:
Heb amper voorbeeld gezien,ik zei waar een man een slappe sidekick is zoals vrouwen zat zijn in een film waar een kerel de leading role heeft.
TDKR valt af,Catwoman is zelf de sidekick, in Haywire, Total Recall heeft een man de leading role,in CTHD kunnen de mannen ook ass kicken,Terminator 2 zit pittige dame maar of ze kan winnen van een sterke gozer wordt nergens duidelijk en weer geen leading role.

Ik bedoelde dat jij doet alsof ik vrouwen het zwakkere geslacht noem en ik zeg de filmwereld ondersteunt mij want(ik val in herhaling) er zijn zat films waar een man de leading role heeft en de vrouw als eyecandy erbij loopt of in ieder geval slapper is dan de man.
Andersom is er amper een film te bedenken,jij noemt geen films waar een vrouw de leading role heeft en de man het zwakkere geslacht is en er wat bijloopt.
Underworld en Tomb Raider een beetje maar met mannen kun je er zo 100 noemen.

En daarom MOET deze film er komen. Tuurlijk is die er nog niet omdat Hollywood waarschijnlijk precies hetzelfde als jou denkt, en dat is bullshit! Ik blijf bij mijn standpunt, dit gaat gewoon werken ik weet het zeker.
17-08-2012 19:50
jaime91 schreef:
En daarom MOET deze film er komen. Tuurlijk is die er nog niet omdat Hollywood waarschijnlijk precies hetzelfde als jou denkt, en dat is bullshit! Ik blijf bij mijn standpunt, dit gaat gewoon werken ik weet het zeker.


Ben jij zelf eigenlijk geen vrouw?Serieus?Want Jaime is wel een vrouwennaam ook.
17-08-2012 19:51
Frietgezicht schreef:
Heb nog nooit een klap van een vrouw gehad die ik een half uur later nog voelde,behalve een keer met een stofzuiger maar dat telt niet.

Hahahaha kan me voorstellen dat een vrouw jou een klap met een stofzuiger heeft gegeven, waarschijnlijk denk je daarom ook niet meer zo helder. Haha nee ff serieus, ik blijf toch bij mijn standpunt en jij bij die van jou. Nogmaals je praat poep, kan me er totaal niet in vinden maar goed we komen er toch niet uit.
17-08-2012 19:52
Frietgezicht schreef:
Ben jij zelf eigenlijk geen vrouw?Serieus?Want Jaime is wel een vrouwennaam ook.

Nee ik ben gewoon een hetero gast, hoezo omdat ik het voor de vrouw opneem?
17-08-2012 19:53
jaime91 schreef:
Hahahaha kan me voorstellen dat een vrouw jou een klap met een stofzuiger heeft gegeven, waarschijnlijk denk je daarom ook niet meer zo helder. Haha nee ff serieus, ik blijf toch bij mijn standpunt en jij bij die van jou. Nogmaals je praat poep, kan me er totaal niet in vinden maar goed we komen er toch niet uit.


Stofzuigerslang bedoel ik.Maarre ik praat poep omdat jij het er niet mee eens bent?
Maar in ieder geval gaf je toe dat heel Hollywood het met mij eens is
17-08-2012 19:54
jaime91 schreef:
Nee ik ben gewoon een hetero gast, hoezo omdat ik het voor de vrouw opneem?


Hoezo zeg je er hetero bij?Zie je homo's als het zwakkere geslacht?
Beetje denigrerend dit..
17-08-2012 19:55
Frietgezicht schreef:
Stofzuigerslang bedoel ik.Maarre ik praat poep omdat jij het er niet mee eens bent?
Maar in ieder geval gaf je toe dat heel Hollywood het met mij eens is

Ja Hollywood is gewoon dom. En ik vind het gewoon onzin ja nogmaals. Maar laten we kappen want we komen er niet uit en deze discussie wordt te lang.
17-08-2012 19:56
Frietgezicht schreef:
Hoezo zeg je er hetero bij?Zie je homo's als het zwakkere geslacht?
Beetje denigrerend dit..

HAHAAHA GAST serieus! Omdat ik het idee had dat dat je volgende vraag zou zijn en ik je voor wilde zijn. Daarom!
17-08-2012 19:58
jaime91 schreef:
Ja Hollywood is gewoon dom. En ik vind het gewoon onzin ja nogmaals. Maar laten we kappen want we komen er niet uit en deze discussie wordt te lang.


Maarre zou jij ook een film willen zien met 8 homo's die dan net als The Expendables legers uitroeien enz of zie je hun wel als een zwakker geslacht?
The Asspendables ofzo.
17-08-2012 20:00
jaime91 schreef:
HAHAAHA GAST serieus! Omdat ik het idee had dat dat je volgende vraag zou zijn en ik je voor wilde zijn. Daarom!


Zou ik nooit vragen,volgens mij heb jij iets tegen homo's maar dat maakt voor de rest niet uit vriend,doet er niet toe.Nu ga je het ontkennen maar het kwam er erg uit op een manier dat we het moesten weten.

Maar lets agree 2 disagree.Denk toch niet dat deze film er komt.
17-08-2012 20:01
"Trailer Voice" :
TONIGHT ON FILMTOTAAL

FRIETGEZICHT VS JAIME91

DON'T MISS THE EPIC CLASH

TONIGHT AT 8PM

...

(Rated R)
17-08-2012 20:01
Frietgezicht schreef:
Maarre zou jij ook een film willen zien met 8 homo's die dan net als The Expendables legers uitroeien enz of zie je hun wel als een zwakker geslacht?
The Asspendables ofzo.

Nee ik ga niet naar films met homo's wel met lekkere wijven. Heb er niets tegen maar dat trekt me niet echt aan ofzo.
17-08-2012 20:02
Banned schreef:
"Trailer Voice" :
TONIGHT ON FILMTOTAAL

FRIETGEZICHT VS JAMIE91

DON'T MISS THE EPIC CLASH

TONIGHT AT 8PM

...

(Rated R)

En het is Jaime.
17-08-2012 20:02
jaime91 schreef:
En het is Jaime.


Check sorry ja vond die discussie grappig
17-08-2012 20:06
Banned schreef:
"Trailer Voice" :
TONIGHT ON FILMTOTAAL

FRIETGEZICHT VS JAIME91

DON'T MISS THE EPIC CLASH

TONIGHT AT 8PM

...

(Rated R)



Maarre Rated R door schelden bedoel je of verwacht je sex-scenes?
17-08-2012 20:06
Ksn de discussie hierboven verwijderd worden? Dit topic is namelijk voor FILMNIEUWS.
17-08-2012 20:06
Banned schreef:
Check sorry ja vond die discussie grappig

Ik ook!
17-08-2012 20:08
Dit is Jaime King,zoek maar op op google,die mag ook die film wel in dan zeker



En Jaime Murray uit Dexter en Spartacus

17-08-2012 20:11
Symn schreef:
Ksn de discussie hierboven verwijderd worden? Dit topic is namelijk voor FILMNIEUWS.


Ja stel je voor dat er mensen zijn met een mening...
Maar goed,ik zie dat jij in een artikel hebt gereageerd met 'Holy Shit en in een ander artikel met 'Holy Awesome!!'

Laten we dat voortaan maar doen ja

Jaime91,laten we nu maar stil zijn anders wordt het wel heel lang gesprekje.We kunnen het wel eens zijn dat ik gelijk heb he.
17-08-2012 20:12
Frietgezicht schreef:
Dit is Jaime King,zoek maar op op google,die mag ook die film wel in dan zeker
En Jaime Murray uit Dexter en Spartacus

Alleen omdat ze lekker zijn en mijn naamgenoten zijn dan. Maar ff serieus we lullen deze hele topic vol met onzin. Laat mensen hier gewoon hun nieuwtjes droppen, en laten wij gewoon zwijgen. Genoeg geluld, we komen er toch niet uit. Al hoeft die discussie niet verwijderd te worden. Daar is dit topic namelijk voor!
17-08-2012 22:33
2 dingen:

*Een voorbeeld van een film waarbij de vrouw vele malen sterker is dan de (uiteindelijke) mannelijke sidekick, die eigenlijk flink zwak is, is Kick-Ass.

*Films gaan mijden omdat er een homo in zit is beetje... jammer, sorry!
17-08-2012 22:36
Ed Crane schreef:
*Films gaan mijden omdat er een homo in zit is beetje... jammer, sorry!

Ik mijd geen films omdat er een homo inzit, ik kijk ook GTST namelijk. Ik hoef alleen geen homovariant van The Expendables te zien, is dat zo raar dan? Sorry als ik daar iemand mee beledigd heb, dat was niet mijn bedoeling.
17-08-2012 22:38
jaime91 schreef:
ik kijk ook GTST namelijk


Moehahahahaha
17-08-2012 22:39
Ed Crane schreef:
2 dingen:

*Een voorbeeld van een film waarbij de vrouw vele malen sterker is dan de (uiteindelijke) mannelijke sidekick, die eigenlijk flink zwak is, is Kick-Ass.

*Films gaan mijden omdat er een homo in zit is beetje... jammer, sorry!


Ok,dat is 1 voorbeeld maar je snapt wat ik bedoel,van mannen zijn er meer dan 500 voorbeelden.

Punt 2 heb je gelijk in,maar Jaime is volgens mij een goede gozer met een goed hart die gewoon niks met homo's heeft en wel wat ertegen maar geen echte pure haat.
Zijn trouwens maar weinig homo's in Hollywood he?Acteurs dan...
Lijkt de voetbalwereld wel..(tenminste,snap dat er zat zijn maar veel er niet voor uitkomen)
17-08-2012 22:49
Frietgezicht schreef:
Moehahahahaha

Ik wist dat je daar de pik op zou hebben. Maar even serieus ga me niet afschilderen als een of andere homohater. Ik heb niks tegen homo's klaar en ik ga hier ook gewoon niet meer op reageren. Dit gaat een hele verkeerde kant op ineens. Oja en doe niet alsof je mij kent, want je kent me niet.
17-08-2012 23:19
Nee joh Jaims, je hebt niemand beledigd, ik denk niet dat je homofoob bent hoor, en je zult zelf vast ook wel weten dat er genoeg leuke/ goeie films zijn waar een homo in zit. Zoals Frietgezicht zegt, je bent van een prima gozer.
17-08-2012 23:28
Na de Arnie-film nu ook al de trailer van de nieuwe Sly,Bullet To The Head!

17-08-2012 23:33
David Cronenburg kraakt Nolans Batman-films af

Wel apart stukje van fok.nl

David Cronenberg is niet te spreken over de huidige aanwas van films over superhelden. De regisseur van films als The Fly, A History of Violence en het recent verschenen Cosmopolis, vindt zelfs de uiterst succesvolle en veelgeprezen Batman-trilogie maar sneu. "Uiteindelijk is het gewoon een malloot in een cape", zegt hij tegen MTV.

"Het is in essentie natuurlijk gebaseerd op een stripreeks dus voor kinderen en voor pubers", gaat de 69-jarige Canadees verder. "Dat is altijd precies de lol geweest. Iedereen die zegt dat The Dark Knight Rises een soort verheven filmische kunst is, kletst uit zijn nek."

Een gedurfde uitspraak, aangezien vooral The Dark Knight uit 2008 en het onlangs verschenen vervolg The Dark Knight Rises hoge ogen gooiden bij pers en publiek. De Batman-films van Christopher Nolan staan zelfs alom bekend als werk dat het genre van superheldenfilms overstijgt.

Cronenberg is er kort over. "Christopher Nolans beste film is Memento", zegt hij, doelend op het misdaaddrama uit 2000 over een man die aan geheugenverlies lijdt. "Ik vind die Batman-films helemaal geen verheven kunstvormen. Ze zijn nog niet half zo interessant als Memento maar ongeveer twintig miljoen keer zo duur."

De regisseur vindt het schrijnend dat het zelfs Nolan niet lukt om het superheldengenre naar een hoger niveau te tillen. "Hij is technisch heel sterk, met zijn IMAX en 3D-films en hij heeft in Hollywood relatief veel macht omdat zijn films veel geld opbrengen. Maar zelfs hij wordt nog door studiobazen op de hals gezeten en die mensen hebben geen enkel respect voor films maken."
18-08-2012 00:12
Ed Crane schreef:
Nee joh Jaims, je hebt niemand beledigd, ik denk niet dat je homofoob bent hoor, en je zult zelf vast ook wel weten dat er genoeg leuke/ goeie films zijn waar een homo in zit. Zoals Frietgezicht zegt, je bent van een prima gozer.

Haha dank!
18-08-2012 00:56
Lol,vergeet die trailer,heb t hele artikel gemist die er al was.
18-08-2012 02:16
jaime91 schreef:
Haha dank!


Van wat ik gelezen hebt is Jaime een grote sadist xD

Een vrouwelijke expendables kan werken, zou graag Kristen Stewart opgeblazen zien worden met een kanongeweer. Maar hopelijk willen ze het wel juist doen.

Casting Helden - 1. Jessica Biel, Gina Carano, Michelle Monaghan, Jennifer Love Hewitt [moet expendables blijven], Malin Ackerman, Zoe Saldana en voor de onbekende graag de chick van Man on a Ledge.

Leidster - Katey Segal !!!

Schurk - Michelle Rodriguez, Rebecca Romijn, Famke Janssen, Uma Thurman en dan nog wat onbekendes erbij.

Leidster - Glenn Close of Susan Sarandon.

Ik denk hier maar even buiten de doos voor de film, het kan ook met wat oude rotten zijn xD
18-08-2012 02:33
Jonathancrane schreef:
Van wat ik gelezen hebt is Jaime een grote sadist xD

Een vrouwelijke expendables kan werken, zou graag Kristen Stewart opgeblazen zien worden met een kanongeweer.

En hoezo ben ik een sadist??
18-08-2012 09:24
"If your name isn't Jaime91 or Frietgezicht, and you're trying to find your old post by checking if someone responded to it... You're gonna have a bad time."

* Tom Hanks produceert film over de moord op JFK

*Leonardo DiCaprio zou in een WOII film spelen genaamd The Imitation Game, maar doet dat nu niet meer. Weet niet echt of dat dan filmnieuws is

*Winona Ryder misschien in Sylvester Stallone's Homfront.
18-08-2012 09:33
Frietgezicht schreef:

De regisseur vindt het schrijnend dat het zelfs Nolan niet lukt om het superheldengenre naar een hoger niveau te tillen. "Hij is technisch heel sterk, met zijn IMAX en 3D-films en hij heeft in Hollywood relatief veel macht omdat zijn films veel geld opbrengen. Maar zelfs hij wordt nog door studiobazen op de hals gezeten en die mensen hebben geen enkel respect voor films maken."


Euh 3D-films ? Cronenberg is niet zo'n grote naam meer dus hij beter z'n mond.

http://vimeo.com/46759301
Bovenstaande video is een features over The Dark Knights Rises en z'n Sound Design en Design.

Laatste Filmnieuws