'Star Trek into Darkness' opent sterk, maar niet overdonderend
'Iron Man 3' blijft hoge ogen gooien in het derde weekend.

Alternatieve opening The Avengers

Geplaatst door Bram op 29-08-2012 10:34 - Bron: YouTube

Alternatieve opening The AvengersDe Blu-Ray van The Avengers ligt ondertussen in de Nederlandse Dvd- en Blu-Ray schappen. De extra's zijn echter niet meer het meest verrassende onderdeel, aangezien een deel daarvan al op internet verscheen. Hieronder zie je wederom een toevoeging van de Blu-Ray versie. Het is een alternatieve openingsscène van de superheldenfilm van Marvel Studios, die ondertussen zo'n $1,5 miljard heeft opgehaald aan de wereldwijde bioscoopkassa.

In de wat donkere, meer sobere opening zien we S.H.I.E.L.D. agente Maria Hill (Cobie Smulders) die de clash in New York City evalueert, waardoor de film eigenlijk een grote flashback zou zijn geweest.

Op de Blu-Ray schijf staat een reeks Deleted Scenes, de eerder vrijgegeven Gag Reel, de Marvel One-Shot: Item 47 en de docu A Visual Journey.

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (21)

29-08-2012 10:59
Aardige opening, maar was wat mij betreft inderdaad niet echt nodig geweest.

Ander (gerelateerd) nieuws: ABC wil een tv pilot voor een serie van S.H.I.E.L.D. van Joss Whedon! klik
29-08-2012 11:09
Slechte opening. Ik vond ook dat The Avengers helemaal geen emotionele snaar kon raken. Zó dramatisch was dat eindgevecht niet, aliens als knalvoer en het was allemaal luchtig. Geen moment van echte dreiging gevoeld.
29-08-2012 12:27
Steve-O schreef:
Slechte opening. Ik vond ook dat The Avengers helemaal geen emotionele snaar kon raken. Zó dramatisch was dat eindgevecht niet, aliens als knalvoer en het was allemaal luchtig. Geen moment van echte dreiging gevoeld.


Mee eens het is een leuke film maar ik vindt ook dat die aliens niet dreigent overkomen.
Dan komen de Decepticons in de Transformers films meer dreigent over dan die aliens uit The Avengers.

Bij het eindgevecht in The Avengers moest ik wel veel aan Transformers 3 denken dat had er wel heel veel van weg.
29-08-2012 12:48
Steve-O schreef:
Slechte opening. Ik vond ook dat The Avengers helemaal geen emotionele snaar kon raken. Zó dramatisch was dat eindgevecht niet, aliens als knalvoer en het was allemaal luchtig. Geen moment van echte dreiging gevoeld.


Idd,dat had niemand denk ik.TDKR wist weer wel die emotionele snaar te raken en The Avengers is puur vermaak.
Had ook nooit het idee dat een Avenger zou sterven.
Hoop dat er in deel 2 toch wat meer dreiging en spanning zit en maybe hier en daar nog een schokkende wending/dood.
Thanos zelf is sterk zat maar hoop dat die niet een leger van figuranten die als knalvoer dienen onder zich heeft,dan liever stuk of 5 sterke gasten die wel raad weten met knokken en kills.

Ben blij dat dit niet in de film gekomen is,nutteloze scene.
29-08-2012 12:50
Slecht spel van Cobie Smulder zeg.. ice face
29-08-2012 13:03
Zomerbiertje schreef:
Slecht spel van Cobie Smulder zeg.. ice face


Mee eens. Haar acteerwerk in HIMYM is stukken beter.

Aparte opening, maar de huidige is beter.
29-08-2012 13:13
Best goede opening.. Maar hoort niet echt bij de opening.. Had het wel goede gevonden als de film wat donkerder was geweest, het was allemaal een beetje te humoristisch op sommige momenten..
29-08-2012 13:24
Vond deze ergens beter dan die opening in The Avengers... Zo cliché met die zware voice over die wat bla bla verkoopt...
29-08-2012 14:05
Frietgezicht schreef:
Thanos zelf is sterk zat maar hoop dat die niet een leger van figuranten die als knalvoer dienen onder zich heeft,dan liever stuk of 5 sterke gasten die wel raad weten met knokken en kills.
Dat zal niet gebeuren, want die heeft hij niet nodig, zo sterk is hij. Misschien The Other oftewel Chthon, de Chitauri-leider, die Loki toesprak.
En als hij The Infinity Gauntlet in handen krijgt, is het helemaal gebeurd. Dan heeft niemand wat in te brengen, want daarmee kan hij zowat het hele universum naar de gallemiezen helpen.
De reden dat hij die The Avengers 2 waarschijnlijk ook nog niet in handen zal krijgen, misschien aan het het eind.
Hier een verklaring van iemand op IGN waarom niet.
En volgens iemand in de reactie's daaronder, zijn er maar 3 of 4 wezens/beings, die dan sterker zijn dan Thanos met The Infinity Gauntlet, The Beyonder, the Living Tribunal en nog wat.
29-08-2012 14:32
Ik moet zeggen hoe meer speculaties er te ronden gaan hoe verder IK merk hoe groot dat marvel universum wel niet is. Van The Infinity Gauntlet had ik tot een eerder bericht over Thanos nooit gehoord, nu weer The Beyonder en the Living Tribunal. Wel leuk om er meer over te weten te komen al dacht ik dat ik er al veel van af wist. Niet dus.
29-08-2012 14:44
Dan vind ik de huidige opening toch beter.
29-08-2012 15:16
Decepticon schreef:
Dat zal niet gebeuren, want die heeft hij niet nodig, zo sterk is hij. Misschien The Other oftewel Chthon, de Chitauri-leider, die Loki toesprak.
En als hij The Infinity Gauntlet in handen krijgt, is het helemaal gebeurd. Dan heeft niemand wat in te brengen, want daarmee kan hij zowat het hele universum naar de gallemiezen helpen.
De reden dat hij die The Avengers 2 waarschijnlijk ook nog niet in handen zal krijgen, misschien aan het het eind.
Hier een verklaring van iemand op IGN waarom niet.
En volgens iemand in de reactie's daaronder, zijn er maar 3 of 4 wezens/beings, die dan sterker zijn dan Thanos met The Infinity Gauntlet, The Beyonder, the Living Tribunal en nog wat.


Nee ok,Thanos heeft het niet nodig maar natuurlijk gaan de helden wel gevechten winnen want als het alleen Thanos is valt er weinig te knokken want ze zullen hem niet continu tegenkomen.Mensen willen toch de Hulk zien smashen en de rest ook wat mannentjes pijn zien doen maar geef alleen aan dat ik hoop dat het kanonvoer dit keer iets sterker is dan die pikkies uit deel 1,die had ik nog aangekend
29-08-2012 15:45
Frietgezicht schreef:
Nee ok,Thanos heeft het niet nodig maar natuurlijk gaan de helden wel gevechten winnen want als het alleen Thanos is valt er weinig te knokken want ze zullen hem niet continu tegenkomen.Mensen willen toch de Hulk zien smashen en de rest ook wat mannentjes pijn zien doen maar geef alleen aan dat ik hoop dat het kanonvoer dit keer iets sterker is dan die pikkies uit deel 1,die had ik nog aangekend
Ja klopt heb je wel gelijk in, maar wie weet kunnen ze het zo goed brengen, dat ze toch met zijn allen constant tegen Thanos moeten knokken.
Maar zoals ik eerder aanhaalde, zal Chthon alias The Other waarschijnlijk ook wel een grote(re) rol krijgen als villain.
29-08-2012 15:46
Frietgezicht schreef:
Nee ok,Thanos heeft het niet nodig maar natuurlijk gaan de helden wel gevechten winnen want als het alleen Thanos is valt er weinig te knokken want ze zullen hem niet continu tegenkomen.Mensen willen toch de Hulk zien smashen en de rest ook wat mannentjes pijn zien doen maar geef alleen aan dat ik hoop dat het kanonvoer dit keer iets sterker is dan die pikkies uit deel 1,die had ik nog aangekend


Denk ook dat buiten Thanos ook de usa government en co het tegen de Avengers gaan opnemen want niet iedereen is even blij met de Avengers
dat komt wel duidelijk na voren in de film.
29-08-2012 15:51
synix01 schreef:
The Infinity Gauntlet had ik tot een eerder bericht over Thanos nooit gehoord.
Je moet ook idd maar net weten, maar The Infinity Gauntlet was al in Thor te zien, hij stond in de hal waar de cosmic cube/tesseract ook stond. Zodra The Destroyer tevoorschijn komt, om de Frost Giants te vernietigen, dan kun je een glimp van TIG zien.

Hier screenshots daarvan.
29-08-2012 17:20
Ik vind het zonde dat de docu van 90 minuten niet op de bluray + dvd zit. Die had ik graag willen zie . Er hadden ook veel meer extra's bij mogen zitten. Misschien een dubbeldisc bluray? De directors cut lijkt me nu al stukken mooirer. Ik vind het erg zonde dat het hele verhaal van captain america in het begin van de film bij de definitieve versie eruit is geknipt. Ik vond het prachtig. Net zoals het stuk van Hawkeye. Ik wil de versie waar je alles van kan zien. Er zijn ontzettend mooire stukken uit de film gehaald. En waar is het alternatieve einde? Waar je ze in de dönershop ziet eten? Wel een mooie film hoor, daar niet van
29-08-2012 23:08
Asperientje schreef:
En waar is het alternatieve einde? Waar je ze in de dönershop ziet eten?


Die zit aan 't einde van de film, ná de credits.
30-08-2012 08:38
Ik vind de extra's van de dvd/bluray wel tegenvallen, heel weinig helaas.
En die Item 47 slaat nergens op...
30-08-2012 08:48
tylerdv schreef:
Ik vind de extra's van de dvd/bluray wel tegenvallen, heel weinig helaas.
En die Item 47 slaat nergens op...


Inderdaad, best magertjes. De verwijderde scenes en de gag reel zijn nog wel aardig en item 47 viel eigenlijk een beetje tegen. Dat einde was vooral vaag/stom.

Ook vind ik het erg jammer (van Marvel/Disney) dat die 90 min docu niet in ons land is inbegrepen, want de "making of" die er nu op staat is maar heel kort. Ik had 't ook met Transformers 3; op de BR stond geen ruk aan extra's. Bastards!
30-08-2012 12:54
B@chelor schreef:
Inderdaad, best magertjes. De verwijderde scenes en de gag reel zijn nog wel aardig en item 47 viel eigenlijk een beetje tegen. Dat einde was vooral vaag/stom.

Ook vind ik het erg jammer (van Marvel/Disney) dat die 90 min docu niet in ons land is inbegrepen, want de "making of" die er nu op staat is maar heel kort. Ik had 't ook met Transformers 3; op de BR stond geen ruk aan extra's. Bastards!
Ja, daar was, wat, ben ik nog steeds pissed over
Dat noemen ze dan marketing godver, zodat je in februari nog eens de 3D blu-ray kon kopen, als je alle extra's wilt zien. De mensen zonder 3D tv, die dus niks aan die 3D blu-ray hebben, worden gewoon in de kou gezet. Als TF fan wil die extra's zo graag zien, maar ik verdom het om die 3D blu-ray te kopen. Misschien als ie een keer in de budget bak ligt.

Wat Item 47 betreft, die vind ik wel leuk. Maar het heeft idd eigenlijk niks met het verhaal te maken, maar dat heeft die Marvel-One-Shot van Captain America ook niet. Alleen die M-O-S van Thor had wat met het verhaal te maken.
Maar het zuigt idd dat die 90 minuten durende making-off er niet op staat. Ik weet niet wat die mensen bezielt, die dit beslissen.
30-08-2012 15:56
Decepticon schreef:
Maar het zuigt idd dat die 90 minuten durende making-off er niet op staat. Ik weet niet wat die mensen bezielt, die dit beslissen.


Ik las ook op CBM.com dat in de UK de BR/DVD niet de commentary van Joss zal bevatten, maar wel op de US versie. Alleen maar om de releasedatum van de UK te halen.

Laatste Filmnieuws