'Star Trek into Darkness' opent sterk, maar niet overdonderend
'Iron Man 3' blijft hoge ogen gooien in het derde weekend.

Fans willen John Woo voor 'Expendables 3'

Geplaatst door Jim op 18-09-2012 11:30 - Bron: Joblo

Fans willen John Woo voor 'Expendables 3'Terwijl The Expendables 2 het goed doet in de bioscopen, beginnen nu natuurlijk de onvermijdelijke discussies over een vervolg. Een derde film zal er sowieso wel komen, dus is het de vraag wie hem moet regisseren. Het lijkt erop dat Simon West, die de tweede film regisseerde, gewoon terug zal keren voor de derde film in de franchise, maar een fan doet wel heel erg zijn best om een andere regisseur achter het roer te krijgen. ABKing heeft een overtuigend verhaal waarom niemand minder dan John Woo de derde film moet regisseren.

Het komt erop neer dat in zijn ogen niemand anders actie zo goed in beeld kan brengen als Woo. De laatste Expendables moet natuurlijk met een knal eindigen en het lijkt erop dat deze fan niet vindt dat West dat goed genoeg heeft gedaan.

People these days seem to underestimate what WOO can bring to the table -- I think EX3 needs to close out the series with a BANG and be different. Imagine Barney Ross throwing a canister of gasoline in the air and Trench shooting it only for an explosion to take out 20 of SEAGAL's goons....Or Jet Li and Jackie Chan fighting side by side trying to defeat Nic Cage's goons (right after Chan makes his entrance of course riding a bike into a warehouse mid air shooting a machine gun in slow motion). Maybe throw in some Maggie action to show the boys how it is done to try to one-up them....John Woo knows how to make all this look good on screen. See HARD BOILED if you don't believe me.

De vraag is natuurlijk wat jullie hiervan vinden? Heeft West zijn werk goed genoeg gedaan om ook de derde film te regisseren, of vinden jullie ook dat Woo een betere optie is?

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (31)

18-09-2012 11:34
Ik vond EX2 de slechtste van de 2 omdat de aktie scenes zo belabberd in beeld gebracht werden; veel te snel ge-edit en veel te veel CGI bloed props. Woo doet precies het tegenovergestelde en dat bevalt me wel. Hopelijk bereikt die fan iets, maar dat betwijfel ik jammer genoeg. West heeft zijn beste tijd gehad naar mijn mening.

Hard Boiled, Hard Target, Broken Arrow, Face/Off, Windtalkers en de Red Cliff film hadden daarbovenop ook geweldige aktie scenes.
18-09-2012 12:37
Tja,ik vraag me juist af wat er opeens met Woo gebeurd is.
Die man vond ik leuke films afleveren met maybe Van Damme's beste film en daarna Broken Arrow en het fantastische Face/Off en toen ging het niveau flink omlaag Blackjack en met Mission Impossible 2 die nog aardig was maar daarna het matige Windtalkers en het nog slechtere Paycheck.
En sinds 2003 maar 1 film die ik nog niet gezien heb.
Is Woo z'n magie niet kwijt?
18-09-2012 12:39
Ik vind Brett Ratner juist wel een geschikte kandidaat,geen man die je films als X-Men 3 moet laten maken maar wel iemand die een goede mix van humor en actie kan leveren zonder diepgang.
18-09-2012 12:49
Lijkt me een geschikte regisseur. Goede bekende Nicolas Cage doet ook mee dus misschien dan ook John Travolta bij de cast voegen
18-09-2012 12:52
Frietgezicht schreef:
Ik vind Brett Ratner juist wel een geschikte kandidaat.


De backupregisseur
18-09-2012 13:21
John Woo lijkt me een perfect idee.
18-09-2012 13:28
Maakt mij niet zoveel uit wie de film regisseert, het is al epic genoeg om al die oude sterren bij elkaar te voegen en er een bad-ass film van te maken. Zolang John Woo (of wie dan ook) niet beslist van R-rated naar PG-13 te gaan, PRIMA!

Nic cage hoeft ervoor mij niet bij eerlijk gezegd, vind hem nou eigenlijk niet een actieheld die in een expendables film thuis hoort, zijn uitstraling is gewoon niet bad-ass genoeg naar mijn idee. Al Pacino zou ik wel graag terugzien als een drugsbaron ofzo (misschien een beetje te oud).
18-09-2012 13:50
Angelater schreef:
Ik vond EX2 de slechtste van de 2 omdat de aktie scenes zo belabberd in beeld gebracht werden; veel te snel ge-edit en veel te veel CGI bloed props. Woo doet precies het tegenovergestelde en dat bevalt me wel. Hopelijk bereikt die fan iets, maar dat betwijfel ik jammer genoeg. West heeft zijn beste tijd gehad naar mijn mening.

Hard Boiled, Hard Target, Broken Arrow, Face/Off, Windtalkers en de Red Cliff film hadden daarbovenop ook geweldige aktie scenes.


ik vond hem eigenlijk ook minder goed dan de eerste film, ik heb de eerste van de week nog is gekeken, en de gevechten enzo zijn echt veel beter.
De enige reden dat de 2de beter is , is omdat Jean Claude er in mee speelt, en omdat Arnie ook een grotere rol had
18-09-2012 14:07
Ik vind dat West absoluut een geweldige film heeft afgeleverd. Deel 1 miste voor een groot gedeelte echt leuke oneliners en grappen en dat had deel 2 wel. Ook waren de badguys in deel 1 wat minder. Gary Daniels en Steve Austin waren top maar Eric Roberts was echt een grap. Bij deel 2 zaten er genoeg leuke grappen in, de actie was genoeg aanwezig en lekker hard en de badguys waren ook top! Het enige wat ik minder vond was dat Van Damme en Scott Adkins te weinig in actie kwamen. Jammer dat er zo weinig gebruik is gemaakt van hun martial arts skills! En de vroege exit van Jet Li vond ik overigens ook bullshit en flauw. Ik miste hem echt gedurende de film, hij had nog voor leuke eentweetjes kunnen zorgen met Dolph,vooral omdat Dolph dit keer aan de goede kant stond. Verder vond ik deel 2 gewoon veel leuker dan deel 1.

West mag dus van mij best een derde deel doen, maar John Woo is ook zeker een goede keus. Hij heeft in het verleden bewezen goed met actiefilms overweg te kunnen, dus eigenlijk maakt het mij niet zo heel veel uit. Beide heren zijn zeer geschikt.
18-09-2012 14:25
De Coen Brothers moeten de 3e film maken xD

Nee, ik vind John Woo wel een goeie regisseur maar Mission Impossible 2 was een teken van ''teveel actie knelt een film''. Ik vond Simon West het uitstekend doen, en ben geen hater tegenover hem. Ik kijk ook uit na Stolen, wat eruit ziet als een leuke Nicolas Cage film. Cage, Seagal, Snipes en de rest moeten natuurlijk wel meedoen.
18-09-2012 15:02
Jonathancrane schreef:
Snipes en de rest moeten natuurlijk wel meedoen.


Die zit nog wel een tijdje in de gevangenis.
18-09-2012 15:05
Jonathancrane schreef:
Cage, Seagal, Snipes en de rest moeten natuurlijk wel meedoen.


Trilogie van maken en dat Seagal ze allemaal breekt
18-09-2012 15:16
Fuck Cage,stop gewoon Ving Rhames erin als 1 van de badguys.
18-09-2012 15:53
Heb deel 2 nog niet gezien, maar heb wel een idee.. Laat ze deel 3 gewoon samen regisseren

Voor de rest wil ik een paar acteurs zoiezo in een deel 3:
-Al Pacino
-Robert de Niro
-Harrison Ford
-Nicolas Cage
-Tom Cruise
-Keanu Reeves
-Ving Rhames
-Sameul L. Jackson

Acteurs die ik zoiezo niet in een deel 3 wil:
-Taylor Lautner
-Steven Seagal
18-09-2012 16:05
Wie zeker in deel 3 moet is

Jackie Chan.
18-09-2012 16:48
Batman4 schreef:
Heb deel 2 nog niet gezien, maar heb wel een idee.. Laat ze deel 3 gewoon samen regisseren

Voor de rest wil ik een paar acteurs zoiezo in een deel 3:
-Al Pacino
-Robert de Niro
-Harrison Ford
-Nicolas Cage
-Tom Cruise
-Keanu Reeves
-Ving Rhames
-Sameul L. Jackson

Acteurs die ik zoiezo niet in een deel 3 wil:
-Taylor Lautner
-Steven Seagal



Een heel mooi lijstje maar deze films zijn toch eigenlijk bedoelt voor actiesterren uit de jaren tachtig en begin jaren negentig. Hier hoort een Steven Seagal gewoon bij ongeacht hoe je over de man denkt.

Volgens mij zijn Harrison Ford en Nicolas Cage toch al gecast
18-09-2012 16:57
Pete_027 schreef:
Een heel mooi lijstje maar deze films zijn toch eigenlijk bedoelt voor actiesterren uit de jaren tachtig en begin jaren negentig. Hier hoort een Steven Seagal gewoon bij ongeacht hoe je over de man denkt.

Volgens mij zijn Harrison Ford en Nicolas Cage toch al gecast


Bedankt Maar ook al hoort Seagal er wel bij, ik heb een pest en dan echt pest hekel aan die vent! Hij gedraagt zich alsof ie heel goed is en zo en hij loopt de hele film rond met een gezicht alsof er gewichten aan zijn gehangen...

En Cage was zoiezo al gecast, van Ford was het nog niet zeker volgens mij..
18-09-2012 17:03
Batman4 schreef:
Hij gedraagt zich alsof ie heel goed is en zo en hij loopt de hele film rond met een gezicht alsof er gewichten aan zijn gehangen..


Hij is ook heel goed Tegenwoordig heeft man een beetje last van overgewicht vandaar het pafferig gezicht
18-09-2012 17:17
Pete_027 schreef:
Hij is ook heel goed Tegenwoordig heeft man een beetje last van overgewicht vandaar het pafferig gezicht


Nee, ik vind hem echt bagger in 't kwadraat! Kan niet geloven dat mensen hem een goed acteur noemen! Geef mij Bruce Willis maar, dat is pas een goede actiester!
18-09-2012 17:19
Batman4 schreef:
Nee, ik vind hem echt bagger in 't kwadraat! Kan niet geloven dat mensen hem een goed acteur noemen! Geef mij Bruce Willis maar, dat is pas een goede actiester!


Nee, geen acteur. Het meerendeel in deze films zijn geen acteurs maar 'performers'. Al Pacino dat is pas een acteur

Wat ik bedoel met goed is zijn vechtsport. Hij is echt en wat de man daarmee bereikt heeft.

Zelfs de pols, als ik het goed heb, van James Bond gebroken
18-09-2012 17:33
net als de mission impossible reeks elke keer een nieuwe regisseur.
Het moeten wel echte actie helden uit de jaren 80 natuurlijk seagal en wat te denken van b.a baracus
18-09-2012 17:58
Pete_027 schreef:
Die zit nog wel een tijdje in de gevangenis.


Juli volgend jaar komt hij vrij, dus het kan wel.
18-09-2012 18:30
Ik vond deel twee juist beter als deel 1. Zoiezo die vechte actie waren vet in beeld. Ik weet niet naar welke film mensen hebben zitten kijken. Maar sommige vecht actie waren echt vet hoor en veel meer als in deel 1. En wat wil je nog meer man chuck komt in deel 2 voor dat is al de moeite waard om de film te zien. Ik heb genoten dus laat deel drie maar komen en inderdaad zou ik jackie chan laten opdraven voor deel drie als villian hahahaah vetttttt of stefan segal als villian nog beter hahahahah vettt
18-09-2012 19:47
Deel 2 was wel een stuk beter dan deel 1 maar dat zegt natuurlijk niet echt veel, bij deel 1 verveelde ik me gewoon halverwege de film. Deel 2 had nog wel goede actie in de eerste 15 minuten maar verder was het erg matig maar ik verveelde me iedergeval niet.

Zet er een goede schrijver op zoals bijvoorbeeld shane black die doorheeft hoe je een goede actie komedie moet maken.
18-09-2012 20:12
Ik denk dat West dat wel goed gedaan heeft, zeker voor in de cinema waren de actiescènes overzichtelijk in beeld gebracht, misschien een beetje te overzichtelijk voor sommigen en daar kan ik wel inkomen. In het eerste deel was die stijl van filmen heel anders. ik denk dat Woo er ook een eigen stijl kan van maken die wel een interessante combinatie kan geven maar vraag me inderdaad ook nog af als hij nog even goed die stijl kan brengen zoals in Hard Target en Face Off waar dat echt uitspringde. Red Cliff was wel een prima recente film van Woo en dat geeft me wel vertrouwen, maar denk dat West dat ook nog prima zou komen ook omdat Sly altijd zijn invloed erin zal hebben en voor een bepaalde zekerheid brengt.

Misschien word ik er inderdaad wel niewschierig naar, nu jullie dit aanhalen en daarom geef ik nu toch de voorkeur aan Woo, maar zou er niet van wakker liggen als het toch gewoon West blijft. Het hangt meer af van de nieuwe mensen die erbij geraken. Snipes, Seagal, Cage zouden er zeker bij moeten, maar we zullen zien he.
18-09-2012 23:05
Doe dan john mctiernan, die weet ook wel een goeie actiefilm te maken, aub geen Bret ratner, voor de humor misschien wel maar voor de actie niet capabel genoeg.

West mag het van mij ook gewoon weer doen, deel 2 was een enorme verbetering op alle vlakken met deel 1.

Deel 1 krijgt van mij een 7, deel2 een dikke 8 en dan hoop ik dat deel 3 natuurlijk een 9 word(een 10 zal met deze films waarschijnlijk nooit gehaald worden)
19-09-2012 07:14
Uwe Boll, Roel Reinee.
19-09-2012 09:03
ben ook altijd wel fan geweest van Michael Dudikoff!!

bekend van american ninja
Weet niet wat hij tegenwoordig uitspookt (en of hij nog leeft:-)..)
19-09-2012 09:20
Ik ben een enorm liefhebber van John Woo - maar niet voor The Expendables. Dat klopt gewoon niet. John Woo is van de strakke, stijlvolle actie en The Expendables zijn gewoon lekker lomp. Iemand als John Moore lijkt mij een betere keuze, die heeft nog een leuke balans tussen brute actie en stijlvolle shots.
19-09-2012 13:04
Dunno1984 schreef:
ben ook altijd wel fan geweest van Michael Dudikoff!!

bekend van american ninja
Weet niet wat hij tegenwoordig uitspookt (en of hij nog leeft:-)..)

Hahaha hij doet gelukkig niets meer. Die American Ninja films zijn echt vreselijk slecht. Ik vraag me zelfs oprecht af of die Dudikoff wel kan knokken. Wat waren die vechtscenes slecht zeg. En dan niet alleen in deel 1 maar in ieder deel. Vreselijk slechte baggerfilms.
19-09-2012 19:26
Ik dacht aan de volgende 'actie-sterren' als aanvulling: Steven Seagal, Hulk Hogan, Vin Diesel, The Rock, Ving Rhames, Danny Trejo, Mr. T en Wesley Snipes. Echte B/C- sterren die in een film als deze passen. Desnoods nog met een cameo van Mark Hamill met een lightsaber

Laatste Filmnieuws