Eerste trailer ‘The Lego Movie’
Je krijgt gelijk zin om al die steentjes weer van zolder te halen.

Nieuwe "Dwarves" poster 'The Hobbit: An Unexpected Journey'

Geplaatst door Bram op 27-09-2012 19:44 - Bron: Facebook

Er is weer een nieuwe poster van The Hobbit: An Unexpected Journey opgedoken. Zoals op de poster te zien, staan dit keer de dertien dwergen centraal die Bilbo (Martin Freeman) vergezellen tijdens zijn onverwachte reis die hen vele avonturen oplevert. In Peter Jacksons eerste Hobbit film zijn de rollen van de dwergen voor Jed Brophy als Nori, Dean O'Gorman als Fili, Mark Hadlow als Dori, James Nesbitt als Bofur, Peter Hambleton als Gloin, Graham McTavish als Dwalin, Richard Armitage als Thorin Oakenshield (midden), Ken Stott als Balin, John Callen als Oin, Stephen Hunter als Bombur, William Kircher als Bifur, Adam Brown als Ori en Aidan Turner als Kili.

Muisklik voor een vergroting



Met een heel klein beetje fantasie heeft dit veel weg van een van de eerste posters van Disneys The Muppets (2011):



The Hobbit: An Unexpected Journey, The Hobbit: The Desolation of Smaug en The Hobbit: There and Back Again verschijnen respectievelijk op 14 december 2012, 13 december 2013 en 18 juli 2014. Check hieronder de tweede trailer:

© FilmTotaal 2013 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties (30)

27-09-2012 19:56
Mijn eerste gedachtes waren ook The Muppets...
27-09-2012 20:10
Mijn eerste gedachte was. Hopelijk is het snel 14 December!!
27-09-2012 20:16
Vind de dwergen er wel erg tof uitzien! Dit is echt 1 van de films waar ik dit jaar naar uitkijk! Heb er zin in!
27-09-2012 20:28
Juist ja precies ...ik zag deze poster ook op een andere site en dacht gelijk aan de Muppets. Ik hoop dat het een onwijs gave film word waar ik wel graag mijn geld aan geef in de bios.
27-09-2012 21:51
Die ene helemaal links onderin heeft de uitstraling alsof Robin Williams onder die make-up zit.
27-09-2012 22:20
Als jullie een idee willen hebben hoe ik eruit zie: 2e rij van boven,middelste gozer,als 2 druppels water,iets ander kapsel.

Maarre ik vind dit wel erg kinderachtig overkomen maar natuurlijk ga ik deze in de bios kijken.
27-09-2012 22:23
Haha leuk! Zijn ook zoveel Dwergen. Ik heb wel zo het idee dat meerdere Dwergen beter uit de verf komen in de extended edition. De nadruk zal denk ik veelal op Thorin en Balin liggen, van de Dwergen dan.
27-09-2012 23:11
Steve-O schreef:
Haha leuk! Zijn ook zoveel Dwergen. Ik heb wel zo het idee dat meerdere Dwergen beter uit de verf komen in de extended edition. De nadruk zal denk ik veelal op Thorin en Balin liggen, van de Dwergen dan.

Extended edition? Do tell.
27-09-2012 23:12
Frietgezicht schreef:
Als jullie een idee willen hebben hoe ik eruit zie: 2e rij van boven,middelste gozer,als 2 druppels water,iets ander kapsel.


oei



Poster vind ik nu niet bijzonder. Ook lijkt die tweede van de eerste rij niet echt op een dwerg... Eigenlijk lijken het me een bende ouwe rukkers op een hoopje... Ik ga die nooit uit elkaar kunnen houden.
27-09-2012 23:14
Moviemagic schreef:
Die ene helemaal links onderin heeft de uitstraling alsof Robin Williams onder die make-up zit.


Die blauwe, die dat bordje "in cinemas soon" vasthoud? Ja indd dat vond ik ook al
28-09-2012 00:03
Aston schreef:
Extended edition? Do tell.

Jonge, natuurlijk komt hier een extended edition van op de BR! Dat is echt een no-brainer.
28-09-2012 00:09
dawgrule schreef:
Die blauwe, die dat bordje "in cinemas soon" vasthoud? Ja indd dat vond ik ook al


HAHAHAHA
28-09-2012 08:13
Ook al is de poster misschien gekopieerd, ik vind hem wel tof
28-09-2012 08:59
ntt schreef:
Mijn eerste gedachte was. Hopelijk is het snel 14 December!!


haha mijne ook
28-09-2012 09:17
Ja zijn er nog van die posters kijk maar naar toy story 3 ...

28-09-2012 09:38
Wat een kinderachtig poster zeg FAIL !!! ziet er niet uit
Duidelijk te zien dat The Hobbit meer voor kinderen is.
Ik was al niet van plan om hem te gaan zien in de bios ( tja 3D) maar nu ga ik hem zeker niet zien. M
Misschien ooit een x als die op blu-ray is.
28-09-2012 09:57
Vind dit toch niet echt 'kinderachtig'. Gewoon een erg gave poster.

Na enkele trailers, foto's en deze poster moet ik zeggen dat ik nu al veel onderscheid kan maken bij de dwergen. Misschien niet qua naam, maar ik vind het knap dat ze qua uiterlijk zo divers zijn.

De dwergen mogen overigens best een komische 'touch' hebben, The Hobbit is uiteindelijk een minder zwaar en serieus werk dan LOTR en dat hoort de film weer te geven.
28-09-2012 10:07
Steve-O schreef:
Jonge, natuurlijk komt hier een extended edition van op de BR! Dat is echt een no-brainer.

Nou, de films gaan echt niet zolang duren al bij de LOTR, lijkt mij. Dus een extended versie is minder hard nodig. Zelfs van King Kong was er geen extended versie, toch? Als ze het wel doen zijn ze gewoon zeker uitmelkers.
Gigan72 schreef:
Wat een kinderachtig poster zeg FAIL !!! ziet er niet uit
Duidelijk te zien dat The Hobbit meer voor kinderen is.
Ik was al niet van plan om hem te gaan zien in de bios ( tja 3D) maar nu ga ik hem zeker niet zien. M
Misschien ooit een x als die op blu-ray is.

Tja, de Hobbit is een kinderboek. Maar deze film wordt duidelijk veel enger dan animatie die al van de Hobbit verschenen is.

Maar jij kijkt dus ook geen ET, Toy Story en Back of the Future omdat ze te kinderachtig zijn? Apart. Maar het kan als je echt alleen maar van serieuze en duistere films houdt. Overigens heeft deze nog een hoop 12+ elementen dus echt kinderachtig wil ik het ook niet noemen... Sowieso op voorhand al zeggen dat je hem niet gaat zien zonder 1 recensie gezien te hebben vind ik wel erg voorbarig en dat zou ik nooit doen. Stel, stel dat het de beste film ooit blijkt te zijn dan wil je die toch zien lijkt me.
28-09-2012 10:23
Frietgezicht schreef:
Als jullie een idee willen hebben hoe ik eruit zie: 2e rij van boven,middelste gozer,als 2 druppels water,iets ander kapsel.


Haha!
28-09-2012 10:33
Aston schreef:


Maar jij kijkt dus ook geen ET, Toy Story en Back of the Future omdat ze te kinderachtig zijn? Apart. Maar het kan als je echt alleen maar van serieuze en duistere films houdt. Overigens heeft deze nog een hoop 12+ elementen dus echt kinderachtig wil ik het ook niet noemen... Sowieso op voorhand al zeggen dat je hem niet gaat zien zonder 1 recensie gezien te hebben vind ik wel erg voorbarig en dat zou ik nooit doen. Stel, stel dat het de beste film ooit blijkt te zijn dan wil je die toch zien lijkt me.


Toy story heb ik nooit wat aan gevonden en E.T ook niet ook niet toen die uit kwam toen die tijd.
Back to the Future is een ander verhaal dat is voor mij jeugdsentiment.

En nee ook al is dit de beste film dan ga ik hem nog niet kijken in de bios want hij is in 3D dus sla ik hem over.
Ik zal hem vast wel een x zien maar niet in de bios.

En ik ben (nog) niet onder de indruk van de beelden die ik tot nu toe heb gezien.
28-09-2012 15:05
Gigan72 schreef:
Toy story heb ik nooit wat aan gevonden en E.T ook niet ook niet toen die uit kwam toen die tijd.
Back to the Future is een ander verhaal dat is voor mij jeugdsentiment.

En nee ook al is dit de beste film dan ga ik hem nog niet kijken in de bios want hij is in 3D dus sla ik hem over.
Ik zal hem vast wel een x zien maar niet in de bios.

En ik ben (nog) niet onder de indruk van de beelden die ik tot nu toe heb gezien.


Weet niet wat je hier te zoeken hebt want je klinkt niet echt als die hard filmliefhebber. Als je 3D overslaat mis je al veel goeie films.Als je ET en Toy Story al overslaat om dat ze kinderachtig zijn blijft er weinig over lijkt mij.
28-09-2012 15:28
johanmeesters schreef:
Weet niet wat je hier te zoeken hebt want je klinkt niet echt als die hard filmliefhebber. Als je 3D overslaat mis je al veel goeie films.Als je ET en Toy Story al overslaat om dat ze kinderachtig zijn blijft er weinig over lijkt mij.


Wat een onzin zeg er zijn er meer die niet na 3D films gaan ook hier zitten er een aantal die 3D niets vinden.
Het is alleen maar geldklopperij


En toen E.T uit kwam was ik 10 jaar en toen vondt ik er al niets aan.
En om dat ik E.T. en Toy story niets aan vindt ben ik geen filmliefhebber beetje onzin vindt je niet.
Ik neem aan dat jij als die hard filmliefhebber ook films heb waar je niets aan vindt en er niet na kijk.
28-09-2012 15:50
Gigan72 schreef:
Wat een onzin zeg er zijn er meer die niet na 3D films gaan ook hier zitten er een aantal die 3D niets vinden.
Het is alleen maar geldklopperij


En toen E.T uit kwam was ik 10 jaar en toen vondt ik er al niets aan.
En om dat ik E.T. en Toy story niets aan vindt ben ik geen filmliefhebber beetje onzin vindt je niet.
Ik neem aan dat jij als die hard filmliefhebber ook films heb waar je niets aan vindt en er niet na kijk.


Er waren een aantal 3D films afgelopen jaar die toch erg goed waren, zoals The Adventures of Tintin en Hugo.

E.t. is toch zeker geen slechte film en was een wereldwijd kassucces. Toy Story was een revolutie binnen het animatie gebied en Toy story 3 was 1 van de 3 animatiefilms die genomineerd was voor de Oscar van Beste Film. Toch wel een aantal kwaliteits films die zeker niet kinderachtig zijn. Ik heb ook zeker films die ik wat minder vind maar om E.t. en Toy Story als kinderachtig te bestempelen vond ik wat te ver gaan...
28-09-2012 15:53
Gigan72 schreef:
Wat een onzin zeg er zijn er meer die niet na 3D films gaan ook hier zitten er een aantal die 3D niets vinden.


Er zullen er maar heel weinig zijn die niet naar The Hobbit gaan kijken omdat hij in 3D is. Of heeft The Avengers ook zoveel verlies gemaakt omdat mensen niet naar 3D films gaan.
28-09-2012 16:05
johanmeesters schreef:
Er waren een aantal 3D films afgelopen jaar die toch erg goed waren, zoals The Adventures of Tintin en Hugo.

E.t. is toch zeker geen slechte film en was een wereldwijd kassucces. Toy Story was een revolutie binnen het animatie gebied en Toy story 3 was 1 van de 3 animatiefilms die genomineerd was voor de Oscar van Beste Film. Toch wel een aantal kwaliteits films die zeker niet kinderachtig zijn. Ik heb ook zeker films die ik wat minder vind maar om E.t. en Toy Story als kinderachtig te bestempelen vond ik wat te ver gaan...


Ik zei dat ik deze poster van de Hobbit kinderachtig vindt.
ik zeg niet dat ik dat van E.T en Toy story vindt ik zeg dat ik daar niets aan vindt.

Tin tin heb ik niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen Hugo heb ik wel gezien thuis dus niet in de bios maar dat is wel een leuke film.
28-09-2012 16:08
benjamin schreef:
Er zullen er maar heel weinig zijn die niet naar The Hobbit gaan kijken omdat hij in 3D is. Of heeft The Avengers ook zoveel verlies gemaakt omdat mensen niet naar 3D films gaan.


Ook die heb ik niet gezien in de bios om dat die in 3D was.

Ik heb maar 3 films in 3D gezien en daar laat ik het bij ik vindt het echt helemaal niets dus wacht ik wel als ze uit zijn op Blu-ray of dvd.
28-09-2012 17:35
Gigan72 schreef:
Ik zei dat ik deze poster van de Hobbit kinderachtig vindt.
ik zeg niet dat ik dat van E.T en Toy story vindt ik zeg dat ik daar niets aan vindt.

Tin tin heb ik niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen Hugo heb ik wel gezien thuis dus niet in de bios maar dat is wel een leuke film.


Dan laat ik het hierbij, vind zelf weinig mis met 3D, je moet er aan geloven als je films waar je naar uit kijkt in de bioscoop wilt zien. Om helemaal te wachten tot de BR release houdt ik echt niet vol...

Over The Hobbit, daar heb ik veel zinin. Vind de verschillede stijlen bij de dwergen wel leuk uitgewerkt
28-09-2012 19:14
Waarom doet Obelix mee? Waren de Romeinen op?
28-09-2012 20:42
Wat een kinderachtige poster, het lijkt wel een slechte Pixar film! Na het zien van de eerste trailer (vol flauwe visuele trucjes en lelijke wezens), ben ik bang dat het hele Lord of the Rings sfeertje niet meer terug komt. The Hobbit is oorspronkelijk dan ook geschreven als kinderboek. Ik hoop op mijn ongelijk.
28-09-2012 23:12
Poster is inderdaad niet al te best, maar een marketing campagne is voor mij een stuk minder belangrijk dan de film. Aan het bronmateriaal kan het niet liggen, ik heb de Hobbit met veel plezier gelezen. Peter Jackson heeft al een groot aantal prima films afgeleverd, dus daar twijfel ik ook niet aan. De keuze van Martin Freeman als Bilbo lijkt mij perfect, dus dat lijkt ook goed te zitten en als er ook reguliere voorstellingen worden gegeven, ben ik helemaal blij. Maar dit is de enige film die ik in 3D overweeg te gaan zien.

Laatste Filmnieuws