- Nou, vorig jaar was mijn enige echt serieuze voornemen LOTR achter elkaar kijken. Niet gelukt.
Maar dit jaar misschien wel. Ik heb een nieuwe, grotere en betere tv dus dat geeft motivatie.Nog niet. Ik heb inmiddels de blu-ray SEE van LOTR. Maar nog steeds niet achter elkaar gezien. Geeft ook niet zoveel. Ik heb wel een HP-marathon gehouden en die duurt nog langer.
- BoB achter elkaar kijkenOok nog niet.
- Een nieuwe serie zoeken, wellicht the Walking dead o.i.d.Heb inmiddels The Big Bang Theory gezien. Geweldige serie.

Verder heb ik Arrested Development en Community klaar staan om te kijken.
- De IMDB top 250 eens grondig gaan bekijkenJa, ik ben ben er mee bezig. Maar niet actief. Ik zit inmiddels iets van 25 films verder op 150/250.
- 2 erg lange films uit mijn collectie bekijken: Gone with the Wind en Lawrence of ArabiaBeiden gezien.
- Nog minstens een tiental Hitchcocks kijkenZoals ik al zei:
'Zoiezo lijkt een tiental mij wel heel hoog gegrepen. Ik wil er nog iets van vijf echt graag zien.'
Vier Hitchcocks gekeken buiten mij Hitchcock box. Gaat op zich wel lekker dus.
- Minstens 15 keer naar de bioscoopGehaald. Ik zit op 17.
- Een maandgemiddelde van minstens 18Gehaald. Zit op 19.1 films per maand.
- Wat meer Aziatische films kijken (Koreaans, Japans)Ja, dat gaat prima. Ik heb al een hoop Japans gezien. Inmiddels gezien: Sanbiki no samurai, Rashômon, Seppuku, Kedamono no ken, Okuribito, Akmareul boatda, Kakushi-toride no san-akunin en Ningen no Jôken deel 1. Ik moet nu nog de Ningen no Jôken box afkijken. Het eerste deel viel alleen wat tegen.
- Maximaal 40 dvd's erbijTsja, bij lange na niet gehaald. Voornamelijk de aanschaf van een James Bond box met 20 dvd's heeft een flinke duit in het zakje gedaan.

En ik ben overgestapt op Blu-ray. Alleen al aan BR zit ik inmiddels op 60.
- Minstens 1 arthouse films per maand kijkenNee, niet gehaald. Ik zit op de helft ongeveer. Maar zoals ik al zei, de grens van arthouse is moeilijk te leggen.
[color=#00F00]- Verder gaan met het verkennen van de 20ste eeuw[/color]
Ja, gaat prima.
- Minimaal 25 films uit 2011 kijken Gehaald. Ik zit inmiddels op 29.
Alle James Bonds kijkenGedaan.
Een hoop Jim Carrey films kijkenGedaan. Alles wel gezien wat ik wilde zien.
Een hoop Louis de funès films kijken. Nog niet mee begonnen.
Ik heb nog weinig films van hem gezien. Uiteraard stukjes uit de Gendarme films en ik heb La Grande Vadrouille gezien. Maar ik vind hem echt geweldig grappig, dus ik heb besloten wat meer van hem te gaan zien.