-Meer Europese klassiekers kijken (Bergman, Antonioni, Visconti, Fellini)
-Meer Aziatisch (Zowel op film als culinair gebied)
-DVD-achterstand wegwerken
-Minstens 35 keer bios
Moderator: FT-Mods

Remon schreef:Ik leende eigenlijk al geen DVD's meer uit, alleen bij familie etc. wou ik nog weleens overstag gaan, maar ik heb er nu genoeg van. Ik ben er nu al zoveel kwijt, of ik moet er eerst 15 keer naar vragen

remCOLLATERAL schreef: Ik heb al wel enkele namen op het oog en heb es geimdbt(in de zin van googlen) [...] Brosnan, Foxx, McAvoy, Cage zijn al afgevallen. Maar in het nieuwe jaar is dit iid eens mooi om te gaan openen.
).
El Chivo schreef:In bad lieutenant zou hij weer op niveau zitten, las ik al eens.

Dat helemaal past bij zijn geschifte rol.

Colonel_Kurz schreef:Nee man, dat hoort gewoon bij die rol, dat maffe kapsel.Dat helemaal past bij zijn geschifte rol.
In The Rock deed hij toch juist helemaal niets bijzonders trouwens?

Colonel_Kurz schreef:Nee man, dat hoort gewoon bij die rol, dat maffe kapsel.Dat helemaal past bij zijn geschifte rol.
In The Rock deed hij toch juist helemaal niets bijzonders trouwens?

Axeqlusive schreef:Trouwens... ik zit nu al 20 films in 2010! En 1 bios bezoek

dragonspirit schreef:Axeqlusive schreef:Trouwens... ik zit nu al 20 films in 2010! En 1 bios bezoek
Je loopt achter hoor
21 films inmiddels waarvan 1 bioscoop bezoek, de laatste afleveringen van Dexter seizoen 4, diverse afleveringen Sanctuary en diverse afleveringen van The Big Bang Theory.. ik ga hard..

ErikSchierboom schreef:Maar eh, hebben jullie nooit de neiging om ook wat meer oude films te bekijken? Er ligt nog zoveel moois te wachten op jullie

.
Axeqlusive schreef:ErikSchierboom schreef:Maar eh, hebben jullie nooit de neiging om ook wat meer oude films te bekijken? Er ligt nog zoveel moois te wachten op jullie
Kijk mijn aankopen van vandaag eens, dan weet je het antwoord![]()
En ik heb Per un pugno di dollari al gekeken dit jaar.
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten