door Kyrill » 01 mei 2010 23:45
Het was leuk! KoenZ en een vriend van hem genaamd Robert(aardige kerel) kwamen binnen toen we een uur bezig waren met de eerste film. We zouden om 10:00 beginnen maar ondergetekende was iets te laat en Tassle ook omdat ie in de file stond. De Quiz na de eerste Red Cliff film was een leuke afwisseling. Er kwamen vragen langs van El Chivo, Frank_Costello, Tassle, Kurz en ikzelf. En natuurlijk vragen van niet members en dus van de makers van de quiz KoenZ en companen.
Er waren iets van 5 ronde's waaronder raad de kindsterren en een soort raad de screenshots naar aanleiding van een filmpje dat heel snel gemonteerd is en dat je maar 1x mag zien. Het bleek al vrijsnel dat Kurz waarschijnlijk ging winnen en dat gebeurde ook. Het verschil met Tassle was echter veel kleiner dan verwacht 51 punten om 45 voor Tassle. De plaatsen 3 tot en met 6 zaten erg bij elkaar. Op 6 Erik Hagen met 26 punten(en dus helaas laatste) op 5 Rem met 28 op 4 ik met 29 en op 3 Sandro met 30.
Daarna doorgegaan met Red Cliff 2 gevolgd door een uur wachten op onze eetbestelling! De vrouw aan de telefoon had een halfuur beloofd maar helaas. Daarna de slotfilm Night of the Hunter gekeken. Daarna ging ik naar huis dat was rond 21:45 en rond 23:50 was ik thuis. Rem en Sandro waren samen met de auto gekomen en Tassle alleen met de auto. Verder hebben we het zoals verwacht veel over films gepraat, televisie serie's en tijdens het eten wat over Voetbal.
Over de kwaliteit van de films zelfs zal ik in loop van morgen wat schrijven in het laatste film topic.
Kijkachterstand: 31 dvd's