Van welke films droom je dat ze gemaakt werden/worden?

Wat is de laatste film die je hebt gezien? Is Turks fruit de beste Nederlandse film ooit?

Moderator: FT-Mods

Re: Van welke films droom je dat ze gemaakt werden/worden?

Berichtdoor Ed Crane » 19 mei 2011 18:24

Dat gezegd hebbende, lees ik net op Ain't It Cool dat één van de films die ik graag zou zien, Neuromancer (de eerste sf-roman van Gibson), nu in pre-productie is. Nou, dat gaat goed met die dromen van mij. Nu maar hopen dat het geen nachtmerrie wordt en ze de verfilming van dit meesterwerk verpesten.
"He said I was Modern Man"
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Mlima » 17 jun 2011 19:18

Passion Play naar het gelijknamige boek van Jerzy Kosinsky.

Obstakels: de seksuele content - iets dat in de VS nu eenmaal moeilijk te verwezenlijken is. Je zou het verhaal kunnen ombuigen en het in Europa laten plaatsvinden, maar dan tast je Kosinsky's beeldvorming aan - het is de decadente sfeer binnen de VS elite waar dit alles plaats vindt. Het verhaal speelt zich af binnen de polo-wereld, paarden, meiden en een 'leve de oprijlanen' ambiance.
De protagonist, Fabian, maakt hierop een uitzondering. Hij zwerft door de VS met zijn enorme 18-wielige trailer en speelt one-on-one polo. Hij heeft een diepgaande relatie met een rijke maar zeer jonge erfgename desalniettemin treft hij vele dames op zijn lange door 4 benen gedragen weg. Als een van de beste handicap 10 spelers van het continent ontmoet hij zijn evenknie die er met zijn vriendin vandoor is. Het zijn de fragmenten binnen de rode draad die door het verhaal loopt die het naar mijn idee zich bijzonder goed laten verfilmen. Voldoende materiaal voor spanning, actie en dialoog.

Enfin, lees het boek en je zult begrijpen waarom ik dit graag verfilmd zou zien. Voor 60 miljoen maak ik hem wel ....... :~
Mlima
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor 2ndSystem » 09 jul 2011 10:30

Een degelijke Avatar last airbender film maar hopen daarop is verleden tijd... }:
BEHALVE
als ze geen deel 2 maken en over 5jaar besluiten het opnieuw te doen met een degelijke regisseur zoals zack snyder ofzo? :8
die heeft vorig jaar nog een mooi uilenfilmpje gemaakt waar ik zeer van genoten heb 8)

een goeie verfilming van DOOM!

en iets in de trant van RED ALERT? die laatste game had mooie cutscenes, een film daarvan zeg ik geen nee tegen :)
of een STARCRAFT film, dat mag ook.

remakes van de 3 OUDE STARWARS films A.U.B. (niks tegen de originele, maar na revenge of the sith wil ik best meer want die CGI was heerlijk :8

een lekkere aziatische cowboy steampunk knalfilm

een goeie auto-tuning film want FF4 en FastFive zijn meer actie-misdaad films als straatracing.

en Casshern 2 wil ik ook wel zien verschijnen :T
2ndSystem
Figurant
Figurant

Berichtdoor Thiver » 09 jul 2011 12:00

2ndSystem schreef:een lekkere aziatische cowboy steampunk knalfilm

Zoals The Good, the Bad, the Weird?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thiver
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Frank_Costello » 09 jul 2011 12:51

2ndSystem schreef:een goeie verfilming van DOOM!

en iets in de trant van RED ALERT? die laatste game had mooie cutscenes, een film daarvan zeg ik geen nee tegen :)

remakes van de 3 OUDE STARWARS films A.U.B. (niks tegen de originele, maar na revenge of the sith wil ik best meer want die CGI was heerlijk :8

een goeie auto-tuning film want FF4 en FastFive zijn meer actie-misdaad films als straatracing.

Aliens...

...elke oorlogsfilm ooit...

...nee, gewoon nee...

... en The Good, The Bad, The Weird.

Filmtotaal, waar dromen uitkomen :T
Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor benjamin » 10 jul 2011 08:57

2ndSystem schreef:Een degelijke Avatar last airbender film maar hopen daarop is verleden tijd... }:
BEHALVE
als ze geen deel 2 maken en over 5jaar besluiten het opnieuw te doen met een degelijke regisseur zoals zack snyder ofzo? :8
die heeft vorig jaar nog een mooi uilenfilmpje gemaakt waar ik zeer van genoten heb 8)

een goeie verfilming van DOOM!

Van de 3 oude STAR WARS-films moeten ze afblijven na die drie zwakke prequels. Anders gaat George Lucas weer gewoon een overdosis aan CGI toedienen met als kwalijke neveneffecten het ontbreken van iets als degelijke personages of een goede plot. Enige voordeel eraan is dat Plinkett zich nog eens goed zou kunnen laten gaan.
benjamin
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor Baron Von Marlon » 18 jul 2011 01:30

Een degelijke piratenfilm met R-Rating wil ik ook nog zien.
Pirates Of The Caribbean, maar dan met voldoende bloed, bloot, geweld en gevloek.
"Too weird to live, too rare to die!"
Baron Von Marlon
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Ed Crane » 23 jul 2011 14:00

Baron Von Marlon schreef:Een degelijke piratenfilm met R-Rating wil ik ook nog zien.
Pirates Of The Caribbean, maar dan met voldoende bloed, bloot, geweld en gevloek.

Wat je zoekt bestaat al:

Afbeelding

Afbeelding

Alleen zijn deze wel X- in plaats van R-rated
"He said I was Modern Man"
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Asyrian » 31 jul 2011 00:01

Van het boek Ice Station (Matthew Reilly) en van Stephen King's Under the Dome. maar daar waren geloof ik al plannen voor een mini-serie.

en natuurlijk een goeie film van de game franchise Assassins Creed
Asyrian
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor timdekw » 02 aug 2011 15:48

Asyrian schreef:Van het boek Stephen King's Under the Dome.

Absoluut! Maar laat ze dan wel wat aanpassingen maken aan het eind, want het einde in het boek was een grote domper. De rest is geweldig, maar het einde...
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor TheGoblin » 20 okt 2011 13:32

Ik weet niet of iemand de short series van Mortal Combat Legecay volgt op YouTube, maar men.. wat zou het vet zijn als ze daar een echte film van zouden maken! De eerste films heb ik besteld op bol.com met een groupon koopje (of was het van de sweetdeal?!). In de winkels zijn ze ook niet duur, maar lastig te vinden meestal omdat het echte klassiekers zijn.

Hier een link naar de eerste episode op YouTube
Laatst bijgewerkt door TheGoblin op 07 nov 2011 15:47, in totaal 2 keer bewerkt.
TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor akketa » 20 okt 2011 14:08

TheGoblin schreef:Ik weet niet of iemand de short series van Mortal Combat Legecay volgt op YouTube, maar men.. wat zou het vet zijn als ze daar een echte film van zouden maken!

VET!!!

Ik zag vorig jaar wel de short met Baraka en Johnny Cage, maar ik wist niet dat er uiteindelijk toch een serie van gemaakt werd! Dit ga ik volgen!
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor TheGoblin » 26 okt 2011 10:35

akketa schreef:
TheGoblin schreef:Ik weet niet of iemand de short series van Mortal Combat Legecay volgt op YouTube, maar men.. wat zou het vet zijn als ze daar een echte film van zouden maken!

VET!!!

Ik zag vorig jaar wel de short met Baraka en Johnny Cage, maar ik wist niet dat er uiteindelijk toch een serie van gemaakt werd! Dit ga ik volgen!

De eerste teaser was gemaakt door een groep mensen en doorgestuurd naar Warner Bros om aan te geven wat ze zouden kunnen doen met de franchise. Warenr Bros had namelijk alle rechten van MK overgekocht. Vervolgens hebben ze er een online serie van gemaakt voor de liefhebbers. De series draaien al langer dan een jaar en beschrijven per episode de karakters. Het is best vet geworden :) Zou wel nice zijn als er een nieuwe film in deze stijl zou worden geproduceerd. Hier meer info op Wiki.
TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor akketa » 26 okt 2011 22:48

Is niet al meer dan een jaar bezig. MK: Rebirth is van vorig jaar zomer en MK: Legacy is vanaf afgelopen april t/m juli.

De film lijkt er ook aan te komen en daardoor minder snel een Seizoen 2. WB lijkt groen licht te hebben gegeven. Hopelijk kan het in de stijl van Ep. 1+2 en 6.
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor TheGoblin » 04 nov 2011 14:30

Lets wait and see:)
TheGoblin
Bijrol
Bijrol

VorigeVolgende

Keer terug naar Film Algemeen