Moderator: FT-Mods

2ndSystem schreef:een goeie verfilming van DOOM!
en iets in de trant van RED ALERT? die laatste game had mooie cutscenes, een film daarvan zeg ik geen nee tegen![]()
of een STARCRAFT film, dat mag ook.
remakes van de 3 OUDE STARWARS films A.U.B. (niks tegen de originele, maar na revenge of the sith wil ik best meer want die CGI was heerlijk![]()
een lekkere aziatische cowboy steampunk knalfilm
een goeie auto-tuning film want FF4 en FastFive zijn meer actie-misdaad films als straatracing.
en Casshern 2 wil ik ook wel zien verschijnen

2ndSystem schreef:Een degelijke Avatar last airbender film maar hopen daarop is verleden tijd...![]()
BEHALVE
als ze geen deel 2 maken en over 5jaar besluiten het opnieuw te doen met een degelijke regisseur zoals zack snyder ofzo?![]()
die heeft vorig jaar nog een mooi uilenfilmpje gemaakt waar ik zeer van genoten heb![]()
een goeie verfilming van DOOM!
en iets in de trant van RED ALERT? die laatste game had mooie cutscenes, een film daarvan zeg ik geen nee tegen![]()
of een STARCRAFT film, dat mag ook.
remakes van de 3 OUDE STARWARS films A.U.B. (niks tegen de originele, maar na revenge of the sith wil ik best meer want die CGI was heerlijk![]()
een lekkere aziatische cowboy steampunk knalfilm
een goeie auto-tuning film want FF4 en FastFive zijn meer actie-misdaad films als straatracing.
en Casshern 2 wil ik ook wel zien verschijnen

Baron Von Marlon schreef:Een degelijke piratenfilm met R-Rating wil ik ook nog zien.
Pirates Of The Caribbean, maar dan met voldoende bloed, bloot, geweld en gevloek.

Asyrian schreef:Van het boek Stephen King's Under the Dome.

TheGoblin schreef:Ik weet niet of iemand de short series van Mortal Combat Legecay volgt op YouTube, maar men.. wat zou het vet zijn als ze daar een echte film van zouden maken!
Hier een link naar de eerste episode op YouTube

akketa schreef:TheGoblin schreef:Ik weet niet of iemand de short series van Mortal Combat Legecay volgt op YouTube, maar men.. wat zou het vet zijn als ze daar een echte film van zouden maken!
Hier een link naar de eerste episode op YouTube
VET!!!
Ik zag vorig jaar wel de short met Baraka en Johnny Cage, maar ik wist niet dat er uiteindelijk toch een serie van gemaakt werd! Dit ga ik volgen!
Zou wel nice zijn als er een nieuwe film in deze stijl zou worden geproduceerd. Hier meer info op Wiki.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast