MargotTenenbaum schreef:Ik heb net even overleg met chef Kurz gehad...
Chef Kurtz? De laatste keer dat ik
Apocalypse Now zag (en dat is nog geen week geleden), leverde de combinatie Chef en Kur(t)z geen mooi tafereel op...
MargotTenenbaum schreef:Op 28, 29 en 30 september organiseer ik trouwens ook een gratis filmfestival in Amsterdam, samen met mijn partner in de Amsterdamse wijk Landlust. Er is al een Facebookpagina voor gemaakt, dus hou het in de gaten.
https://www.facebook.com/pages/Landlust ... 8439156580
Me no using Facebook.

Maar met wat gegoogle kwam ik erachter dat dit festival een weekje is doorgeschoven. Klopt dat? En kan ik het programma ook vinden op een website waarvoor geen Facebook-account nodig is?

Ed Crane schreef:En moet de hele buurt dan ook cadeautjes geven

Het wordt gewoon een super sweet sixteen.

Of twenty-seven, whatever. Zolang het maar geen Project X Haren wordt...
TheMajor schreef:Als ik ergens goedkoop op gratis kan slapen, zou natuurlijk nog beter zijn.
Als het daadwerkelijk in Amsterdam plaatsvindt en ik dat weekend ook beschikbaar ben (wat nu nog erg onzeker is), heb ik nog wel een bank voor je.

TheMajor schreef:...en kan acteren als een baas.
TheMajor schreef:...omdat ze gewoon baas is.
TheMajor schreef:Die zijn namelijk ook behoorlijk baas.
Interessant vocabulaire. Ik zou wel eens een recensie van jouw hand willen lezen... "De film begon ontzettend baas, maar werd daarna al snel minder baas. Al snel valt op dat het plot niet zo baas is als het zou willen zijn, maar gelukkig is het acteerwerk wel redelijk baas."

sickboy1984 schreef:ik doe gewoon een slechte pruik op en een nep snop,
Bruce willis stijl in the jackal.
Dan ga ik voor de vermomming van Val Kilmer in
The Saint.