Wat zijn je (minst) favoriete bioscopen?

Wat is de laatste film die je hebt gezien? Is Turks fruit de beste Nederlandse film ooit?

Moderator: FT-Mods

Re: Wat zijn je (minst) favoriete bioscopen?

Berichtdoor BatMotor » 25 jan 2011 11:34

Hoog Catharijne bioscoop is een hel.
BatMotor
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor q4roel » 15 maart 2011 17:44

Luxor Venray. Slecht geventileerd en snikheet in de zomer. Weinig beenruimte, alleen in de grootste zaal bekerhouders. Gelukkig geen pauzes meer tegenwoordig, maar sinds ik Pathé Maastricht (voormalig Minerva) gewend ben, ga ik echt niet meer naar Venray.
q4roel
Figurant
Figurant

Berichtdoor patrick_h » 16 maart 2011 10:08

q4roel schreef: Pathé Maastricht (voormalig Minerva)
Kijk, dit vind ik dan weer grappig staan, ten opzichte van zo'n 10 jaar geleden.
patrick_h
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor q4roel » 16 maart 2011 17:29

Haha, eigenlijk is het Pathé Maastricht (voormalig Minerva Maastricht(voormalig Pathé Maastricht)) of niet?:P
q4roel
Figurant
Figurant

Berichtdoor Ramon_1982 » 19 jun 2011 11:31

q4roel schreef:Luxor Venray. Slecht geventileerd en snikheet in de zomer. Weinig beenruimte, alleen in de grootste zaal bekerhouders. Gelukkig geen pauzes meer tegenwoordig, maar sinds ik Pathé Maastricht (voormalig Minerva) gewend ben, ga ik echt niet meer naar Venray.

Je hebt idd gelijk dat wanneer het buiten snikheet is, het binnen ook niet te harden is. We zijn toen "TDK" draaide erheen gegaan, midden in de hittegolf het was er net een grote sauna. Toch heb ik niks op het geluid/beeld aan te merken. Dat voor zo'n relatief kleine bioscoop hebben ze het daar toch behoorlijk voor mekaar.
Samsung Full HD LE37M86BD, Onkyo TX-SR707, Harman Kardon HKTS11, Xbox 360 Elite, Blu Ray BD-P1500, 2 x WD 1 Terrabyte, Iphone 3Gs
Ramon_1982
Figurant
Figurant

Berichtdoor Aston » 19 jun 2011 22:14

Iemand ervaring met deze bioscopen en dan met name het bewegings- en trilfunctie in de stoelen?

■JT Amersfoort, Amersfoort
■JT Heerhugowaard, Heerhugowaard
■JT Arnhem, Arnhem
■JT Hoogezand, Hoogezand-Sappemeer

http://www.jtbioscopen.nl/actie.asp?id=361

Iemand postte een link op FT naar aanleiding van dit bericht:

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=22186

Het leek me wel tof om het een keer te proberen. :)
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 20 jun 2011 09:59

Ik heb het hier bij de JT in Arnhem gehad bij X-men: First Class, maar mijn stoel was defect...
Hij bewoog soms wel, maar dat was niet tijdens de momenten dat het moest.
Ik ben ik de pauze dus snel verhuisd naar een "normale" stoel. :)
Een vriend van mij had wel een werkende stoel, maar die vond het ook totaal geen toegevoegde waarde hebben.

Waar ik me ook aan stoorde, maar das weer een andere discussie, waren de boxen achter het scherm. Doordat de bass er soms flink in knalde, ontstonden er kringen op het doek. In het begin leek het nog alsof het er bij hoorde als Magneto los ging , maar toen het ook op andere momenten gebeurde viel het me op... en begon het me dus te irriteren. :P

Maar voor de rest is de JT in Arnhem een prima bioscoop. :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Edwinem » 12 jul 2011 17:46

Geen idee hoe dat ding in Delft heet, maar daar blijven de lampen gewoon aan tijdens de films. Bijzonder irritant!
Edwinem
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Rich Art » 14 jul 2011 07:15

Ik ben naar Movie Unimited in Zevenaar geweest en man-o-man wat is dat een waardeloze bioscoop zeg! Hierbij de irritatie punten:

* Waardeloze 3D, waarbij de beelden net niet over elkaar heen vallen en er daardoor een constante waas te zien is. Vast de meest goedkope 3D die er is ofzo,
* Krappe ruimte tussen de stoelen,
* Eten & drinken bestellen tijdens de film, waardoor je dus de hele tijd gestoord wordt omdat iemand naast je wat wil hebben,
* Een irritant rood lampje die constant brandt waarmee je dus dat eten en drinken kan bestellen,
* En daar ook nog eens een lampje boven om goed te laten zien waar dat knopje zit,
* De mogelijkheid om ook nog eens te pinnen, waardoor dat irritante groene pin-licht er ook nog eens bij komt!
* Personeel dat niet snapt dat het irritant is dat ze, 10 minuten voor het einde, achter je gaan staan met een rieten mand om de 3D brillen in te verzamelen. Riet kraakt! $#$!^!&$%%!!!! :x

Het is maar goed dat ik de film al eens gezien had, want ik heb door bovenstaande irritatie punten wat stukken film gemist.

Zo, dat lucht op. :P
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor timdekw » 18 jul 2011 12:57

Edwinem schreef:Geen idee hoe dat ding in Delft heet, maar daar blijven de lampen gewoon aan tijdens de films. Bijzonder irritant!

Je bedoeld Apollo? Die is gelukkig al enige tijd geleden permanent gesloten. De keren dat ik daar vroeger weleens kwam draaide ik het peertje altijd uit de lamp. Verder lijkt de beschrijving van Rich over Movie Unlimited erg op hoe Apollo ook was. Gelukkig is Delft er flink op vooruit gegaan met MustSee Delft (nu Pathé Delft, nog beter!)
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Asyrian » 30 jul 2011 11:47

JT Apeldoorn, wat een vieze bende is dat daar zeg.
Het is nu helemaal gerenoveerd dus ik ben benieuwd, ik ben er sindsdien nog niet geweest.
Asyrian
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor DjHerby » 17 aug 2011 12:57

Bioscoop Hoog Catherijne in Utrecht. De grote zaal valt wel mee, maar die kleine zaaltjes zijn een ramp daarzo. Kleine zaaltjes met kleine schermem, en vaak een deel van het scherm ook nog een heel vaag. Stelt echt geen ruk voor. Als je dan toch in Utrecht bent kun je net zo goed even doorlopen naar de Pathe. Daar hebben ze wel fatsoenlijke zalen.
Life is nothing without beer :+
DjHerby
Figurant
Figurant

Berichtdoor Colonel_Kurz » 17 aug 2011 12:58

En dan de sfeer die daar rondhangt...
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Aston » 17 aug 2011 13:02

Ik hoor echt veel negatieve verhalen over die bioscoop... Ik geloof je zo.

Volgens mij is pathé altijd wel fijn. Ik ga altijd naar Pathé tegenwoordig. Cinemax in Ede is wel te doen maar qua stoelen heb ik toch veel liever Pathé.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Colonel_Kurz » 17 aug 2011 13:09

De 'Pathé' Rembrandt is trouwens maar half een Pathé bioscoop. Het beleid komt in ieder geval niet geheel overeen met de rest van de Pathé bioscopen waar ik wel eens ben geweest, in ieder geval niet als het aankomt op pauzes.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

VorigeVolgende

Keer terug naar Film Algemeen