rudyooms schreef::D
Het gaat mij voornamelijk om een ode aan de film te kunnen brengen... En ik vind het persoonlijk heel mooi staan als je van elke film ook een stukje merchandise/replica/prop hebt staan.
En ja ik wil het compleet houden dus het liefst van elke film ook de mooiste versies.... soort van film museum
Dat is het eigenlijk ook in mijn ogen....
Ondertussen is alles al veranderd en is er al weer een extra kast bij gekomen en stana de vitrines niet meer op dezelfde plek
Er is zelfs een 1 op 1 versie van de godfather buste onderweg

Had je deze shoot niet een x eerder geplaatst, of is er wat veranderd/bijgekomen?
Erg mooie collectie, maar zoals de anderen ook al zeiden, al die verschillende versie's van dezelfde film, kan ook een soort van verzamelverslaving zijn, maar vind ik persoonlijk zonde van het geld.
Over geld gesproken, heb je daar teveel van?
Al die merchandise, ben ik wel jaloers op, dat vind ik wel erg gaaf, zoals die bust van The Joker, ik heb ook die 35cm statue van Iron Man. Dat vond ik met 90 euro nog te betalen, maar die busts die zijn zo verrekte duur, is afhankelijk van de grootte, maar een 1 op 1 kost dik 500 euro!!! Als ik het geld er voor had, dan kocht ik wel van die lifesize busts.