Complimenten overigens voor de nieuwe site
Moderator: FT-Mods

Hieronder zie je de 100 films die het meest gewaardeerd worden door de bezoekers van FilmTotaal. Het minimale aantal stemmen dat een film moet hebben ontvangen om in deze lijst te worden opgenomen is momenteel 20. Deze lijst wordt iedere nacht automatisch bijgewerkt.
Hieronder zie je de 100 films die het laagst gewaardeerd worden door de bezoekers van FilmTotaal. Het minimale aantal stemmen dat een film moet hebben ontvangen om in deze lijst te worden opgenomen is momenteel 6. Deze lijst wordt iedere nacht automatisch bijgewerkt.

André van Helvoort schreef:Is het ook mogelijk om een cijfer wat je hebt toegegeven aan een film, om dat te verwijderen?
Ik heb namelijk een cijfer uitgedeeld aan de film My Sister's Keeper (2002) maar dat was de verkeerde ik moest die uit 2009 hebben.

dankje voor de snelle reactie hierop. Met natuurlijk een goed antwoord.Tako schreef:wordt binnenkort toegevoegd.

AvHelvoort schreef:Tako mag ik vragen wat bij jouw binnen kort is?
Niet dat het zo veel haast heeft maar een 1 is bij mij toch vrij lang
(ga het doorgeven)
Tako schreef:AvHelvoort schreef:Tako mag ik vragen wat bij jouw binnen kort is?
Niet dat het zo veel haast heeft maar een 1 is bij mij toch vrij lang
binnen twee jaar?(ga het doorgeven)

Thiver schreef:Anders kijk je de film toch gewoon? Kun je gelijk zien of je oordeel correct is.Heb ik ooit ook een keer gedaan om die reden... al had ik dan wel het geluk dat het om Dangerious Liasons ging.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast