Spel gaat als volgt. Iemand geeft een vage omschrijving van een film en de rest moet raden welke film het betreft. Misschien is het te gemakkelijk, we zullen zien.Voor een voorbeeldje, verwijs ik jullie graag even naar een reactie van Sha:
Sha schreef:Ah, dacht ik al
Ik heb zelf meerdere films gezien vandaag en gisteren.
Eerst een of andere zwart wit film over een man die het wel leuk vond om een krant te runnen. Daarna in de bioscoop iets over een groepje kinderen en E.T. on steroids... Toen een film over een ander groepje kinderen die door een schilderij naar een andere wereld gingen en daar zeven zwaardjes gingen zoeken... en toen was er 1 over een vader die voor de regering werkte en z'n dochter werd ontvoerd in Parijs...En daarna nog een film over een of andere dude die z'n eigen hand eraf zaagde met een bot mesje... Maar, de titels weet ik even niet meer
Er zijn meerdere opzetten mogelijk van het spel. De eerste opzet is dat 1 persoon een vage omschrijving hier neerzet. De rest mag raden en de eerste die het raadt moet dan een nieuwe posten. Tweede opzet is dat we het op de manier doen van het spel 'screenshots raden'. Dus 1 iemand maakt een stuk of tien vage beschrijvingen, de rest stuurt invidueel in en we houden een lijstje bij met de puntentelling.
Roept u maar! Ook als jullie dit spel totaal onzin vinden, dan hoor ik hetwel.
Tenslotte nog 1 ding. Alle eer ten aanzien van de ontdekking/uitvinding van dit spel gaat naar de heren Sha en Agent47. Maar ook Remon uiteraard die hen en ons er even op heeft gewezen dat hier een spel in zat.

Ik vroeg me al af waarom dit topic niet al bestond. Beide topics zijn wel heel erg vergelijkbaar, zo niet hetzelfde. Dit topic kan dus wel op slot denk ik.