Ik luister nu:
Mark Knopfler- What it is
http://www.youtube.com/watch?v=uSdQ3Ze2VOM
De volgende geeft het nummer dat ik luister een cijfer van 1 tot en met 10 met kleine beargumentatie. En geeft een youtube link van wat hij of zij luistert.
Moderator: FT-Mods

): Mad Sin - Speak No Evil

Dirk Diggler schreef:Turbonegro - Age of Pamparius
Niet echt mijn ding, eigenlijk helemaal niet, maar alsnog een 5 voor de moeite.
Leuke clip trouwens......

PascalE schreef:Dirk Diggler schreef:Turbonegro - Age of Pamparius
Is ook geen clip slimmerik, gewoon het nummer met een plaatje erbij. Het gaat toch om het nummer beoordelen en niet een video? :S

Dirk Diggler schreef:PascalE schreef:Dirk Diggler schreef:Turbonegro - Age of Pamparius
Is ook geen clip slimmerik, gewoon het nummer met een plaatje erbij. Het gaat toch om het nummer beoordelen en niet een video? :S
Was ook maar een geintje hoor!

Kyrill schreef:Begint heel erg verrassend meteen te rocken maar vind het een verschrikkelijk stem niet bij het nummer passen 3/10
Het is natuurlijk een aparte muziekstijl, he. Om het met een cliché te zeggen: Elk zijn ding 

Feoreunn schreef:Kyrill schreef:Begint heel erg verrassend meteen te rocken maar vind het een verschrikkelijk stem niet bij het nummer passen 3/10
Hehe, juist één van mijn favoriete zangersHet is natuurlijk een aparte muziekstijl, he. Om het met een cliché te zeggen: Elk zijn ding

)
)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast