Er staan vier partijen op een gedeelde 1ste plek. Dus je kan kiezen.
Ik zou zeggen, stem vooral geen PVV. Maar dat komt omdat ikzelf fel anti-PVV ben. Eigenlijk vooral door de staat waarin de partij verkeerd met G.W. aan het hoofd.Moderator: FT-Mods

Ik zou zeggen, stem vooral geen PVV. Maar dat komt omdat ikzelf fel anti-PVV ben. Eigenlijk vooral door de staat waarin de partij verkeerd met G.W. aan het hoofd.
.
emperor schreef:
Aldus de Stemwijzer.

MargotTenenbaum schreef:Ik weet het niet hoor. Ik denk dat het D66 moet zijn, maar eigenlijk heb ik al heel lang geleden alle vertrouwen in de mens verloren.

sickboy1984 schreef:Was eigenlijk altijd vvd, maar nu twijfel ik hevig (...)

sickboy1984 schreef:De linkse partijen en pvv vallen sowieso al af. Cda eigenlijk ook en ik wil liever niet op die studenten partij stemmen (d66)

sickboy1984 schreef:Groenlinks: Millieu is te weinig een issue voor mij om daar serieus op te gaan stemmen.

Silenzio schreef:Vind je niet dat milieu net het enige is dat er op lange termijn echt toe doet?

sickboy1984 schreef:Partij voor de dieren: hahahahaha dieren zijn er voor op je bord.

sickboy1984 schreef:Groenlinks: Millieu is te weinig een issue voor mij om daar serieus op te gaan stemmen.

Keer terug naar Algemene Beschouwingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast