Nu het kabinet is gevallen ben ik wel benieuwd wat iedereen hier stemt.
Ik twijfel nog, pvv en sp vind ik gevaarlijke partijen en daar zal ik nooit op stemmen.
Moderator: FT-Mods

Ik stem CDA. Heb ik het beste gevoel bij, kwam bij het beste uit stemwijzer en mijn voorouders stemmen al sinds 1800 CDA. (Niet dat dat iets boeit maar ik bedoel het zit wel in het bloed)
Sha schreef:Het CDA is al sinds 1800 ook nauwelijks veranderd in hun denkwijze.

Kyrill schreef:Kunnen we niet beter kijken naar wat er as Woensdag bij de Gemeente Raads Verkiezingen gestemd gaat worden?

In Gouda staan ze in principe allemaal voor hetzelfde...en zal er waarschijnlijk ook niets gaan veranderen na de komende gemeenteraadsverkiezingen. Dat is altijd al zo geweest.Astonm schreef:Ook goed: CDA, W. Meijerink. Maarja gemeenteraadsverkiezingen is hier minder boeiend omdat het per stad, dorp verschilt wat de plannen zijn. Alhoewel ik nog niet echt gekeken heb waar welke partij in Gouda voor wat staat. Moet toch maar eens gaan doen.

Sha schreef:In Gouda staan ze in principe allemaal voor hetzelfde...en zal er waarschijnlijk ook niets gaan veranderen na de komende gemeenteraadsverkiezingen. Dat is altijd al zo geweest.Astonm schreef:Ook goed: CDA, W. Meijerink. Maarja gemeenteraadsverkiezingen is hier minder boeiend omdat het per stad, dorp verschilt wat de plannen zijn. Alhoewel ik nog niet echt gekeken heb waar welke partij in Gouda voor wat staat. Moet toch maar eens gaan doen.

Sha schreef:Het ligt inderdaad iets genuanceerder... maar ja dus, dat blijft Gouda waarschijnlijk doen. Daarom lijkt het elke keer zo nutteloos om te gaan stemmen, al doe ik het elke keer wel braaf.

Keer terug naar Algemene Beschouwingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast