Moderator: FT-Mods

sickboy1984 schreef:hmmm alleen denk ik niet op VVD te gaan stemmen. Ach ik bepaal iig liever zelf hoe sociaal ik ben en laat me dat liever niet opleggen door een overheid. Nu zit dat sowieso aan vast, maar liefst zo weinig mogelijk.
Rem schreef: Emile Roemer die op bezoek gaat bij Barack Obama, of waar dan ook over de grens. Schaam je je toch kapot?
Ik schaam me zoiezo al kapot dat hij een Nederlander is. Hij had van mij in Israël mogen blijven.
Aston schreef:sickboy1984 schreef:hmmm alleen denk ik niet op VVD te gaan stemmen. Ach ik bepaal iig liever zelf hoe sociaal ik ben en laat me dat liever niet opleggen door een overheid. Nu zit dat sowieso aan vast, maar liefst zo weinig mogelijk.
Je gaat toch niet PVV stemmen mag ik hopen!? Omdat je zo agressief reageert op Patrob, die overigens in grote lijnen gelijk heeft. Als je op de PVV stemt heb je in ieder geval weinig intellectueel vermogen en inzicht. Je kan met geen goed fatsoen op die partij stemmen.Rem schreef: Emile Roemer die op bezoek gaat bij Barack Obama, of waar dan ook over de grens. Schaam je je toch kapot?
Alsnog beter dan Adolf Wormtongue met zijn verschrikkelijke kapsel.Ik schaam me zoiezo al kapot dat hij een Nederlander is. Hij had van mij in Israël mogen blijven.
Overigens snap ik Sickboy heel goed, ondanks dat ik ook aan de andere kant van het spectrum sta. Ik ken genoeg mensen, wisselend van zeer intellectueel tot genoeg verstand hebbende, die een paar jaar terug ook in ieder geval hebben getwijfeld of hebben gesproken over de pvv. Nu hoor ik er niemand meer over. Maar toch, het komt inderdaad nogal uit de hoogte om mensen die verder behoorlijk slim zijn, maar blijkbaar weinig interesse voor politiek hebben (of gewoon geen tijd om zich te verdiepen)te beschrijven als dom. Dat is niet netjes en het klopt ook niet.
Ik moest zelfs een tijdje zoeken voordat ik begreep wat je bedoelde. 

Rem schreef:Haha.
Nee maar serieus, simpel volk is nog steeds een erg ''kortzichtig'' antwoord.

Rem schreef: Maar toch, het komt inderdaad nogal uit de hoogte om mensen die verder behoorlijk slim zijn, maar blijkbaar weinig interesse voor politiek hebben (of gewoon geen tijd om zich te verdiepen)te beschrijven als dom. Dat is niet netjes en het klopt ook niet.

Rem schreef: Geert is niet de slimste populist die we hebben gekend...
Ed Crane schreef:Simpel is op zich de goede bewoording, maar alleen als je inziet dat ook mensen met een goed IQ en een flinke kennis ook heel simpel kunnen zijn. Er is namelijk een groot verschil tussen intelligentie en wijsheid. Als je op de PVV stemt ben je niet (goed) wijs, da's wel duidelijk. Maar ja, zo goed als alle partijen ontbreekt op dit moment ook wijsheid, dus wat blijft er over?

patrob schreef:Proteststemmen, ook zoiets. Waar protesteer je nou precies tegen als je op de PVV stemt? De gevestigde orde? Ik herhaal de vraag: Waar protesteren al die mensen nou precies tegen?
patrob schreef:Ik ben nog steeds van mening dat er twee soorten mensen op Wilders stemmen. Zij die zo dom zijn als het achtereind van een varken en daadwerkelijk niet doorhebben dat de beste man alleen maar gebakken lucht verkoopt, of de hoger opgeleide groep, die of te lui zijn om zich in de zaken te verdiepen, of gewoon graag een onderwerp willen hebben om over te discussieren op feestjes.

Keer terug naar Algemene Beschouwingen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten