Moderator: FT-Mods

Zo 1,50 das een koopje. Ik heb flink wat Euro's betaalt voor de Bourne films op Blu. Daartegen heb ik wel de 3 films gratis gezien in de bioscoop. Sterker nog het waren allemaal voorpremières (FYI dat was in 2002, 2004 en 2007).Ed Crane schreef:Ah vet Kurz, t/m Blade Runner kende ik persoonlijk wel, maar de rest is ook erg interessant. Coole observatie van Bourne, heb net bij de kringloop in de stad The Bourne Ultimatum gekocht voor 1,50... kan ik hem meteen gaan herkijken met bovenstaande in het achterhoofd

De shots in deze film zijn ongelofelijk mooi,ik heb met verbazing naar het camerawerk zitten kijken. 

JamesBond schreef:Ik snap alle negativiteit rond 'The Bourne Legacy' van geen kant!
JamesBond schreef:Renner laat al snel weten dat deze film niks met Damon te maken heeft.

bobocad schreef:JamesBond schreef:Ik snap alle negativiteit rond 'The Bourne Legacy' van geen kant!
Misschien eens The Bourne Trilogy goed bekijken, dan snap je wel alle negativiteit.JamesBond schreef:Renner laat al snel weten dat deze film niks met Damon te maken heeft.
Het heeft wel degelijk met Damon te maken. Zelfs de filmtitel "Legacy" verraad de connectie.

It isn't quite as compelling as the earlier trilogy, but The Bourne Legacy proves the franchise has stories left to tell -- and benefits from Jeremy Renner's magnetic work in the starring role.

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast