Transformers III

Plaats hier je eigen filmrecensies en bespreek actuele bioscoopreleases.

Moderator: FT-Mods

Re: Transformers III

Berichtdoor stroke33 » 02 jul 2011 09:29

Ik ben gek op Syfy films en series maar dit is 3 X niks.
Ik ben er met mijn zoon naar toe geweest en wel de 3D versie(je kijkt in een soort aquarium met de ondertitels op de voorkant van het glas, 3D hoort eruit te springen),ik weet nu weer waarom ik al jaren niet meer in de Bioscoop kwam ondanks de dolby digital sound is de beleving van de film die ook al 3 X niks was veel te veel fragmenten in één autobot(je hebt om Optimus te maken van de vrachtwagen wel 3 vrachtwagens aan onderdelen nodig) :D en dan dus het lawaai want er mag tegenwoordig worden gegeten en gedronken onder de film.
Ik had gereserveerd á 1,50 en toen bleek de zaal nog niet voor 20% gevuld het koste dus voor twee personen 25 euro.
Als ik een half jaar had gewacht dan had ik de DVD kunnen kopen voor de helft van die prijs en was de beleving meer geweest.
De trailers van de film op de televisie en op internet waren mooier als de film, het was net als bij de Febo de foto's boven de counter zien er prachtig uit maar als je het bord met dat eten voor je neus krijgt is het bagger.
Dit was mijn laatste Bioscoop film in de Bioscoop.
stroke33
Figurant
Figurant

Berichtdoor Ba2tiaan » 02 jul 2011 14:40

@stroke33 Jammer dat je bioscoop bezoek niet goed is bevallen. Natuurlijk ligt het ook grotendeels aan de bioscoop en de mensen. Ik ga daarom ook niet meer in bepaalde Nederlandse bioscopen (kuch City Roosendaal kuch) omdat ik hetzelfde probleem had toen ik naar Inception ging (geniale film trouwens). Daarom ga ik tegenwoordig bijna altijd naar Metropolis Antwerpen of Pathé De Kuip in Rotterdam. Heb altijd heel rustig publiek gehad en optimaal van mijn films kunnen genieten, waaronder dus ook deze film.
Ba2tiaan
Figurant
Figurant

Berichtdoor BatMotor » 02 jul 2011 18:03

stroke33 schreef: het was net als bij de Febo de foto's boven de counter zien er prachtig uit maar als je het bord met dat eten voor je neus krijgt is het bagger.

:T

Super deze reactie,deze film kan je inderdaad met fastfood vergelijken.
BatMotor
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Decepticon » 04 jul 2011 20:40

stroke33 schreef:Ik ben gek op Syfy films en series maar dit is 3 X niks.
Ik ben er met mijn zoon naar toe geweest en wel de 3D versie(je kijkt in een soort aquarium met de ondertitels op de voorkant van het glas, 3D hoort eruit te springen),ik weet nu weer waarom ik al jaren niet meer in de Bioscoop kwam ondanks de dolby digital sound is de beleving van de film die ook al 3 X niks was veel te veel fragmenten in één autobot(je hebt om Optimus te maken van de vrachtwagen wel 3 vrachtwagens aan onderdelen nodig) :D en dan dus het lawaai want er mag tegenwoordig worden gegeten en gedronken onder de film.
Ik had gereserveerd á 1,50 en toen bleek de zaal nog niet voor 20% gevuld het koste dus voor twee personen 25 euro.
Als ik een half jaar had gewacht dan had ik de DVD kunnen kopen voor de helft van die prijs en was de beleving meer geweest.
De trailers van de film op de televisie en op internet waren mooier als de film, het was net als bij de Febo de foto's boven de counter zien er prachtig uit maar als je het bord met dat eten voor je neus krijgt is het bagger.

Jij bent dus al totaal niet op de hoogte van de techniek die tegenwoordig gebruikt wordt en het is idd duidelijk dat je al jaren niet meer in de bioscoop bent geweest. De 3D van tegenwoordig springt juist NIET uit het scherm, alleen bij horror films zie je het nog en daar heeft imo ook alleen toegevoegde waarde. En daar ben ik het dan wel je eens, 3D hoort er uit te springen .Ik ben ook gewoon falikant tegen 3D hoor. Maar dat de beleving thuis beter is dan in een grote (Imax)bioscoop is totale onzin, want Transformers 3 kwam helemaal tot zijn recht, ondanks dat op een paar scenes na de 3D niks toevoegde, was het beeld wel helder en scherp en alle actie was goed scherp in beeld, totaal geen onduidelijkheden zoals bij Thor.

Jammer dat na zo´n lange periode slechte ervaring hebt gehad, maar ik raad je aan het niet op te geven. Ga gewoon vaker en dan, zoals meerdere onder ons, niet naar een 3D film. Star Trek (2009) was echt een perfecte film voor jij en je zoon om een bezoekje aan de bios te brengen. Btw, eten en drinken in de bios is volgens mij altijd al aan de orde geweest. Mocht dat niet zo zijn, corrigeer me dan ff, maar dan ben je al wel heel wat langer dan 10 jaar niet in de bios geweest .
Autobots, transform and roll out!
Decepticon
Filmster
Filmster

Berichtdoor mrpuma » 05 jul 2011 12:15

Ik lees allemaal positieve reacties op Transformer 3??? Heb ik een andere film gezien? Ik heb meerdere films van Michael Bay gezien maar wat een slechte script in deze film. Hele plot klopt niet vooral die vrouw die directeur national security speelt. Heel veel onduidelijkheden die als niet worden afgedaan. Het uitschrijven van Megan Fox uit de film terwijl zij veel dingen weet over autobots/transformers. Megan Fox zou het schijnbaar uit gemaakt hebben. Tyrese was in een keer weg uit die unit want hij wilde wat anders. Er waren veel van zulke onduidelijkheden elke deel kwamen er nieuwe autobots bij maar word niet normaal geintroduceerd op welke manier dan ook. Ik vond deze zwaar tegenvallen en hoop dat er een wat andere regisseur met deze film verder gaat die toch anders neerzet.
mrpuma
Figurant
Figurant

Berichtdoor olavio33 » 05 jul 2011 20:09

wat een geweldige film heb hem woensdag gezien in IMAX te amsterdam.
Mag wel zeggen dat ik een transfomers fan ben van de jaren tachtig,maar wat ik geleerd heb is dat je het niet moet vergelijken met de tekenfilm.
verders een mooie deel 3 spectaculaire acties de speciale effect dat word de beste van het jaar voorlopig.en de vervanger van megan fox is gewoon op uiterlijk geselecteerd en voor een man was het een wijze keus.
verders het verhaal was wel redelijk.
Ik vond hem beter als deel 2.
er wordt al gespeculeerd dat er een deel 4 komt alleen met een andere regiseur ik ben benieuwd.
olavio33
Figurant
Figurant

Berichtdoor benjamin » 06 jul 2011 14:09

Decepticon schreef:
stroke33 schreef:Ik ben gek op Syfy films en series maar dit is 3 X niks.

Jij bent dus al totaal niet op de hoogte van de techniek die tegenwoordig gebruikt wordt en het is idd duidelijk dat je al jaren niet meer in de bioscoop bent geweest. De 3D van tegenwoordig springt juist NIET uit het scherm, alleen bij horror films zie je het nog en daar heeft imo ook alleen toegevoegde waarde. En daar ben ik het dan wel je eens, 3D hoort er uit te springen .Ik ben ook gewoon falikant tegen 3D hoor. Maar dat de beleving thuis beter is dan in een grote (Imax)bioscoop is totale onzin, want Transformers 3 kwam helemaal tot zijn recht, ondanks dat op een paar scenes na de 3D niks toevoegde, was het beeld wel helder en scherp en alle actie was goed scherp in beeld, totaal geen onduidelijkheden zoals bij Thor.

3D hoort volgens mij juist niet voortdurend uit het scherm te springen. Op die manier maak je gewoon van bioscopen pretparkattracties. Af en toe mag het, maar ik vind het beter als ze het gewoon gebruiken om het hele spektakel mooier te maken.
benjamin
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor Decepticon » 06 jul 2011 15:50

benjamin schreef:3D hoort volgens mij juist niet voortdurend uit het scherm te springen. Op die manier maak je gewoon van bioscopen pretparkattracties. Af en toe mag het, maar ik vind het beter als ze het gewoon gebruiken om het hele spektakel mooier te maken.

Je verwoord het perfect Benjamin en daarom voegt de hele 3D gimmick onzin helemaal geen ene moer toe. Want het wordt er helemaal niet mooier op. Je kijkt eigelijk grotendeels als het ware gewoon naar een 2D film met een brilletje op.
3D behoort zoals je al zegt/suggereert, thuis in een attractiepark, niet in de bioscoop.
Laatst bijgewerkt door Decepticon op 06 jul 2011 15:53, in totaal 2 keer bewerkt.
Autobots, transform and roll out!
Decepticon
Filmster
Filmster

Berichtdoor PascalE » 06 jul 2011 15:51

Is Transformers niet sowieso één grote attractie? :wink:
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor fastfive » 06 jul 2011 20:07

Waarom speelt Megan Fox niet mee met Transformers III? :-?
fastfive
Figurant
Figurant

Berichtdoor Rich Art » 07 jul 2011 07:36

fastfive schreef:Waarom speelt Megan Fox niet mee met Transformers III? :-?

Onder welke steen heb jij gelegen? :P
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Duikboot » 07 jul 2011 11:25

Rich Art schreef:Onder welke steen heb jij gelegen? :P

Dat vroeg ik me ook al af alleen was je me voor :D
Afbeelding
Duikboot
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor squadronsupreme » 19 jul 2011 14:59

Ik denk dat ik de enige op de wereld ben die vindt dat Revenge Of The Fallen de beste van de drie is!! Tja ik kan er niets aan doen! Dark Of The Moon vind ik de minste. Ook nog cool natuurlijk, maar minder dan de vorige delen. Megan Fox miste ik toch wel heel erg :).
En is jullie opgevallen dat Baricade te zien was in Dark Of The Moon??? Niet lang, maar toch!!
squadronsupreme
Figurant
Figurant

Berichtdoor Rich Art » 19 jul 2011 16:41

Ah, na het lezen van deze opmerking snap ik ook je post in het topic van The Dark Knight Rises.
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

VorigeVolgende

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies