Prometheus

Plaats hier je eigen filmrecensies en bespreek actuele bioscoopreleases.

Moderator: FT-Mods

Re: Prometheus

Berichtdoor Ed Crane » 30 jun 2012 22:10

Afbeelding
"He said I was Modern Man"
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor MargotTenenbaum » 30 jun 2012 22:17

Ed Crane schreef:Afbeelding

Haha. Ik ben bang dat iemand me er aan mijn haren mee naartoe zal moeten trekken, anders gaat het nooit gebeuren :N
Das Leben ist kein Ponyhof.
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Ed Crane » 30 jun 2012 22:34

Is dat een smeekbede? Dus wacht ff, je kunt niet wachten, tegelijkertijd moet iemand je er aan je haren heentrekken. Sterk ambivalent gedrag, typisch vrouwelijk. Ik zou snel zijn, want hij gaat volgens mij na aankomende week uit roulatie, draait bij Pathé Arena nu al op het kleinste scherm. Maar op BluRay komt een extended cut van 20-30 minuten langer uit, dus je kunt eventueel ook wachten (de bioscoopversie komt nogal gehaast en wat rommelig over).
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor MargotTenenbaum » 30 jun 2012 22:37

Ed Crane schreef:Is dat een smeekbede? Dus wacht ff, je kunt niet wachten, tegelijkertijd moet iemand je er aan je haren heentrekken. Sterk ambivalent gedrag, typisch vrouwelijk. Ik zou snel zijn, want hij gaat volgens mij na aankomende week uit roulatie, draait bij Pathé Arena nu al op het kleinste scherm. Maar op BluRay komt een extended cut van 20-30 minuten langer uit, dus je kunt eventueel ook wachten (de bioscoopversie komt nogal gehaast en wat rommelig over).

Ik raak helemaal in de stress van jou :( :cry:
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Ed Crane » 30 jun 2012 23:00

Is meer ff een waarschuwing. Dat je niet over 3 weken blij de bioscoop in stapt en dat je dan meteen weer teleurgesteld naar buiten komt. Maar een extended cut is ook wat waard. Ik heb woensdag nog een poging gedaan Prometheus in IMAX 3D te zien in Pathe Arena, want de filmladderfolder gaf asn dat ie draaide, maar toen ik daar aankwam vanuit Utrecht bleek dat een fout in die folder, en draaide hij alleen nog op het kleinste scherm. Dus heb ik de floormanager er bijgehaald en ter compensatie een vrijkaartje afgedwongen. Ik wilde Prometheus graag nog eens zien, maar de teleurstelling van IMAX 3D naar het kleinste scherm van de bioscoop was me op dat moment even te groot. Ben maar meteen naar huis gegaan en bewaar het vrijkaartje wel voor later.

Dus wat ik wil zeggen, oké het is heel anders, maar ik kan je smart een beetje delen, ook ik ben gePrometheus-blocked!

Zo beter?
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor MargotTenenbaum » 30 jun 2012 23:17

Ed Crane schreef:Is meer ff een waarschuwing. Dat je niet over 3 weken blij de bioscoop in stapt en dat je dan meteen weer teleurgesteld naar buiten komt. Maar een extended cut is ook wat waard. Ik heb woensdag nog een poging gedaan Prometheus in IMAX 3D te zien in Pathe Arena, want de filmladderfolder gaf asn dat ie draaide, maar toen ik daar aankwam vanuit Utrecht bleek dat een fout in die folder, en draaide hij alleen nog op het kleinste scherm. Dus heb ik de floormanager er bijgehaald en ter compensatie een vrijkaartje afgedwongen. Ik wilde Prometheus graag nog eens zien, maar de teleurstelling van IMAX 3D naar het kleinste scherm van de bioscoop was me op dat moment even te groot. Ben maar meteen naar huis gegaan en bewaar het vrijkaartje wel voor later.

Dus wat ik wil zeggen, oké het is heel anders, maar ik kan je smart een beetje delen, ook ik ben gePrometheus-blocked!

Zo beter?

Jaja, ik ga morgen wel.
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor bobocad » 01 jul 2012 00:57

Ed Crane schreef:Ben maar meteen naar huis gegaan en bewaar het vrijkaartje wel voor later.
Die zou kunnen gebruiken voor het film goed makertje van deze zomer. TDKR in glorieuze IMAX beeld en geluid. In tegenstelling tot Prometheus is de nieuwe Bats wel made for IMAX (also filmed in IMAX, althans een gedeelte).
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Ed Crane » 01 jul 2012 03:44

Ja TDKR moet het dan maar goedmaken. Wil ook graag naar The Raid, hing ook een poster van in Pathé Arena.
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor bobocad » 01 jul 2012 04:15

Ed Crane schreef:Ja TDKR moet het dan maar goedmaken. Wil ook graag naar The Raid, hing ook een poster van in Pathé Arena.
Ja, The Raid is echt vet. Althans een Indonesische vriend (zit tevens in e.o.a. Indonesische vechtsport) van me was zeer lovend over deze film.

Snap werkelijk niet waarom The Raid zo laat bij ons is. Terwijl Prometheus (en Avengers) 1 week eerder te zien was in NL.
Maar ben wel bij dat Warner TDKR nog voren heeft geschoven. Nog 3 weekjes. Ben benieuwd of deze topic dan nog actueel blijft. :wink:

BTW:
De extended cut van Prometheus wordt begin oktober verwacht. Dat wordt dan thuis op de buis in 2D kijken, want ik heb nog geen 3D TV. En ja ik was best wel tevreden met het 3D gebeuren in deze film. Dat gebeurt niet vaak dat ik tevreden ben met 3D toepasing in films.
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor MargotTenenbaum » 01 jul 2012 11:17

Vandaag gaat het gebeuren! Ik voel het aan mijn water! :T
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor MargotTenenbaum » 01 jul 2012 17:01

MargotTenenbaum schreef:Vandaag gaat het gebeuren! Ik voel het aan mijn water! :T

Het gaat dus weer niet lukken. Ik geef het op :x
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 01 jul 2012 17:19

:)
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor bobocad » 01 jul 2012 19:31

MargotTenenbaum schreef:
MargotTenenbaum schreef:Vandaag gaat het gebeuren! Ik voel het aan mijn water! :T

Het gaat dus weer niet lukken. Ik geef het op :x

Nou bedankt. Hebben wij niks voor niks Facepalms uitgedeelt :x
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor MargotTenenbaum » 01 jul 2012 20:42

Zelfs facepalms helpen bij mij niet, MAAR: morgen weer een kans! :lol:
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor MargotTenenbaum » 02 jul 2012 11:43

MargotTenenbaum schreef:Zelfs facepalms helpen bij mij niet, MAAR: morgen weer een kans! :lol:

Shit, vanavond draait 'ie, maar mijn lievelingsfilm draait ook in het Eye :| O+
MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies