Moderator: FT-Mods
Ed Crane schreef:

Ed Crane schreef:Is dat een smeekbede? Dus wacht ff, je kunt niet wachten, tegelijkertijd moet iemand je er aan je haren heentrekken. Sterk ambivalent gedrag, typisch vrouwelijk. Ik zou snel zijn, want hij gaat volgens mij na aankomende week uit roulatie, draait bij Pathé Arena nu al op het kleinste scherm. Maar op BluRay komt een extended cut van 20-30 minuten langer uit, dus je kunt eventueel ook wachten (de bioscoopversie komt nogal gehaast en wat rommelig over).

Ed Crane schreef:Is meer ff een waarschuwing. Dat je niet over 3 weken blij de bioscoop in stapt en dat je dan meteen weer teleurgesteld naar buiten komt. Maar een extended cut is ook wat waard. Ik heb woensdag nog een poging gedaan Prometheus in IMAX 3D te zien in Pathe Arena, want de filmladderfolder gaf asn dat ie draaide, maar toen ik daar aankwam vanuit Utrecht bleek dat een fout in die folder, en draaide hij alleen nog op het kleinste scherm. Dus heb ik de floormanager er bijgehaald en ter compensatie een vrijkaartje afgedwongen. Ik wilde Prometheus graag nog eens zien, maar de teleurstelling van IMAX 3D naar het kleinste scherm van de bioscoop was me op dat moment even te groot. Ben maar meteen naar huis gegaan en bewaar het vrijkaartje wel voor later.
Dus wat ik wil zeggen, oké het is heel anders, maar ik kan je smart een beetje delen, ook ik ben gePrometheus-blocked!
Zo beter?

Die zou kunnen gebruiken voor het film goed makertje van deze zomer. TDKR in glorieuze IMAX beeld en geluid. In tegenstelling tot Prometheus is de nieuwe Bats wel made for IMAX (also filmed in IMAX, althans een gedeelte).Ed Crane schreef:Ben maar meteen naar huis gegaan en bewaar het vrijkaartje wel voor later.

Ja, The Raid is echt vet. Althans een Indonesische vriend (zit tevens in e.o.a. Indonesische vechtsport) van me was zeer lovend over deze film.Ed Crane schreef:Ja TDKR moet het dan maar goedmaken. Wil ook graag naar The Raid, hing ook een poster van in Pathé Arena.

MargotTenenbaum schreef:Vandaag gaat het gebeuren! Ik voel het aan mijn water!

MargotTenenbaum schreef:MargotTenenbaum schreef:Vandaag gaat het gebeuren! Ik voel het aan mijn water!
Het gaat dus weer niet lukken. Ik geef het op

MargotTenenbaum schreef:Zelfs facepalms helpen bij mij niet, MAAR: morgen weer een kans!

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast