The Avengers

Plaats hier je eigen filmrecensies en bespreek actuele bioscoopreleases.

Moderator: FT-Mods

The Avengers

Berichtdoor Remon » 01 maart 2012 11:15

Eén van de films waar ik erg naar uit kijk, The Avengers. Wat denken jullie van deze film? Ik ben vooral benieuwd naar de wisselwerking tussen alle grote sterren en vooral naar de tegenstanders. Blijft het bij Loki, of zit er misschien nog ééntje bij? En wie is jullie favoriete Avenger?

Afbeelding
Remon
Regisseur
Regisseur

Re: The Avengers

Berichtdoor Rich Art » 01 maart 2012 11:30

Ik ben reuze benieuwd wat het gaat worden allemaal!
Te voorbereiding heb ik al een marathon op 8 april ingepland om alle zes films van alle Avengers te kijken.
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Decepticon » 01 maart 2012 17:03

Het lijkt mij een gruwelijk gave film en ik kijk er heel erg naar uit!!! Het ziet er allemaal verdomde goed uit en het lijkt dat alle personages goed gebruikt worden. Ik verwacht eerst ook een mooie clash tussen de Avengers zelf, voordat ze als een team werken. Dat is in de nieuwe trailer ook te zien, volgens mij krijgen ze opdracht van Nick Fury eerst met elkaar te vechten, kijken wat ze kunnen en misschien wel moeten bevechten als blijkt dat de alien invaders The Skrulls zijn. Als zij de gedaante aannemen van 1 van hun. Dat zullen we even moete afwachten.
Ik kijk ook erg uit naar Tony Starks uitdagingen om Banner te laten veranderen, dat schijnt hilarisch goed te zijn.

Mijn meest favoriete Avenger is The Hulk, maar direct op de voet gelogd door Iron Man.

Ik heb laatst nog een weekmarathon :P gehouden met alle voorgaande films, elke dag 1. Dus ik houd pas weer een marathon, als The Avengers op blu-ray verschijnt.

Hier nog even de nieuwe trailer, voor degene die hem nog niet bij de nieuwsitems gezien hebben:

Autobots, transform and roll out!
Decepticon
Filmster
Filmster

Berichtdoor Straka » 01 maart 2012 18:56

Ik ben vooral nieuwsgierig of de hand van Joss Whedon hierin duidelijk zichtbaar is. Ik ben een liefhebber van zijn tv-series en Serenity, maar hier moet hij werken met bestaande karakters en meer studio inbreng.
Afbeelding
Straka
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor FilmMaster » 07 maart 2012 08:41

Ben erg benieuwd naar deze film, 't lijkt 1 van de betere Marvel films te worden.
FilmMaster
Filmster
Filmster

Berichtdoor Remon » 20 apr 2012 09:42

De eerste fanboys hebben gestemd. 9.1 op IMDb :)
Remon
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Aston » 20 apr 2012 09:50

Ik wist wel dat die 9.5 niet stand zou houden. :)
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 20 apr 2012 10:29

Whedon heeft in ieder geval goed werk afgeleverd als de fans al zo lyrisch zijn! :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Aston » 21 apr 2012 20:58

Ook op RT is men zeer enthousiast:

http://www.rottentomatoes.com/m/marvels_the_avengers/

Maar 1 negatieve recensie en die is van een vrouw. Die begrijpen dat sowieso minder snel.

We kunnen denk ik dus al objectief gezien ervan uitgaan dat de film geslaagd is en niet alleen maar bij de fanboys. Ik zag het eigenlijk niet zo zitten en dacht dat het een snel snel, laten we alle helden in een film proppen en cashen op het succes van de voorgaande Marvelfilms film zou worden maar blijkbaar heeft Joss Whedon zijn werk goed volbracht. (Ik kende die man sowieso nog niet. Misschien heb ik hem volledig onderschat)

Maargoed, eerst maar zien natuurlijk. 8) Als hij slaagt hebben we in ieder geval drie, voorruit vier met Prometheus erbij, misschien 5 met Skyfall, knallers van blockbusters dit jaar.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ed Crane » 22 apr 2012 20:05

Haha, als je Whedon kent van m.n. Buffy, Angel en Firefly dan is het inderdaad juist een heel logische en verstandige keuze, met zijn tv-series heeft hij veelvuldig laten zien geknipt te zijn voor zo'n ensemble film met ook nog eens goede dialogen, humor en emotie. Leuk voor die vent dat hij eindelijk een echt grote blockbuster mag doen en hij alle middelen heeft. En het belooft ook een enorm succes te gaan worden. Ben erg benieuwd!

Aston, als zijn stijl je bij The Avengers blijkt aan te spreken: het is nooit te laat je eens aan zijn series te wagen :)
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 22 apr 2012 22:45

Firefly staat sowieso op het programma. :)
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ed Crane » 24 apr 2012 09:31

Ah, dat is mooi om mee te beginnen (want na het zien er van wil je natuurlijk meer ;)), één klein seizoen, maar het eindigt zoals je ongetwijfeld weet wel met een bioscoopfilm. Hopelijk vind je het wat.
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Ed Crane » 24 apr 2012 09:38

En gerelateerd aan The Avengers: volgens Aint It Cool is niemand minder dan Jessica Chastain in onderhandeling voor een rol in Iron Man 3. Die film heeft dan ook heel wat goed te maken voor z'n voorganger, ze zijn aardig op weg. Nu maar duimen dat het goed gaat (en dat AIC het juist heeft).
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 24 apr 2012 12:47

Metacritic opent lekker:

http://www.metacritic.com/movie/the-avengers-2012

Twee maal 60/100 en vier maal 80/100 gezamenlijke score van 69 klopt volgens mij niet. Dat is in ieder geval niet het gemiddelde. Het zou 74/100 moeten zijn dunkt me.

Anyway, strenger dan metacritic kun je het niet hebben, dus dit is een prima score.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Decepticon » 24 apr 2012 14:56

Ed Crane schreef:En gerelateerd aan The Avengers: volgens Aint It Cool is niemand minder dan Jessica Chastain in onderhandeling voor een rol in Iron Man 3. Die film heeft dan ook heel wat goed te maken voor z'n voorganger, ze zijn aardig op weg. Nu maar duimen dat het goed gaat (en dat AIC het juist heeft).

Vind ik niet echt interessant nieuws. Ze is wel een goede actrice, maar ik vind haar niet bijzonder en totaal niet iemand voor een superheldenfilm. Maar als ze ook daadwerkelijk gecast is, kan ze mij misschien wel overtuigen. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor rol ze krijgt.
Maar voor mij heeft IM3 niks goed te maken ten opzichte van IM2. Ik vind IM2 een gave en goede en waardige sequel. Maar met de cast lijkt het iig wel goed te gaan voor IM3, als Kingsley en Pierce meedoen :T .
Autobots, transform and roll out!
Decepticon
Filmster
Filmster

Volgende

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies