Is het nú wel nuttig om eens een nieuwe lijst te maken?
Vergeleken met 2 jaar terug is míjn lijst in ieder geval wel drastisch veranderd!
Moderator: FT-Mods

dragonspirit schreef:Gewoon helemaal niemand die Viggo Mortensen als beste acteur noemt? Ik vind dat persoonlijk toch echt een van de betere acteurs van dit moment...welke rol hij ook speelt, hij stopt er iedere keer echt alles in.

Remondinho schreef:3 Jaar geleden had ik nog geen idee wie James Stewart was bijv.

patrob schreef:dragonspirit schreef:Gewoon helemaal niemand die Viggo Mortensen als beste acteur noemt? Ik vind dat persoonlijk toch echt een van de betere acteurs van dit moment...welke rol hij ook speelt, hij stopt er iedere keer echt alles in.
Vind jij Viggo Mortensen goed? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.
Voor mij 1 van die weinige acteurs waar ik alles voor zou laten vallen als ik hem mocht interviewen...

Remondinho schreef:Je kon, destijds in ieder geval, ook een top 50 of zelfs top 25 inleveren. Dat lijkt me wel te doen toch?

remCOLLATERAL schreef:Remondinho schreef:Je kon, destijds in ieder geval, ook een top 50 of zelfs top 25 inleveren. Dat lijkt me wel te doen toch?
jup ik zeg doen

remCOLLATERAL schreef:Oeps ik zie een bazooka gericht op me terwijl ik alleen onze enige echte volkszanger help!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast