Als eerste: El Chivo, je hebt weer prima werk verricht
Verder een mooie top10, waarvan ik de top3 nog moet zien. Daar zal binnekort zeker verandering in komen.

Moderator: FT-Mods

flightart schreef:Binnenkort ook maar eens deze updaten.

ErikSchierboom schreef:flightart schreef:Binnenkort ook maar eens deze updaten.
Ik zal kijken wat ik kan doen, ik geloof dat mensen er de voorkeur aan gaven om een top 200 in te voeren ipv. alle films.

Ook de invoed van hypes rondom films als Stalker en La Passion de Jeanne d'Arc is goed af te lezen uit de lijst. Die films hebben ook aardige sprongen gemaakt.Rooster schreef:Prima lijst lijkt me. De invloed van de battles is mooi te zien aan de hoge notering van Idi i smotri.

flightart schreef:Hm. Ik voel zelf meer voor een top 500, er zitten zo veel interessante titels bij. Ik help anders wel bij het invoeren. Om de 100 bijvoorbeeld?

Colonel_Kurz schreef:Voor mij niet. De meeste mensen kijken over het algemeen veel films uit de Verenigde Staten, ook als ze oudere films zien. En voor de V.S. waren de jaren '70 een veel interessantere periode dan de high concept blockbuster jaren '80.Volkstuintje schreef:* Voor mij is het ook opvallend dat de jaren 80 slechter scoren dan de jaren 70.

Vergeet ook niet dat de film in het voorjaar op de goedbezochte 4de FT Filmdag te zien was, heeft vast ook geen kwaad gedaan voor de notering.Rooster schreef:Prima lijst lijkt me. De invloed van de battles is mooi te zien aan de hoge notering van Idi i smotri.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast