Moderator: FT-Mods
dannyB schreef:Zo, Transporter 3 slechter dan Saw V? Heb beide nog niet gezien, maar om van te voren een inschatting te maken zal dit bij mij andersom zijn.

StygMa schreef:Heel die chick sloeg nergens op in Transporter 3 vond vorige delen beter, verschrikkelijk aan lopen irriteren. Vond SAW5 in ieder geval beter dan 4, niet dat dat zoveel zegt over deel 5, maar heb me ermee in ieder geval beter vermaakt.

pietje012 schreef:StygMa schreef:Heel die chick sloeg nergens op in Transporter 3 vond vorige delen beter, verschrikkelijk aan lopen irriteren. Vond SAW5 in ieder geval beter dan 4, niet dat dat zoveel zegt over deel 5, maar heb me ermee in ieder geval beter vermaakt.
Die chick in Transporter 3 vond ik ook verschrikkelijk irritant.

Zeer degelijk liefdesdrama met goed uitgewerkte karakters en dito acteerwerk van o.a. Joaquin Phoenix.Megalomaniac schreef:Kaj, ik zie net Two Lovers in je lijstje staan, wat maakt die film zo bijzonder?

Colonel_Kurz schreef:Zeer degelijk liefdesdrama met goed uitgewerkte karakters en dito acteerwerk van o.a. Joaquin Phoenix.Megalomaniac schreef:Kaj, ik zie net Two Lovers in je lijstje staan, wat maakt die film zo bijzonder?

Ah, de trailer viel me namelijk enigszins tegen, ik hou het toch in de gaten dan.Colonel_Kurz schreef:Zeer degelijk liefdesdrama met goed uitgewerkte karakters en dito acteerwerk van o.a. Joaquin Phoenix.Megalomaniac schreef:Kaj, ik zie net Two Lovers in je lijstje staan, wat maakt die film zo bijzonder?

)

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast