Premium? Als je moet betalen om films te checken, denk ik dat de makers hun eigen site net om zeep geholpen hebben.
Daarnaast was het denk ik verstandig geweest om de veranderingen naar de gebruikers te communiceren. Simpele kwestie van goede communicatie die niet alleen van respect spreekt, maar ook vooral handig is als je wilt dat mensen je nieuwe features gaan gebruiken. Of in ieder geval weten wat de mogelijkheden zijn.
Ik heb gewoon een film kunnen checken en ik heb verder ook geen premium account. Het ziet er naar uit dat nog niet alles helemaal werkt, bijvoorbeeld de zoekfunctie, maar ik neem aan dat dit snel weer in orde komt. Dat een dergelijke overgang niet volledig vlekkeloos verloopt is niet direct een verrassing.
Colonel_Kurz schreef:Een groter probleem is dat ik geen films meer kan checken...
Heb ik ook.
In Firefox...
Ik klaag niet graag maar erg jammer dat die lijsten nu verdwenen zijn naar een hoekje van de site die weggemoffeld en door elkaar. Dat was juist voor mij het hele doel van de site dus dat mag ook wel een prominente plek krijgen zoals eerst.