Op welke nieuwe game wacht je?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Re: Op welke nieuwe game wacht je?

Berichtdoor bobocad » 10 jun 2012 00:18

Heb ook alles van de E3 bekeken. Zo te zien wordt 2013 een erg mooi jaar.

Waar ik naar uitkijk
- Watch Dogs (de verrassing van deze E3)
- Tomb Raider (ben fan van deze serie, in tegenstelling ben ik nog nooit afgehaakt)
- Splinter Cell (6): Blacklist
- Quantic Dream Heavy Rain 2...ik bedoel Quantic Dream's Beyond 2 Souls
- The Last of Us (betekent dat geen UC4 in 2013?)
- Star Wars 1313 (Uncharted in Space :wink: )

Verder was ik toch stunned toen ik de beelden van ACIII zag. Ubisoft weet toch deze "jaarlijkse" serie vers te houden (i.t.t. Call of Duty dat laatste jaren 1 pot nat is).
Op de E3 miste ik wel BioShock Infinite. De makers van deze game hebben hun tijd hard nodig voor de feb 2013 release.

PascalE schreef:
pietje012 schreef:@ Pascal, heeft Uncharted niet afgekeken qua soort gameplay bij Tomb Raider met het ontwikkelen?

Nee want Tomb Raider (Nu heb ik het over de delen die ik gespeeld heb, volgens mij alleen de eerste twee, dus als dat bij de laatste delen veranderd is kan UC daar wat van overgenomen hebben) was veel minder scripted en filmisch, daarnaast wordt bij de nieuwe TR ook van het coversysteem gebruik gemaakt dat érg lijkt op UC, geen probleem natuurlijk maar met eenzelfde type verhaal en eenzelfde setting maar dan met een vrouw in de hoofdrol wordt het wel een beetje overbodig misschien.

Overigens zag ik gisteren ook een filmpje van Star Wars 1313, dát is pas gekopieerd van UC, damn.

Ik heb alle TR games gespeeld. UC heeft wel degelijk leentjebuur zitten te spelen bij TR. Echter ND heeft het klim en klauterwerk flink verbeterd. Verder vond ik het coversysteem van UC ook niet echt nieuw. Het leek wel alsof het van GoW kwam. Is dat erg? Nee. Beter goed gejat dan slecht bedacht. Dat TR de UC kant op gaat trouwens een goeie zet.
Op zich vind ik het ook niet erg dat Star Trek...eum Star Wars 1313 een UC clone is.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Op welke nieuwe game wacht je?

Berichtdoor McMurphy » 10 jun 2012 10:29

Tussen al het EK-gebeuren om, was er ook nog de E3 beurs afgelopen week en my my my wat ik daar nu allemaal van vind:

En dan komt er ook nog ff dit voorbij, nieuwe game van Naughty Dog (Uncharted) hallelujah _O_

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Vorige

Keer terug naar Games