Gamerankings @ FilmTotaal

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor bobocad » 21 mei 2010 10:36

Ik zit ergens in het grote Kolossus van Rodos. :oops: Leuk dat ik een zwaard heb, maar ben wel al mijn goddelijke krachten kwijt :o
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor dragonspirit » 21 mei 2010 10:41

Rich Art schreef:
bobocad schreef:
Rich Art schreef:
bobocad schreef:Denk dat ik maar terug ga naar GoW serie.

Had je deel 2 nog niet uitgespeeld dan?

Nee. Nog steeds niet :oops:

Waar zit je vast?

Balen van RDR... Maar ik ontvang hem ook pas na het Pinksterweekend. Misschien is dat een schrale troost. :)

Ik heb hem inmiddels ontvangen, zit ook een kaart in, die tegelijk ook een poster is aan de andere kant. Je kunt dus in ieder geval goed zien waar je allemaal naartoe moet. :)
dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rich Art » 21 mei 2010 10:46

bobocad schreef:Ik zit ergens in het grote Kolossus van Rodos. :oops: Leuk dat ik een zwaard heb, maar ben wel al mijn goddelijke krachten kwijt :o

Wat? Das t begin man! :P Heb je m niet toevallig op de moeilijkste speelgraad staan? En het verliezen van die goddelijke krachten maakt deel uit van het verhaal, dus is helaas niet te voorkomen...
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor bobocad » 21 mei 2010 11:08

Sterker nog, ik ben overnieuw begonnen. Het bleek dat er in het begin een bonus urn (the Urn of Gaia) te verdienen valt. Tevens waren een paar dames die de aandacht van Kratos nodig hadden. 8)
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rich Art » 21 mei 2010 11:52

:D Ja, die sex minigames... Die van deel 3 is helemaal geweldig!
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor bobocad » 21 mei 2010 14:33

Ik heb eigenlijk niet zo'n haast met de GoW series. Maar nu ik toch verder ga met Kratos geef ik wel toe dat ik mijn agressie wel kwijt kan. 8)
Wachten op RDR is niet leuk! . Helemaal niet als er feestdagen in de buurt zijn. :x

Oh ja de animaties van GoW 2 zien er helemaal niet verkeerd uit. Beter dan ik had verwacht.
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rich Art » 21 mei 2010 14:35

bobocad schreef:Oh ja de animaties van GoW 2 zien er helemaal niet verkeerd uit. Beter dan ik had verwacht.

Moet je je voorstellen hoe deel 3 er uit ziet...
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor McMurphy » 29 mei 2010 10:53

Mooi review weer Rich, wat een serie _O_
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 31 mei 2010 10:42

Thanx! Ja, het is echt een briljante gameserie! Aan de ene kant is het jammer dat het hier (waarschijnlijk) eindigd, maar aan de andere kant is het ook fijn dat ze niet blijven uitmelken...
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Rich Art » 07 jul 2010 20:05

Red Dead Redemption

Afbeelding

Gespeeld op: Playstation 3
Ook verkrijgbaar voor: Xbox360
Genre: Sandbox / Action-Adventure
Release: 21 mei 2010

Als er in 2009 één game was waar het meest naar uitgekeken werd, dan was het Red Dead Redemption van Rockstar wel. Niet zo vreemd natuurlijk, aangezien het hier ging om een GTA game in het wilde westen waarvan de vele trailers die opdoken lieten zien dat er heel wat moois in aantocht was. Nadat de game een paar keer werd uitgesteld was het eind mei dan eindelijk zo ver…

Vaak zorgen hoge verwachtingen er voor dat een game toch wat tegenvalt. Gelukkig is dat bij Red Dead Redemption alles behalve het geval. Rockstar lost alle verwachtingen in met deze geweldige game die me nu al meer dan 20 uur speelplezier heeft beleefd. En dan zit ik pas op 68 procent! Er valt dus nog genoeg te ontdekken in de wereld van John Marston.

Afbeelding Afbeelding

De game speelt zich af in 1911 en laat de gamer in de huid kruipen van cowboy John Marston. Deze ex-outlaw leeft een terug getrokken leven met zijn vrouw Abigail en zoon Jack, maar aan al die rust komt abrupt een eind als laatstgenoemden ontvoerd worden door de overheid. Daarmee dwingen ze John om zijn oude kameraden op te sporen en uit de weg te ruimen. John heeft geen keus en vertrekt naar New Austin om op zoek te gaan naar zijn voormalige beste vriend: Bill Wiliamson.

Bill Williamson heeft hij snel gevonden, maar aan overgeven denkt zijn oude kameraad niet. In plaats daarvan schiet hij John neer en laat hem voor dood achter. Gelukkig wordt hij gevonden door Bonnie McFarlane die hem weer oplapt en onderdak geeft. Zindend op wraak gaat hij achter Williamson aan om een einde aan zijn verleden te maken en het leven te redden van de mensen die hem het meest dierbaar zijn.

Afbeelding Afbeelding

Het blijft gelukkig niet alleen bij Amerika. Het verhaal leidt je ook naar Mexico en dat is een hele andere wereld. Vanaf het moment dat je een voet in Mexico zet loop je een nieuwe wereld binnen die een compleet andere sfeer uitstraalt. Rockstar heeft dus niet één, maar twee fantastische werelden gecreëerd waarin je kunt doen en laten wat je wilt. Net zoals in GTA ben je vrij om missies te doen wanneer je daar zin in hebt. In de tussentijd kun je heerlijk op je paard ronddwalen door de dorre vlakten of besneeuwde bergtoppen en hier en daar een “stranger” aanspreken. Ook deze zorgen weer voor verschillende missies die je uren zoet zullen houden.

Maar er is meer, want Rockstar zal Rockstar niet zijn als er ook een uitgebreide multiplayer aan de game is toegevoegd. In verschillende spelmodus kun je je helemaal uitleven met je vrienden of mensen uit andere landen. Inmiddels is ook de eerste uitbreiding uit die je de mogelijkheid biedt om een paar missies met twee tot vier vrienden te doorlopen. Uiteraard zit er nog meer DLC in de pijpleiding, dus er valt nog lang te genieten van deze game.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding/ Graphics
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding/ Sound
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding/ Gameplay

Rockstar heeft weer een prachtige game aan zijn lijstje met klassiekers toegevoegd. Red Dead Redemption ziet er fantastich uit, heeft een meesterlijke soundtrack en biedt uren speelplezier. Zowel in de singleplayer als in de multiplayer is het volop genieten van één van de beste games van 2010!

Score:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Rich Art op 08 jul 2010 09:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Dirkov » 08 jul 2010 00:18

Weet niet of ik bij het juiste topic zit, maar morgen komt als het goed is mijn Xbox360 Elite binnen. Gaat om dit pakket:
http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-final-fantasy-13

Het is mijn eerste spelcomputer dus ik ben zeer benieuwd :P Een goede vriend van mij heeft al een hele tijd een Xbox en we hebben regelmatig wat games samen gespeeld. Nadat ik RDR bij hem gezien heb ben ik toch maar overstag gegaan.
Hopelijk krijg ik geen spijt, was toch een beetje een impuls-aankoop ;)
Dirkov
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Rich Art » 08 jul 2010 06:59

Dirkov schreef:Hopelijk krijg ik geen spijt, was toch een beetje een impuls-aankoop ;)

Nee hoor, was niet bang. :)
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 08 jul 2010 17:49

Dirkov schreef:Weet niet of ik bij het juiste topic zit, maar morgen komt als het goed is mijn Xbox360 Elite binnen. Gaat om dit pakket:
http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-final-fantasy-13

Het is mijn eerste spelcomputer dus ik ben zeer benieuwd :P Een goede vriend van mij heeft al een hele tijd een Xbox en we hebben regelmatig wat games samen gespeeld. Nadat ik RDR bij hem gezien heb ben ik toch maar overstag gegaan.
Hopelijk krijg ik geen spijt, was toch een beetje een impuls-aankoop ;)

Als je, en anderen die de game nog niet hebben, RDR goedkoop wil aanschaffen is dit wel een goedkope manier (voor Nederlandse begrippen dan): http://www.gameoffer.nl/

Is tot morgen 12 uur geldig.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 08 jul 2010 18:17

Rich Art schreef: Uiteraard zit er nog meer DLC in de pijpleiding, dus er valt nog lang te genieten van deze game.

http://www.ps3-sense.nl/2010/07/4-nieuw ... gekondigt/

Dat ziet er goed uit :D
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor bobocad » 08 jul 2010 18:45

Dirkov schreef:Weet niet of ik bij het juiste topic zit, maar morgen komt als het goed is mijn Xbox360 Elite binnen.
Eigenlijk is de Slim beter, uiteraard wel duurder.

http://www.toysxl.nl/product/xbox-360-2 ... elcomputer
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Games