Leuk dat ik een zwaard heb, maar ben wel al mijn goddelijke krachten kwijt 
Moderator: FT-Mods
Rich Art schreef:bobocad schreef:Rich Art schreef:bobocad schreef:Denk dat ik maar terug ga naar GoW serie.
Had je deel 2 nog niet uitgespeeld dan?
Nee. Nog steeds niet![]()
Waar zit je vast?
Balen van RDR... Maar ik ontvang hem ook pas na het Pinksterweekend. Misschien is dat een schrale troost.

bobocad schreef:Ik zit ergens in het grote Kolossus van Rodos.Leuk dat ik een zwaard heb, maar ben wel al mijn goddelijke krachten kwijt
Heb je m niet toevallig op de moeilijkste speelgraad staan? En het verliezen van die goddelijke krachten maakt deel uit van het verhaal, dus is helaas niet te voorkomen...

/ Graphics
/ Sound
/ Gameplay

Een goede vriend van mij heeft al een hele tijd een Xbox en we hebben regelmatig wat games samen gespeeld. Nadat ik RDR bij hem gezien heb ben ik toch maar overstag gegaan.

Dirkov schreef:Weet niet of ik bij het juiste topic zit, maar morgen komt als het goed is mijn Xbox360 Elite binnen. Gaat om dit pakket:
http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-final-fantasy-13
Het is mijn eerste spelcomputer dus ik ben zeer benieuwdEen goede vriend van mij heeft al een hele tijd een Xbox en we hebben regelmatig wat games samen gespeeld. Nadat ik RDR bij hem gezien heb ben ik toch maar overstag gegaan.
Hopelijk krijg ik geen spijt, was toch een beetje een impuls-aankoop

Rich Art schreef: Uiteraard zit er nog meer DLC in de pijpleiding, dus er valt nog lang te genieten van deze game.

Eigenlijk is de Slim beter, uiteraard wel duurder.Dirkov schreef:Weet niet of ik bij het juiste topic zit, maar morgen komt als het goed is mijn Xbox360 Elite binnen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast