Star Wars: The Force Unleashed II

Ik heb ook geen idee of ik iets gemist heb wanneer ik deel 1 niet gespeeld heb, maar daar kom ik vanzelf wel achter

Bovendien koste die maar € 9,99 dus ach...
Moderator: FT-Mods

timdekw schreef:Ik heb ook geen idee of ik iets gemist heb wanneer ik deel 1 niet gespeeld heb, maar daar kom ik vanzelf wel achter

Frank_Costello schreef:timdekw schreef:Ik heb ook geen idee of ik iets gemist heb wanneer ik deel 1 niet gespeeld heb, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Meestal is dat geen goed teken

Oh. Ik las juist meer negatieve reacties. Maar misschien omdat deel 2 teveel op deel 1 lijkt. Ach voor 10 Euro voor een PS3 game is echt een koopje.timdekw schreef:En toch lees ik voornamelijk positieve reacties op het i-net.

timdekw schreef:Ik heb ook geen idee of ik iets gemist heb wanneer ik deel 1 niet gespeeld heb, maar daar kom ik vanzelf wel achterBovendien koste die maar € 9,99 dus ach...

Rich Art schreef:timdekw schreef:Ik heb ook geen idee of ik iets gemist heb wanneer ik deel 1 niet gespeeld heb, maar daar kom ik vanzelf wel achterBovendien koste die maar € 9,99 dus ach...
Het verhaal van deel 1 loopt nogal "verassend" af, dus ik denk dat het handig is om van te voren er even de wikipedia pagina er bij te pakken. Of mijn recensie van de game die je hier vindt.![]()
De tweede heeft vooral als kritiekpunt gekregen dat het voelt alsof de game nog lang niet af was. Maar goed, voor een tientje kun je geen ellende hebben natuurlijk. Waar heb je hem zo goedkoop gevonden?

. Kan niet wachten om met name Snake Eater opnieuw te spelen, en dan in HD en met trophies 

Gebruikers op dit forum: Dre en 1 gast