dannyB schreef:Dat "bruggetje" van hem wordt langzamerhand erg irritant inderdaad.
Soms ook lachwekkend slecht, met z'n orkest bak bij Jim Bakkum, hij zei het helemaal verkeerd

Moderator: FT-Mods
dannyB schreef:Dat "bruggetje" van hem wordt langzamerhand erg irritant inderdaad.

Hmm, wat zei die dan ook alweer?PascalE schreef:dannyB schreef:Dat "bruggetje" van hem wordt langzamerhand erg irritant inderdaad.
Soms ook lachwekkend slecht, met z'n orkest bak bij Jim Bakkum, hij zei het helemaal verkeerd

dannyB schreef:Hmm, wat zei die dan ook alweer?PascalE schreef:dannyB schreef:Dat "bruggetje" van hem wordt langzamerhand erg irritant inderdaad.
Pas toen Patrick het anders verwoordde snapte Jim het.

PascalE schreef:Hij zei ook iets verkeerd toch, Patrick zei dat het anders gegaan was dan dat het gegaan was volgens mij... Tenminste zo kreeg ik het mee (ik ben ook niet bekend met het incident van Jim)...

Ann McDunn schreef:Dalziel and Pascoe: Under Dark Stars overigens een prima misdaadfilm.

Ann McDunn schreef:Dat had ik ook al, en ze worden er alle twee bepaald niet knapper op! Het wordt tijd voor een nieuwe Morse maar ja waar moeten ze die nu vinden, overigens vond ik het wel leuk dat Dalziel toen hij voor de TV kwam eerst nog een keer opnieuw naar de make-up moest, ze weten het zelf en dat is een pré.

AngelEyes schreef:Ann McDunn schreef:Dat had ik ook al, en ze worden er alle twee bepaald niet knapper op! Het wordt tijd voor een nieuwe Morse maar ja waar moeten ze die nu vinden, overigens vond ik het wel leuk dat Dalziel toen hij voor de TV kwam eerst nog een keer opnieuw naar de make-up moest, ze weten het zelf en dat is een pré.
Hmm, vorige week heb ik nog min of meer per ongeluk gekeken naar een aflevering van Lewis, een spin off van de Morse serie. Dus wel weer perikelen in en rond Oxford, zelfde sfeertje ook, maar eerlijk gezegd vind ik Lewis te saai om zo'n serie te kunnen dragen. Maar aan jou zal het wellicht wel besteed zijn.

Ann McDunn schreef:AngelEyes schreef:Ann McDunn schreef:Dat had ik ook al, en ze worden er alle twee bepaald niet knapper op! Het wordt tijd voor een nieuwe Morse maar ja waar moeten ze die nu vinden, overigens vond ik het wel leuk dat Dalziel toen hij voor de TV kwam eerst nog een keer opnieuw naar de make-up moest, ze weten het zelf en dat is een pré.
Hmm, vorige week heb ik nog min of meer per ongeluk gekeken naar een aflevering van Lewis, een spin off van de Morse serie. Dus wel weer perikelen in en rond Oxford, zelfde sfeertje ook, maar eerlijk gezegd vind ik Lewis te saai om zo'n serie te kunnen dragen. Maar aan jou zal het wellicht wel besteed zijn.
Nee dus, Lewis alleen kan het écht niet alleen doen voor mij dus deze keer zit je fout, ik schreef toen ik de pilot had gezien "wel aardig" en dat is dus niet echt goed. Overigens zal Oxford nu zowat wel leeg zijn.

Keer terug naar Televisie Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast