Darko schreef:Ik bedenk me net dat ik elke vrijdagavond werk![]()
Ik zit elke vrijdagavond in de kroeg, maar dat maakt niet uit, heb al die films toch al gezien. wel een een erg goed initiatief van MTV, mogen ze vaker doen wat mij betreft.
Moderator: FT-Mods
Darko schreef:Ik bedenk me net dat ik elke vrijdagavond werk![]()

Vleeshaak schreef:Darko schreef:Ik bedenk me net dat ik elke vrijdagavond werk![]()
Ik zit elke vrijdagavond in de kroeg

rainmaker schreef:Waarom staat Ju-On: the grudge niet bij de films voor vanavond? Vind ik toch een beetje tegenvallen van Filmtotaal

Peter schreef:Waar kan ik een overzicht voor deze films vinden? Zal eens kijken of ik die kan tovoegen.

ze zijn zeker de moeitewaard maar soms verschild de smaken 4al Battle Royale die is egt spannend!!!!dannyB schreef:Elke vrijdag in april wordt er in de avond een Aziatische (horror-)film uitgezonden op MTV.
Dat zijn de volgende films:
Ju On: The Grudge (8 april)
Ju On: The Grudge 2 (15 april)
Deadly Outlaw: Rekka (22 april)
Battle Royale 2 (29 april)
Ik heb er zelf nog geen enkele van gezien, maar ben wel van plan ze alle vier te kijken.
Zijn ze de moeite waard?

Lumière schreef:
27 mei 22:00 'Drunken Master 3'

Battle Royale 2 was totaal niets aan...redelijk slaapverwekkend.Mickeal schreef:ze zijn zeker de moeitewaard maar soms verschild de smaken 4al Battle Royale die is egt spannend!!!!dannyB schreef:Elke vrijdag in april wordt er in de avond een Aziatische (horror-)film uitgezonden op MTV.
Dat zijn de volgende films:
Ju On: The Grudge (8 april)
Ju On: The Grudge 2 (15 april)
Deadly Outlaw: Rekka (22 april)
Battle Royale 2 (29 april)
Ik heb er zelf nog geen enkele van gezien, maar ben wel van plan ze alle vier te kijken.
Zijn ze de moeite waard?

Keer terug naar Televisie Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast