Mark, ik buig voor je ! (...en keer me om en
))
Het spijt me....voor de NPS !
Moderator: FT-Mods
))

Mark schreef:Hoeveel mensen die boven mij hebben gereageert zijn er lid van de NPS? Ik vraag me af of het er meer of minder dan 3 zijn. Dus ineens zijn er kweenie hoeveel mensen die die omroep willen steunen, tsss. Te laat.

Mark schreef:Sorry hoor... ik zeg al niets meer.

Barthuz schreef:Mark schreef:Sorry hoor... ik zeg al niets meer.
Sorry hoor, eerst mensen aanvallen op hun steun aan de NPS en dan zelf niet tegen kritiek kunnen? Beetje zwak.

"grachtengordelverontwaardiging"

prachtig? Ja, het woord zelf misschien, maar ik heb me erg opgewonden over deze ongelooflijk domme uitspraak van Bakker. Wat een lul, zeg.LuciusMalfoy schreef:Van der Laan zet omroepplannen door
http://www.nu.nl/news/549587/11/Van_der_Laan_zet_omroepplannen_door.html
Nou, het plan heeft het debat overleeft. We zullen zien wat er allemaal zal gaan gebeuren met de publieke omroep. Ik blijf een voorstander van een Engels model, maar dat zal er wel nooit komen... Helaas.
Ik wil nog wel even wijzen op het volgende woord uit het bericht:"grachtengordelverontwaardiging"
Prachtig.

ruben schreef:prachtig? Ja, het woord zelf misschien, maar ik heb me erg opgewonden over deze ongelooflijk domme uitspraak van Bakker. Wat een lul, zeg. Met zo'n opmerking schuift hij oprechte zorgen van een hele grote groep mensen - ook mensen die niet afkomstig zijn uit de grachtengordel - heel simpel van tafel, zonder inhoudelijk te worden. Bovendien...al was het alleen de grachtengordel? Wat dan nog? Tellen die minder mee dan het trailertrash dat naar de TROS kijkt? Helaas kwam ik niet op zijn persoonlijke pagina, want anders had ik 's fijn bericht in zijn gastenboek achtergelaten.LuciusMalfoy schreef:"grachtengordelverontwaardiging"[/b]
Prachtig.

Intellectuelen goed vertegenwoordigd in medialand? Dat ontgaat me toch een beetje als ik langs de Nederlandse tv-zenders zap. Want wat zie ik vooral? Spelletjesprogramma's, soaps, b-films en andere troep. De NPS en VPRO zijn (of: waren) de enige twee omroepen die je misschien als 'intellectueel' zou kunnen bestempelen.LuciusMalfoy schreef:Waar ik Bakker wel gelijk in moet geven is dat er een bepaalde groep bestaat in Nederland, gesitueerd in bepaalde delen van Amsterdam, die zichzelf als het intellectuele geweten van onze maatschappij beschouwen en binnen medialand (maar ook op andere plekken) erg goed vertegenwoordigd is. Dit is altijd al zo geweest en ik zeg niet dat deze soorten niet capabel zijn of op die plekken terecht zijn gekomen door andere redenen dan door keihard te werken, maar het is wel opvallend.

ruben schreef:Intellectuelen goed vertegenwoordigd in medialand? Dat ontgaat me toch een beetje als ik langs de Nederlandse tv-zenders zap. Want wat zie ik vooral? Spelletjesprogramma's, soaps, b-films en andere troep. De NPS en VPRO zijn (of: waren) de enige twee omroepen die je misschien als 'intellectueel' zou kunnen bestempelen.
Wel wrang dat binnen 1 week de NPS (debat & cultuur) wordt opgeheven, en Talpa (een soort tweede SBS) start. Maar ja, dat lijkt de tendens te zijn.

Mark schreef:Hoeveel mensen die boven mij hebben gereageert zijn er lid van de NPS? Ik vraag me af of het er meer of minder dan 3 zijn. Dus ineens zijn er kweenie hoeveel mensen die die omroep willen steunen, tsss. Te laat.

Stok schreef:Mathijs van Nieuwkerk stopt met het presenteren van programma's

Keer terug naar Televisie Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten