LuciusMalfoy schreef:Stok schreef:Mathijs van Nieuwkerk stopt met het presenteren van programma's
Helemaal mee eens, de enige keer dat hij betrokken was bij het maken van goeie televisie is het spotje over 4 en 5 mei dat hij op de Dam staat. En dan nog was het zonde dat hij erin voorkwam... De rest ontstijgt de middelmaat niet, vind ik. Het lijkt altijd zo onvoorbereid, zo'n chaos... Het hoeft van mij echt niet supergelikt eruit te zien en een beetje improviseren juich ik van harte toe, maar dan moet je dat wel kunnen.
in het geheel niet mee eens. hij toont betrokkenheid in zijn interview, het is een echte muziek liefhebber, een gewone jongen, sympathiek en stelt meestal de juiste vragen (tv3) Het komt wat ongepolijst over maar dat vind ik alleen maar een pré.

en daarbij mislukken hoort bij live tv.

. De programma's waar geen geld/tijd voor vrijgemaakt wordt, worden geslachtofferd. En waarom? Omdat die kanslozen in Den Haag (terecht) willen bezuinigen op de publieke omroepen maar de testikels ontberen om echt radicale maatregelen te nemen (gewoon alle omroepen afschaffen en doorgaan in een BBC-model. Weg met de EO en de TROS, als die organisaties denken dat er een markt voor hen is moeten ze maar commercieel gaan...)