Moderator: FT-Mods

LuciusMalfoy schreef:Maar goed, toen bleek ze ook nog eens een tafeldame te hebben in de persoon van Femke Halsema en dat werd me echt teveel...

snap die haat jegens halsema echt niet...KoenZ schreef:LuciusMalfoy schreef:Maar goed, toen bleek ze ook nog eens een tafeldame te hebben in de persoon van Femke Halsema en dat werd me echt teveel...
Hoe stijf Halsema ook is, ze deed het best goed. Ik vond het wel leuk dat ze zo kritisch uitviel naar de presentratrice van 'The Beauty and the Nerd."

ruben schreef:snap die haat jegens halsema echt niet...KoenZ schreef:LuciusMalfoy schreef:Maar goed, toen bleek ze ook nog eens een tafeldame te hebben in de persoon van Femke Halsema en dat werd me echt teveel...
Hoe stijf Halsema ook is, ze deed het best goed. Ik vond het wel leuk dat ze zo kritisch uitviel naar de presentratrice van 'The Beauty and the Nerd."

ruben schreef:tjonge jonge, wat een gevoeligheid zeg. Het is in elk geval een orignele actie. Het is ook nooit goed met politici.
Vraag me af of mensen ook zo over haar gedrag zouden struikelen als het een man was geweest. Heb nog steeds 't gevoel dat vrouwen op andere punten worden afgerekend dan mannen.
Maar goed, dit is idd erg off-topic. ik ga me maar 's in het verkiezingshoekje van het forum werpen.

Keer terug naar Televisie Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast