Het vervelnde is dat je er onvruchtbaar van kan worden.

Moderator: FT-Mods

Duikboot schreef:In zeer uitzonderlijke gevallen ja dus dat zal wel loslopen. Blindheid en doof stonden er ook bij, merk ik ook vrij weinig van

akketa schreef:Duikboot schreef:In zeer uitzonderlijke gevallen ja dus dat zal wel loslopen. Blindheid en doof stonden er ook bij, merk ik ook vrij weinig van
Zal toch wel meevallen. Alleen van rukken wordt je doof.
Ja, sommige mensen geloven daar nog in. Ik hoorde er laatst weer een op de radio.
Gewoon worteltjes eten.
akketa schreef:Zal toch wel meevallen. Alleen van rukken wordt je doof.

Duikboot schreef:Net bij de huisarts geweest en moet er op rekenen dat ik de rest van de week nog wel thuis zit...
Leuk om films te kijken, maar vrees ook dat ik me nog een keer gigantisch ga vervelen
Wat ben ik eraan toe om een weekje thuis te zitten en ik zou me geen moment vervelen!

timdekw schreef:Duikboot schreef:Net bij de huisarts geweest en moet er op rekenen dat ik de rest van de week nog wel thuis zit...
Leuk om films te kijken, maar vrees ook dat ik me nog een keer gigantisch ga vervelen
Ik zou een bericht als deze persoonlijk zo onwijs in de Happy muur gezet hebbenWat ben ik eraan toe om een weekje thuis te zitten en ik zou me geen moment vervelen!
Beterschap!

. Heb een nek als een Michelin mannetje, en het doet nog verdomde zeer ook. Eten valt tegen, doet ook pijn (en nee, ik heb niet gewoon kiespijn ofzo
) dus heb de afgelopen dagen alleen maar een beetje soep en drinken gehad...

Dat klinkt niet prettig. Beterschap !
Keer terug naar Café De Lemming
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten