De Klaagmuur

Bar is open!

Moderator: FT-Mods

Re: De Klaagmuur

Berichtdoor timdekw » 03 maart 2011 08:57

Heb je hem er zelf niet op aangesproken dan?
Ik zou het niet voor me kunnen houden namelijk. Ik zou er eerst een quasi grappige opmerking over maken, maar als ik me er aan ging ergeren zou ik het gewoon gezegd hebben. Dat is vaak de beste oplossing met de minst nare gevolgen voor iedereen. Alleen is het een drempel die veel mensen niet durven te nemen.
En als je hem er wel op hebt aangesproken en hij heeft er niets mee gedaan dan is het gewoon een zak met kloten en heb je correct gehandeld :)
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Axeqlusive » 03 maart 2011 15:58

Vandaag richting een met een burn-out thuiszittende collega. Een collega die amper een maand bij ons werkte toen dit opeens boven kwam drijven, dit in een nogal heftige vorm. Dat wekt bij mij al een bepaald gevoel.

Nou vandaag met een collega richting Heemstede en die auto opgehaald. Beetje late planning, want dat had al maanden eerder gekund, maar ja, daar ga ik weer niet over natuurlijk. Die collega zelf kregen we niet te zien, want het schijnt dat als je 'boe' zegt ze al tegen het plafond gaat. Dus een vriendin van haar voor ons neus, autosleutels gekregen en de auto stond in de straat. Wij erheen, even krabben, auto starten en... starten... en ja... die doet ut dus nie! Accu leeg, maar ook benzinepijl zero. Wtf! Die vriendin zagen we al gelijk vertrekken dus dat was het dan. Toch maar even proberen te duwen wat een kansloze missie bleek. De wegenwacht maar gebeld.

Maar het ergste was dat we tussen het bovenstaande verhaal in die auto zaten, om ons heen keken en dachten... wtf ziet het eruit hier! Vol met schimmel, en dan niet een beetje ook zeg! Net of ze met die auto was gaan diepzee duiken!

Met de wegenwacht was het snel gefixt, ondanks een uurtje wachten. Dus tot zoverre dat probleem. Echter, er was al een vervanger voor die collega geregeld en die begint vandaag. Dus we hebben een auto nodig. Maar deze gelijk doorgebracht voor een grote reinigingsbeurt, dus tsja... toen had ik dat probleem meer aangezien er geen vervangend vervoer beschikbaar was.

Uiteindelijk werd ik gebeld dat dat toch gelukt was... maar pff, heerlijk dagje zo.
Afbeelding
Kijk ook eens naar Corner of sound en Oog voor schoonheid
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 03 maart 2011 16:49

Schimmel in de auto? Gadverdamme...
Afbeelding
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Axeqlusive » 03 maart 2011 20:22

Rich Art schreef:Schimmel in de auto? Gadverdamme...

Misschien had ik erbij moeten zetten dat het een vrouwelijke collega betreft :8
Afbeelding
Kijk ook eens naar Corner of sound en Oog voor schoonheid
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Duikboot » 03 maart 2011 21:54

Maakt het niet minder ranzig hoor :P

Off topic edit: Hee, ik zie net dat ik wel een geinig aantal minuten heb in m'n WiW bannertje :D
Afbeelding
Duikboot
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 03 maart 2011 21:56

Jep, goed gedaan. :) Express of toeval?
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Duikboot » 03 maart 2011 21:57

Ik heb het van tevoren helemaal uitgedacht 8)

Hehe, was puur toeval, viel me net gewoon op :D Je moet het maar kunnen he :8
Afbeelding
Duikboot
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 12 maart 2011 12:09

Pff, ik had eind januari een dvdbox besteld bij bol en die zou vandaag aankomen ongeveer. Wat al bizar lang is, namelijk anderhalve maand. Nu blijkt hij weer vertraagd te zijn en hij staat nu pas voor 01 april in de planning. :x

Ik ben benieuwd of hij ooit nog wel aankomt. Eigenlijk heb ik hem besteld vlak voor dat hij niet meer verkocht werd dus ik vrees het ergste, maarja.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Klaagmuur, nu wil ik even

Berichtdoor Dre » 12 maart 2011 13:13

Ik weet niet of ik dit nu in de klaagmuur moet plaatsen of niet, maar het is wel de gebruikelijke norm.

Mijn stief-oma is vandaag overleden. Ze had afgelopen dinsdag een hartaanval en herseninfarct gekregen, hierdoor is ze in het ziekenhuis terecht gekomen, waarna ze dinsdag middag/avond in coma is geraakt. Waaruit ze niet meer is ontwaakte. En vanmorgen ook overleden is.

Ik moet wel eerlijk bekennen, ik had geen sterke band met haar (lees ik zag haar 1x per jaar op haar eigen verjaardag). en het doet mij op dit moment ook niet zo veel.
Maar het is toch raar om te beseffen dat ze er niet meer is.

Ik vindt het dan ook erger wat mijn opa moet meemaken, hij is nog bij bewust zijn en maakt alles dus ook nog bewust mee.
Maar hij drinkt bijna niet meer en kan eigenlijk alleen nog maar op bed liggen, en heel af en toe komt hij de stoel nog is (met hulp uiteraard). Maar hij lijdt er wel onder.
Hij heeft een paar jaar geleden dan ook al aangegeven dat hij niet meer naar het ziekenhuis wil voor operaties of andere dingen. daaruit kan ik toch wel de conclusie trekken dat hij het wel tijd vindt om na 93 jaar het leven te verlaten.

Maar het ergste van alles vindt ik nog mijjn moeder. Als ze zich goed voelde zou ze het al erg moeilijk hebben met deze twee situaties appart nu is het zo dat ze al een tijdje zich niet goed voelt en dan komen er op eens twee van deze gebeurtenissen in een week te verwerken.
En daar heeft ze het echt zwaar mee, ik probeer haar wel te helpen maar ja wat zou ik daar aan kunnen helpen.
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Shine » 12 maart 2011 14:02

He, wat een naar nieuws André....

Heel veel sterkte voor iedereen daar.
Ik hoop ook dat alles snel weer wat beter te hanteren is voor je moeder, want in zo'n moeilijke tijd dit soort moeilijke dingen te verwerken krijgen zal voor niemand makkelijk zijn....
Shine
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Dr. Strangelove » 12 maart 2011 16:19

Toch even een ander geluid van mijn kant.

Tja, mensen gaan dood en als je opa nu 93 is en bedlegerig dan is het wegvallen van zijn vrouw cq jouw stiefoma heel ellendig.

Je zult er toch aan moeten wennen dat mensen wegvallen. Soms op oudere leeftijd en soms eerder.
Je kunt alleen hopen op een dood die je mooi plaatsje kan geven, waar je vrede mee hebt.

Maar aan de andere kant is zo'n snelle dood een zegen.
Het onmachtig in bed liggen van je opa is dan een stuk ellendiger (zeker als je ook nog goed bij de pinken bent).
Dan is het een kwestie van wachten totdat je dood mag gaan.
Een miserabel en machteloos afwachten.
Bah !

Dus je opa wens ik het beste toe.
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Dre » 12 maart 2011 22:07

Dank jullie wel voor deze mooie woorden.

@Docter, kleine opmerkingen
De stief-oma is aan mijn moeders zijde en mijn opa aan mijn vaders zijde, dus dat heeft geen invloed op elkaar.
En dat ze doodgaan op die leeftijd is vrij normaal ze hebben het zelfs lang overleefd had gemiddelde ligt een heel stuk lager.
En ik denk ook zeker dat het beter is als zij beiden heen zijn gegaan, vooral voor hun zelf. z'n langdure tijd naar de dood is niet prettig.
Dus ik hoop dan ook voor mijn opa dat hij snel heen mag gaan. Opzoek naar zijn vrouw :Y
Hoe moeilijk dat ook mag zijn voor de nabestaanden.
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 14 maart 2011 14:46

Aston schreef:Pff, ik had eind januari een dvdbox besteld bij bol en die zou vandaag aankomen ongeveer. Wat al bizar lang is, namelijk anderhalve maand. Nu blijkt hij weer vertraagd te zijn en hij staat nu pas voor 01 april in de planning. :x

Ik ben benieuwd of hij ooit nog wel aankomt. Eigenlijk heb ik hem besteld vlak voor dat hij niet meer verkocht werd dus ik vrees het ergste, maarja.

En ja hoor. Hij is niet meer leverbaar. :x
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor timdekw » 14 maart 2011 15:05

Dat heb ik ook weleens gehad, maar dan met een cd of twee. Welke box gaat het hier dan om? Als ik zo vrij mag zijn dat te vragen :)
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 14 maart 2011 15:08

Afbeelding

Met oa Birds en Vertigo.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

Aston
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar Café De Lemming