Moderator: FT-Mods

Waarom denk je dat ik dat LotR-hater er bij zet, ze moet niet denken dat ik zo'n wannabe-hobbit benAston schreef:Dat zal nog moeilijk worden, een beetje vrouw wil graag een vent met een beetje smaak.![]()
Hohoho, ik ben echt niet "best lui". Ik ben gewoon ontiegelijk lui!Aston schreef:Je bent trouwens best lui als je als alleenstaande een vaatwasser hebt.

Aston schreef:Jep, maar ik heb ze vorig jaar en dit jaar op de rommelmarkt gekocht voor 0,75 cent/1 eu per stuk. Ik vond het gewoon leuk om te hebben, ook leuk om nog iets van VHS te hebben als aandenken aan een oud formaat. Net zoals ik nu nog wat guldens in huis heb.

ik heb echt geen leven meer 

MargotTenenbaum schreef:Ik ga de laatste tijd veel te weinig naar de filmik heb echt geen leven meer

AvHelvoort schreef:MargotTenenbaum schreef:Ik ga de laatste tijd veel te weinig naar de filmik heb echt geen leven meer
of juist wel waardoor je niet naar de film gaat, het is natuurlijk maar hoe je het bekijkt dame.

MargotTenenbaum schreef:AvHelvoort schreef:MargotTenenbaum schreef:Ik ga de laatste tijd veel te weinig naar de filmik heb echt geen leven meer
of juist wel waardoor je niet naar de film gaat, het is natuurlijk maar hoe je het bekijkt dame.
Oh, dit is er een van het positieve perspectief? Bedankt hoor, maar dit is de KLAAGmuur...

Ja dat klopt, maar ik mag je toch best proberen om op te vrolijken en er de positieve kant van in laten zien?

MargotTenenbaum schreef:Nee, dat mag helemaal niet. Trouwens, ik ben van de week wel naar Cosmopolis geweest. Gelukkig maar.
PROOST

AvHelvoort schreef:MargotTenenbaum schreef:Nee, dat mag helemaal niet. Trouwens, ik ben van de week wel naar Cosmopolis geweest. Gelukkig maar.
PROOST

Keer terug naar Café De Lemming
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten