Het Profielplaatje, een statement op zich

Bar is open!

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor Colonel_Kurz » 04 nov 2003 18:09

Pieternel schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Hans schreef:Pieternel is diegene die niet aan de indy-hype meedoet. :)
Je kan toch niet zomaar je supporterstenue uittrekken?

Ik heb natuurlijk met dat hele Matrix gedoe ook al bewezen dat ik geen meeloper ben!!!! :wink:
(Van een tijdelijke dwaling rond die tijd kan ik me overigens helemaal niets herinneren!!!!!)
Jij was toch mijn bondgenoot tegen de Matrix-hype?
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Pieternel » 04 nov 2003 18:13

Colonel_Kurz schreef:
Pieternel schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Hans schreef:Pieternel is diegene die niet aan de indy-hype meedoet. :)
Je kan toch niet zomaar je supporterstenue uittrekken?

Ik heb natuurlijk met dat hele Matrix gedoe ook al bewezen dat ik geen meeloper ben!!!! :wink:
(Van een tijdelijke dwaling rond die tijd kan ik me overigens helemaal niets herinneren!!!!!)
Jij was toch mijn bondgenoot tegen de Matrix-hype?

Ja, helemaal. :Y

Mijn jaloersheid naar Bolo toe betrof alleen de eer om Fotv te mogen afvaardigen bij de premiere :oops:
(is dat al geweest??? Hij heeft me in ieder geval niet gevraagd om z'n hoofd te komen ontglimmen.)
The Vampire casts no reflection because it's image is an affront to God.
Pieternel
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Colonel_Kurz » 04 nov 2003 18:21

Pieternel schreef:(is dat al geweest??? Hij heeft me in ieder geval niet gevraagd om z'n hoofd te komen ontglimmen.)
Colonel_Kurz schreef:Hmmm... Ik vraag me opeens af wat voor een fascinatie ik heb met kale engerds? (Colonel Walter E. Kurtz, Mola Ram, John Doe...)

Ik vraag me af of er een verband is... :-?
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor ruben » 04 nov 2003 18:34

voor jou, Pieternel:

Afbeelding

of

Afbeelding
Deze week op www.rubenski.nl: De Jezus-mythe
ruben
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Pieternel » 04 nov 2003 18:39

ruben schreef:voor jou, Pieternel:

Afbeelding

of

Afbeelding

Ik wil niet..... en zeker niet een plaatje waar ik je bewonderend aan sta te kijken }:

Kurtz, ik zal jouw hoofd maar niet ontglimmen, want dan raakt je tekening door de war. :)
Pieternel
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor ash_ » 04 nov 2003 19:20

Hmm, dus nu is er een Indy hype aan de gang? Laat mij maar lekker recalcitrant zijn :P Overigens vind ik het wel leuk om te zien dat Kurz dezelfde avatar heeft als die ik een paar maanden geleden had. Heb ik dan misschien toch een goede smaak? ;)
Afbeelding
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 04 nov 2003 19:31

ash_ schreef:Hmm, dus nu is er een Indy hype aan de gang? Laat mij maar lekker recalcitrant zijn :P Overigens vind ik het wel leuk om te zien dat Kurz dezelfde avatar heeft als die ik een paar maanden geleden had. Heb ik dan misschien toch een goede smaak? ;)
Oh? Dat was me helemaal niet opgevallen.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Ik zal beginnen, mijn werk achter het profielplaatje

Berichtdoor Fok83 » 04 nov 2003 19:33

Jan Valk schreef:Het moest duidelijk zijn dat ik een echte Yoda fan ben. Ik wilde perse beweging in het plaatje want we zitten hier op een films-website en geen foto-website. Ik heb mijn divX versie van Attack of the clones aangezet en met Camtasia wat stukjes beeld opgenomen in 80x80 formaat. Met VirtualDubheb ik een seconde of 2 eruit gekozen en de beeldjes per seconde naar 12 teruggebracht. In Ulead gif animator heb ik vervolgens zitten uitproberen hoeveel plaatjes in hoeveel kleuren ik in 9Kb gepropt kon krijgen. Dit viel allemaal erg tegen. Het bleken er 3 te zijn als ik nog wat kleur/contrast/scherpte wilde overhouden. Reste nog het kiezen welke 3 plaatjes te gebruiken en de tijd dat elk plaatje moest duren. Enfin lekker weer een paar uurtjes bezig geweest.

Ik heb ook Ulead GIF animator gebruikt om mijn plaatje te maken. Verder wilde ik, net als jij, ook een bewegende/knipperende avator omdat (in verglijking met andere forums) de avators hier zo statisch zijn :(

Waarschijnlijk zitten hier alleen maar nette en rustige mensen die een forum en geen kerstboom willen zien :D
Ik ben lelijk.
Fok83
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor Hans » 04 nov 2003 19:38

Fok83 schreef:Waarschijnlijk zitten hier alleen maar nette en rustige mensen die een forum en geen kerstboom willen zien :D

Klopt, t'is hier geen fok! :)
Laatst bijgewerkt door Hans op 04 nov 2003 19:43, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor ash_ » 04 nov 2003 19:43

Colonel_Kurz schreef:
ash_ schreef:Hmm, dus nu is er een Indy hype aan de gang? Laat mij maar lekker recalcitrant zijn :P Overigens vind ik het wel leuk om te zien dat Kurz dezelfde avatar heeft als die ik een paar maanden geleden had. Heb ik dan misschien toch een goede smaak? ;)
Oh? Dat was me helemaal niet opgevallen.

Zoals ik al zei: het is al weer een paar maanden geleden, en echt lang heb ik hem ook niet gehad, een weekje ofzo :)
Afbeelding
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Ayse » 04 nov 2003 20:37

ruben schreef:
Ayse schreef:ik had wel 2 keer nagedacht voordat ik mijn avatar gebruikte.... alleen jammer dat ik niet zulke foto's meer kan vinden op internet.

Colonel: wie is Kali Ma? wat voor een tekst is dit?
ik spreek ff voor de Colonel. Dit is uit Indiana Jones and the Temple of Doom :)

Kali Ma is een boze gemenerik.

Thanks.. had ik kunnen weten: met al het "ge-praat??" rondom Indy...
Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor FuzzyWuzzy » 04 nov 2003 20:53

Fok83 schreef:
Jan Valk schreef:Het moest duidelijk zijn dat ik een echte Yoda fan ben. Ik wilde perse beweging in het plaatje want we zitten hier op een films-website en geen foto-website. Ik heb mijn divX versie van Attack of the clones aangezet en met Camtasia wat stukjes beeld opgenomen in 80x80 formaat. Met VirtualDubheb ik een seconde of 2 eruit gekozen en de beeldjes per seconde naar 12 teruggebracht. In Ulead gif animator heb ik vervolgens zitten uitproberen hoeveel plaatjes in hoeveel kleuren ik in 9Kb gepropt kon krijgen. Dit viel allemaal erg tegen. Het bleken er 3 te zijn als ik nog wat kleur/contrast/scherpte wilde overhouden. Reste nog het kiezen welke 3 plaatjes te gebruiken en de tijd dat elk plaatje moest duren. Enfin lekker weer een paar uurtjes bezig geweest.

Ik heb ook Ulead GIF animator gebruikt om mijn plaatje te maken. Verder wilde ik, net als jij, ook een bewegende/knipperende avator omdat (in verglijking met andere forums) de avators hier zo statisch zijn :(

Waarschijnlijk zitten hier alleen maar nette en rustige mensen die een forum en geen kerstboom willen zien :D

Sommige mensen zijn er te lui voor net als ik :)
They're Here....
FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Rooster » 04 nov 2003 20:59

Pieternel schreef:Ik wil niet..... en zeker niet een plaatje waar ik je bewonderend aan sta te kijken }:

Heh doe nou gezellig mee Pieternel?
Okay Kate Capshaw was misschien niet zo'n goede keuze. Hoewel je uitstekend kunt gillen onderschatten we dan natuurlijk jouw capaciteiten tot het nuttigen van grote hoeveelheden alcoholische drankjes :)

deze zijn wel leuk.
Afbeelding
en
Afbeelding
of
Afbeelding
It's not the years, honey, it's the mileage
Rooster
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Pieternel » 04 nov 2003 21:35

Rooster schreef:
Pieternel schreef:Ik wil niet..... en zeker niet een plaatje waar ik je bewonderend aan sta te kijken }:

Heh doe nou gezellig mee Pieternel?
Okay Kate Capshaw was misschien niet zo'n goede keuze. Hoewel je uitstekend kunt gillen onderschatten we dan natuurlijk jouw capaciteiten tot het nuttigen van grote hoeveelheden alcoholische drankjes :)

deze zijn wel leuk.
Afbeelding en Afbeelding of Afbeelding

Hoewel ik nu ineens wel aan iedereen wil laten zien dat we samen wel heel harmonieus op één foto kunnen, blijken je aangeleverde exemplaren te groot (in kb), dus helaas...... :D
Pieternel
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rooster » 04 nov 2003 21:42

Pieternel schreef:Hoewel ik nu ineens wel aan iedereen wil laten zien dat we samen wel heel harmonieus op één foto kunnen, blijken je aangeleverde exemplaren te groot (in kb), dus helaas...... :D

Wat een kutsmoes Pieternel..
It's not the years, honey, it's the mileage
Rooster
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar Café De Lemming