Jan Valk schreef:Het moest duidelijk zijn dat ik een echte Yoda fan ben. Ik wilde perse beweging in het plaatje want we zitten hier op een films-website en geen foto-website. Ik heb mijn divX versie van Attack of the clones aangezet en met Camtasia wat stukjes beeld opgenomen in 80x80 formaat. Met VirtualDubheb ik een seconde of 2 eruit gekozen en de beeldjes per seconde naar 12 teruggebracht. In Ulead gif animator heb ik vervolgens zitten uitproberen hoeveel plaatjes in hoeveel kleuren ik in 9Kb gepropt kon krijgen. Dit viel allemaal erg tegen. Het bleken er 3 te zijn als ik nog wat kleur/contrast/scherpte wilde overhouden. Reste nog het kiezen welke 3 plaatjes te gebruiken en de tijd dat elk plaatje moest duren. Enfin lekker weer een paar uurtjes bezig geweest.
Ik heb ook Ulead GIF animator gebruikt om mijn plaatje te maken. Verder wilde ik, net als jij, ook een bewegende/knipperende avator omdat (in verglijking met andere forums) de avators hier zo statisch zijn
Waarschijnlijk zitten hier alleen maar nette en rustige mensen die een forum en geen kerstboom willen zien

Ik ben lelijk.