Ik weet dat het jullie allemaal geen zak kan schelen maar:
PSV gaat vanavond winnen en dan ook nog eens met 2 doelpunten verschil....
(Een beetje optimisme kan nooit kwaad...)
Moderator: FT-Mods
KoenZ schreef::D
Ik zie de lol er idd wel van in, maar dat betekend niet dat de spreekwoordelijke handdoek al in de ring ligt.....
Vanavond praten we verder......

Brugge!Hans schreef:KoenZ schreef::D
Ik zie de lol er idd wel van in, maar dat betekend niet dat de spreekwoordelijke handdoek al in de ring ligt.....
Grappig, ik zei gisteren precies hetzelfde tegen een collega over Ajax.
En oh wat had ik een prettige dag vandaag, even fijn ingepepert dat de godenzonen er terecht uitliggen.
(ik krijg zelf genoeg kritiek als fan van de alkmaarse kazendragers)

Hans schreef:KoenZ schreef::D
Grappig, ik zei gisteren precies hetzelfde tegen een collega over Ajax.
En oh wat had ik een prettige dag vandaag, even fijn ingepepert dat de godenzonen er terecht uitliggen.
(ik krijg zelf genoeg kritiek als fan van de alkmaarse kazendragers)

KoenZ schreef:Alkmaar? Dit seizoen is dus voor jou zo beroerd nog niet...

KoenZ schreef:OK,OK, Geen 2 doelpunten verschil maar wel een overwinning, en niet te vergeten een eervolle eindklassering in de CL....
Van alle jaren dat ze eruit gevlogen zijn, heb ik er dit jaar het minst problemen mee....

Hans schreef:KoenZ schreef:OK,OK, Geen 2 doelpunten verschil maar wel een overwinning, en niet te vergeten een eervolle eindklassering in de CL....
Van alle jaren dat ze eruit gevlogen zijn, heb ik er dit jaar het minst problemen mee....
En ZIJ bekeren in ieder geval door

Keer terug naar Café De Lemming
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Dr. Strangelove en 1 gast