Algemeen Voetbal-topic

Bar is open!

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor KoenZ » 27 maart 2004 13:56

Nou mijn favorite Rood-Witte, degene uit de Lichtstad dan.... Hebben me eergisteren toch geen slechte avond bezorgd, de sfeer in het stadion was weer optimaal.. En ik weet niet of iemand hier het Eindhovens Dagblad heeft? Guy Roux (de trainer van Auxerre) uitte lof richting het publiek van PSV! Letterlijk kwam het erop neer: "PSV is een maatje te groot voor ons. Twee weken geleden zaten er bij ons 8000 man op de tribune, hier veel meer, en veel uitzinniger!"
'Un-fuck you all!'
KoenZ
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Happyhenk » 29 maart 2004 21:47

KoenZ schreef:Nou mijn favorite Rood-Witte, degene uit de Lichtstad dan.... Hebben me eergisteren toch geen slechte avond bezorgd, de sfeer in het stadion was weer optimaal.. En ik weet niet of iemand hier het Eindhovens Dagblad heeft? Guy Roux (de trainer van Auxerre) uitte lof richting het publiek van PSV! Letterlijk kwam het erop neer: "PSV is een maatje te groot voor ons. Twee weken geleden zaten er bij ons 8000 man op de tribune, hier veel meer, en veel uitzinniger!"

En gisteren nog lekker genoten?
Purple in the morning, blue in the afternoon, and orange in the evening. Just like that, one, two, three, four.
Happyhenk
Filmster
Filmster

Berichtdoor Happyhenk » 31 maart 2004 13:46

Wat denken jullie van vanavond, Nederland - Frankrijk?
Purple in the morning, blue in the afternoon, and orange in the evening. Just like that, one, two, three, four.
Happyhenk
Filmster
Filmster

Berichtdoor Capone » 31 maart 2004 14:31

Happyhenk schreef:Wat denken jullie van vanavond, Nederland - Frankrijk?

Ik verwacht niet al te veel van de wedstrijd. Het is maar een vriendschappelijk duel. Frankrijk mist sowieso al enkele sterspelers (oa. Zidane, Pires). Aan de Nederlandse kant weet ik het niet precies...

Beide teams zullen volgens mij wel voorzichtig spelen...
"Huh?!"
Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor KoenZ » 31 maart 2004 14:47

Happyhenk schreef:
KoenZ schreef:Nou mijn favorite Rood-Witte, degene uit de Lichtstad dan.... Hebben me eergisteren toch geen slechte avond bezorgd, de sfeer in het stadion was weer optimaal.. En ik weet niet of iemand hier het Eindhovens Dagblad heeft? Guy Roux (de trainer van Auxerre) uitte lof richting het publiek van PSV! Letterlijk kwam het erop neer: "PSV is een maatje te groot voor ons. Twee weken geleden zaten er bij ons 8000 man op de tribune, hier veel meer, en veel uitzinniger!"

Een beetje zout op de wonden strooien heh! Nou gelukkig was ik er niet bij, ik heb nl. geen seizoenskaart, ik ga gewoon wanneer ik kaartjes kan regelen... Maar idd, momenteel zit PSV me nationaal nog niet helemaal lekker.... }:
'Un-fuck you all!'
KoenZ
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Happyhenk » 31 maart 2004 16:13

KoenZ schreef:
Happyhenk schreef:

Een beetje zout op de wonden strooien heh! Nou gelukkig was ik er niet bij, ik heb nl. geen seizoenskaart, ik ga gewoon wanneer ik kaartjes kan regelen... Maar idd, momenteel zit PSV me nationaal nog niet helemaal lekker.... }:

Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.
Happyhenk
Filmster
Filmster

Berichtdoor KoenZ » 31 maart 2004 16:16

Happyhenk schreef:
KoenZ schreef:
Happyhenk schreef:

Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.

FC Twente? :)
'Un-fuck you all!'
KoenZ
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Hans » 31 maart 2004 16:38

Happyhenk schreef:Wat denken jullie van vanavond, Nederland - Frankrijk?
Het zal wel een teleurstellend gelijkspel worden. Het is een oefenduel, dus Oranje zal er niet vol voor gaan zoals ze tegen Schotland deden.
Dat wordt kijken en surfen tegelijkertijd.
Afbeelding
Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Happyhenk » 31 maart 2004 22:01

KoenZ schreef:FC Twente? :)

Nou daar mag zou ik nog wel meer plezier van hebben...

Hans schreef:Het zal wel een teleurstellend gelijkspel worden. Het is een oefenduel, dus Oranje zal er niet vol voor gaan zoals ze tegen Schotland deden.

Goed voorspeld Hans!
Tip: Doe eens mee aan een toto! :D
Happyhenk
Filmster
Filmster

Berichtdoor Hans » 01 apr 2004 05:47

Happyhenk schreef:
Hans schreef:Het zal wel een teleurstellend gelijkspel worden. Het is een oefenduel, dus Oranje zal er niet vol voor gaan zoals ze tegen Schotland deden.

Goed voorspeld Hans!
Tip: Doe eens mee aan een toto! :D

Je wilt me toch niet aanzetten tot het terugvallen in mijn gokverslaving hè? :wink:
Afbeelding
Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Hans » 05 apr 2004 19:03

D'r staat nergens dat dit over betaald voetbal moet gaan...
Ik kom net zeiknat van het schoolvoetbal van mijn nichtje vandaan. Nou weet ik niet wat ze aan het doen waren, maar dat had niets met voetbal te maken. Tip voor iedereen: Als je nichtje/zus/dochter/vriendin dan zo nodig moet voetballen, laat haar dan pas op haar 16e beginnen!
(das voor de toeschouwers ook weer leuker :wink: )
Afbeelding
Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Zeurdoos » 05 apr 2004 19:06

Happyhenk schreef:Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.

Heracles? :o
Mijn blogs:
Zeurdoos
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Hans » 05 apr 2004 19:10

Zeurdoos schreef:
Happyhenk schreef:Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.

Hij komt uit Enschede en FC Twente ligt teveel voor de hand, dus het zal wel De Graafschap zijn... :D
Afbeelding
Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Zeurdoos » 05 apr 2004 19:16

Hans schreef:
Zeurdoos schreef:

Hij komt uit Enschede en FC Twente ligt teveel voor de hand, dus het zal wel De Graafschap zijn... :D

Heracles ligt nog dichter bij, in het wonderschone Almelo (die met dat stoplicht ;)). Houdt ons niet langer in spanning Henk!
Mijn blogs:
Zeurdoos
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Happyhenk » 05 apr 2004 19:42

Zeurdoos schreef:Heracles?

Hans schreef:De Graafschap

Helaas allebei fout. De redenatie dat ik in Enschede woon en het dus in de buurt moet zijn gaat niet op, want ik studeer hier alleen. 's Weekends als er gevoetbald wordt ben ik bij m'n ouders.
Happyhenk
Filmster
Filmster

VorigeVolgende

Keer terug naar Café De Lemming