Moderator: FT-Mods

KoenZ schreef:Nou mijn favorite Rood-Witte, degene uit de Lichtstad dan.... Hebben me eergisteren toch geen slechte avond bezorgd, de sfeer in het stadion was weer optimaal.. En ik weet niet of iemand hier het Eindhovens Dagblad heeft? Guy Roux (de trainer van Auxerre) uitte lof richting het publiek van PSV! Letterlijk kwam het erop neer: "PSV is een maatje te groot voor ons. Twee weken geleden zaten er bij ons 8000 man op de tribune, hier veel meer, en veel uitzinniger!"

Happyhenk schreef:Wat denken jullie van vanavond, Nederland - Frankrijk?

Happyhenk schreef:KoenZ schreef:Nou mijn favorite Rood-Witte, degene uit de Lichtstad dan.... Hebben me eergisteren toch geen slechte avond bezorgd, de sfeer in het stadion was weer optimaal.. En ik weet niet of iemand hier het Eindhovens Dagblad heeft? Guy Roux (de trainer van Auxerre) uitte lof richting het publiek van PSV! Letterlijk kwam het erop neer: "PSV is een maatje te groot voor ons. Twee weken geleden zaten er bij ons 8000 man op de tribune, hier veel meer, en veel uitzinniger!"
En gisteren nog lekker genoten?

KoenZ schreef:Happyhenk schreef:KoenZ schreef:Nou mijn favorite Rood-Witte, degene uit de Lichtstad dan.... Hebben me eergisteren toch geen slechte avond bezorgd, de sfeer in het stadion was weer optimaal.. En ik weet niet of iemand hier het Eindhovens Dagblad heeft? Guy Roux (de trainer van Auxerre) uitte lof richting het publiek van PSV! Letterlijk kwam het erop neer: "PSV is een maatje te groot voor ons. Twee weken geleden zaten er bij ons 8000 man op de tribune, hier veel meer, en veel uitzinniger!"
Een beetje zout op de wonden strooien heh! Nou gelukkig was ik er niet bij, ik heb nl. geen seizoenskaart, ik ga gewoon wanneer ik kaartjes kan regelen... Maar idd, momenteel zit PSV me nationaal nog niet helemaal lekker....

Happyhenk schreef:KoenZ schreef:Happyhenk schreef:KoenZ schreef:Nou mijn favorite Rood-Witte, degene uit de Lichtstad dan.... Hebben me eergisteren toch geen slechte avond bezorgd, de sfeer in het stadion was weer optimaal.. En ik weet niet of iemand hier het Eindhovens Dagblad heeft? Guy Roux (de trainer van Auxerre) uitte lof richting het publiek van PSV! Letterlijk kwam het erop neer: "PSV is een maatje te groot voor ons. Twee weken geleden zaten er bij ons 8000 man op de tribune, hier veel meer, en veel uitzinniger!"
Een beetje zout op de wonden strooien heh! Nou gelukkig was ik er niet bij, ik heb nl. geen seizoenskaart, ik ga gewoon wanneer ik kaartjes kan regelen... Maar idd, momenteel zit PSV me nationaal nog niet helemaal lekker....
Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.

Het zal wel een teleurstellend gelijkspel worden. Het is een oefenduel, dus Oranje zal er niet vol voor gaan zoals ze tegen Schotland deden.Happyhenk schreef:Wat denken jullie van vanavond, Nederland - Frankrijk?

KoenZ schreef:FC Twente?
Hans schreef:Het zal wel een teleurstellend gelijkspel worden. Het is een oefenduel, dus Oranje zal er niet vol voor gaan zoals ze tegen Schotland deden.

Happyhenk schreef:Hans schreef:Het zal wel een teleurstellend gelijkspel worden. Het is een oefenduel, dus Oranje zal er niet vol voor gaan zoals ze tegen Schotland deden.
Goed voorspeld Hans!
Tip: Doe eens mee aan een toto!

)
Happyhenk schreef:Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.

Zeurdoos schreef:Happyhenk schreef:Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.
Heracles?

Hans schreef:Zeurdoos schreef:Happyhenk schreef:Was meer als grapje bedoelt hoor... Als ik zou zeggen voor welke club ik ben (en zelfs een seizoenskaart heb) dan hoef ik dit soort uitspraken niet meer te doen ben ik bang, want dan krijg ik ze twee keer zo hard terug.
Heracles?
Hij komt uit Enschede en FC Twente ligt teveel voor de hand, dus het zal wel De Graafschap zijn...
). Houdt ons niet langer in spanning Henk!
Zeurdoos schreef:Heracles?
Hans schreef:De Graafschap

Keer terug naar Café De Lemming
Gebruikers op dit forum: patrob, sickboy1984, WizardOfOss en 1 gast