GREAT martial art fan schreef:Vind het wel grappig dat zelfs 1 van de slechtste (misschien wel de slechtste film dat Van Damme gemaakt heeft, Street Fighter in de cinema heeft gekomen).
Ik zal het je nog sterker vertellen. Toen ik naar de voorstelling van Street Fighter was deze uitverkocht!
Street Fighter had natuurlijk de naam vanwege de videogame(s) de Street Fighter II series. Razend populair in de arcades en op de SNES (misschien ook wel de Megadrive). In 1e instantie vond ik wel vreemd dat Van Damme de Amerikaan Guile speelde, gezien zijn Franse accent. Nou zijn er Amerikanen met Franse accenten namelijk de Cajun in Louisiana.
BTW: Je kan als Van Damme spelen in Street Fighter: The Movie (the home video game) op de PS1.

BTW 2: Kickboxer was ook uitgebracht in de bioscoop. Bijna iedereen van mijn klas ging toen naar Kickboxer. Ik koos een andere film, simpelweg omdat ik toen nog nooit van Van Damme had gehoord. Dat is later goed gekomen met Universal Soldier in de bios en Cyborg op huurvideo. Pas veel later Kickboxer gezien en meteen ook de andere delen, die per deel slechts slechter werden.
GREAT martial art fan schreef:En van Pathé, tjah dat moet je er dan maar voor over hebben zeker

ik heb totaal geen probleem met laat naar de cinema te gaan. Maar das iedereens persoonlijke mening. Ik ga met een heleboel maten naar de vertoning om 20 uur op de première dag. Dus dat kun je niet echt laat noemen, en moet bovendien de dag erna toch niet werken

De meeste voorstellingen beginnen om 22.00. Is een heerlijke tijd om een film te kijken. Echter er moet gewerkt worden op de volgende dag

Hoe dan ook. Ik ga zeker Expand 2 kijken, alleen is de vraag wanneer.